"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*SoulTrain.com Exclusive Q & A: Джо Джексън, по собствените му думи

JosephJackson
Историята за това как Jackson 5 нарасна до славата от Gary, IN е добре позната приказка. То също е добре разгласена история за това как цялото семейство Джексън циментира своята роля във всички аспекти на забавление, като им музика роялти прави. Въпреки това, никога не е наистина е казал истинската история на патриарха на една от най-известните семейства в музиката. С течение на годините, Джо Джексън е изправен пред своя дял от гнева на медиите същото медиите, че се е възползвал от семейството си, особено на сина си Майкъл Джексън преди и след смъртта му през 2009 г. г-н Джаксън казва, че е време да разкаже своята история, пътя си. Джаксън е в момента работи върху най-новия си предприятие, книга с работно заглавие, A Journey в My Shoes . На 86 години, човек би помислил, Джексън ще бъде положена назад, наслаждавайки се на плодовете на труда си от дълга кариера на управлението на децата си.Вместо това, той остава зает пътуване, подкрепа мулти-талантлив семейството му, както и работа върху собствените си бизнес начинания, не показва никакви признаци на забавяне в скоро време.

В редки ексклузивно интервю, SoulTrain.com говореше с Джо Джексън, за да обсъди новата си книга и да си мисли за това, което липсва в музикалната индустрия, и кралят на номинации Поп Тренирайте за възлагане Soul.

SoulTrain.com: Г-н Джаксън, той е абсолютно удоволствие да се говори с вас. Възможно ли е все още работи върху документален филм за пътуването в My Shoes, които споменахте за Пиърс Морган Show миналата година?

Джо Джексън: Благодаря ви. Аз съм, но вместо на документален филм, тя всъщност ще бъде една книга, която ще ми бъде наследство. Става дума за моя живот история. Става въпрос за това как аз се опитах да получа моите момчета там и как е трябвало да работи на няколко места, за да запази семейството си. Това е за отхвърляне, сраженията и битките, и лошото пресата, че съм получил за това, което съм направил. Става дума за неща, които трябваше да премине, за да се направи моите момчета суперзвездите те стават по целия свят. Той дори се занимава с Флак получих за начина, по който аз реших да отгледам децата си. Не мога да чакам за феновете да го четат.

SoulTrain.com: Кога ще бъде на разположение на книгата, и какво може да очакват феновете да се запознаят с Джо Джексън в книгата, че те не са знаели и преди?

Джо Джексън: Той ще бъде на разположение, когато го завърши. Феновете просто ще научат всичко за мен и всичко, което преживях, от моя гледна точка.

SoulTrain.com: Какво друго работиш освен книгата?

Джо Джексън: Аз работя за няколко неща, които наистина не може да се говори за точно сега, защото на споразумения за конфиденциалност, но ще чуете за тях скоро.

SoulTrain.com: Музикалната индустрия се е променил толкова много, тъй като на Jackson 5, подписан на с Motown. Г-н Джаксън, какво мислиш липсва в музиката днес?

Джо Джексън: Това е по-лесно тогава. Художници го искаха и искат да бъдат звезди, и те се появи подготвени и те са разработени, така че те са имали трайни кариера. Има липса на развитие художник днес. Изпълнители са просто фокусирани върху пускането на музиката им и след това никога не ще чуете от тях отново. Това е само моите мисли за него.

SoulTrain.com: Преди няколко години в едно интервю, вие споменахте, че сте имали лейбъл с Marshall Thompson на Шайлайтс. Имате ли все още на етикета?

Joe Jackson: Да, аз все още имат на етикета, но не е нужно всяко време да работят по него. Аз съм зает пътуват по целия свят. Аз просто се опитвам да остана толкова здрави, колкото мога и за пътуване и да направи всичко за феновете. Така че аз не съм бил с помощта на етикета, както много тези дни.

SoulTrain.com: Ако сте били търси талант, ние може да знае определен писател, който може да подпише с етикет, намек, намек.

Джо Джексън: Какво можете да направите, освен смеят и пишат? Това е смешно! (смее се)

SoulTrain.com: Нека да знаят, ако промените мнението си! SoulTrain.com говорих с Еди Рей наскоро. Той е първият афроамериканец изпълнителната власт, в Capitol Records, която се опита да получи Jackson 5, подписан върху етикета си, но е взела решение да отида с Motown вместо това. Смятате ли, че нещата щяха да са различни имали сте решили да отидете с Capitol вместо Motown?

Joe Jackson: Мисля, че направих добър избор, няма да ви кажа?

SoulTrain.com: Абсолютно! Г-н Джаксън, когато погледна назад към живота си, особено на кариерата си, имате ли някакви съжаления?

Джо Джексън: Не съжалявам изобщо. Наслаждавах се това, което направих и достига целите, които съм поставил. Моята цел е да помогне на семейството си да го направи и съм постигнал това.

SoulTrain.com: Майкъл Джексън е бил номиниран за награда Soul Train за албум на годината за албума Xscape, и той също е номиниран за Най-добра песен на годината и Най-добро сътрудничество за "Любовта никога не се чувствала So Good" с участието на Джъстин Тимбърлейк. Какво мислите за номинации на сина ви?

Джо Джексън: Мисля, че щеше да направи Майкъл много горд да бъде номиниран. Просто искам Майкъл беше тук, за да бъде в състояние да празнуват номинации си, особено ако той печели.

SoulTrain.com: доволен от начина, по който феновете са запазили сина си памет на Майкъл жив ли си?

Joe Jackson: Да, много така. Аз го оценявам толкова много как те са си спомни Майкъл. Когато пътувам по целия свят, феновете показват нашето семейство толкова много любов. Аз просто искам да кажа, благодаря ви много за феновете. Аз наистина оценявам всичко, което направи за нашето семейство.

SoulTrain.com: Имате ли някакви спомени от Soul Train, които бихте искали да споделите?

Joe Jackson: О, да, аз никога няма да забравя Soul Train или Дон Корнелиус. Дон Корнелиус е първият, който  сложи моите момчета на сцената. Това беше първият път, когато е бил на сцената. Тогава Дон насърчава шоу в West Side театър в Чикаго, така че аз никога няма да го забравя, никога.

За да се справи с г-н Джо Джексън, го последва на Twitter на @ Joe5Jackson и проверете си уебсайт .

-Shameika Rene "
Shameika Rene "е журналист от всички сделки. Тя обикновено може да се намери за производство на телевизионни новини и пише за различни сайтове, като например Creative Loafing Charlotte, Carolina Style Magazine, Uptown Magazine, WEtv.com, или собствените си сайтове, www.themofochronicles.com и www.conversationswithmeik.blogspot.com.Следвайте си на Twitter и Instagrammofochronicles.
http://soultrain.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен