"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



"Ние дължим HIM"

giveintome
"Това изглежда странно да го кажа, но Майкъл винаги ще бъде част от мен.Никоя друга 
truthtwo


суперзвезда съм работил с него рана в нишките на сърцевината ми начина, по който той го направи. Майкъл отвори прозорец към качеството на чудо за разлика от всичко, което го бяха изложени в моя живот. За този дар, аз почувствах, че го дължи. Усетих всички ние го дължим. И 

ние все още го правя. Ние му дължим честен оглед на кой е той. Ние все още го дължа, че докато най-накрая помете глупости на сензационните заглавия и ясно виждам защо онези, които го обичат знам повече за него, отколкото всеки експерт или журналист, който твърди, че е сондира живота си. Тези журналисти и експерти не знаят Michael Jackson.Но, ако го обичаш, има добър шанс, че сте прави. "
Хауърд Блум
Нишките на деликатен ефект този цитат е примоята същност определят трайна тъкан на безусловната любов. I събуди всяка сутрин се чувствам "качество на чудо" на Майкъл, си неустоим чар ми помаха.Имам това все по-нарастващото убеждение дълбоко в душата ми. Аз съм нетърпелив да се възползват от всяка възможност, мога да плати MICHAEL НАПРЕД. Включване на компютъра ми, аз скочи в любящ Майкъл общности, се смесваше, получаване на знания, търсещи истини. Майкъл каза, че невежеството е кошмарът на ума. Знам, че за да е истина. И аз съм напълно съгласен с Хауърд Блум, когато той казва, че ние дължим Майкъл "честен оглед на които е бил."Искам да споделя със света големи триумфи на Майкъл и неочаквани си неуспехи.Ние като човешки същества могат да се отнасят 
Очите три
и за двете. Искам тези моменти да траят вечно казва на света истини.Когато губите време с Майкъл, аз съм възвисени, напрежение, вдъхновен. Умът ми никога не спира. Чувствата на радост и болка информират настроението на всяка статия. Everyday разкрива монументални творби на Майкъл, си несравним гений, неизчерпаеми си усилия, за да променят нашия свят и да лекува раните си. Има една дзен поговорка: "Когато наистина сте вие, това е просветление." (All4michael) "Michael Jackson проведе нищо назад, когато етап център. Всяко представление е само си представяне ... последният. Майкъл беше една душа изразяване на много органи. "  

gorgeousseven
(all4michael)

В моя живот, аз никога не са известни на всяко лице, чийто живот и всяка една част от него е направен публично достояние. В моя живот, аз никога не са известни на всяко лице, чийто живот и всяка една част от него се поставя под микроскоп и съдени. Всяка една част. В моя живот, аз никога не са известни на всяко лице, чиито деца произход е бил разпитан. В моя живот, аз никога не са известни на всяко лице, чиито бракове са били разпитвани по отношение на тяхната автентичност. В моя живот, аз никога не са известни на всяко лице, чиито трудови злополуки и здравословни проблеми
крещя пет
са дисконтирани.Неспазването и липсата на грижи от едно човешко същество към друго ме довежда до коленете ми. Само тази седмица, думите гротеска и pedo са били използвани в една статия, че е трябвало да се обсъжда Xscape!Вярвам, че това е, което Хауърд Блум се отнася до когато той казва, че "ние все още го дължа докато най-накрая помете глупости ..."

"Рядко е един художник толкова умели в общуването жизнеността и уязвимостта на човешкото състояние." Joseph Vogel
Безусловната любов подхранва Майкъл. Неговата способност да споделя мъката, болката, несправедливостта, злоупотребата, ни доведе до Майкъл. Това е, което ни държи в сърцето си ... за живота и наследството му. Той горива нас да го защитават пред света.
красив осем
"Любовта е сок, енергията, която мотивира MY MUSIC, танцуването ми, всичко." Michael Jackson
Майкъл очаква това, което той чувства и това е, което му се озовава в теми в нашите основни. В прилив на чудно, че абсорбира от Майкъл блести в нас. Ние сме решени и еластична със сияйна светлина, която получава своя блясък от светлина Майкъл. Ние няма да спрем, докато истини на Майкъл са известни, обединени в желанието си да направи разликата. Ние го обичаме и ние не го знаем.
Обичам те!
Jude
HIS Тори
MYstory
красив пет
YOURstory
OURstory
 http://michaeljacksonchosenvoices.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен