"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Gary James "Интервю с Tata Vega*




Тя работи заедно с Стиви Уондър, Рей Чарлз, Майкъл Джексън и Мадона за да назовем само няколко. Тя е номинирана за най-доброто изпълнение Soul Жена Евангелие на 27-годишни награди Грами (1985). Тя беше една от представените в тазгодишното (2013) документален жените Двадесет метра от звездата . Тя е Тата Вега. Когато говорихме с Tata, тя се готви да отиде на пътя с Elton John. 
Q - Tata, когато искаш да оставиш на Elton John турне? 
A - Утре сутринта (5 ноември 2013) в началото на сутринта. 
Q - Къде турнето започна? 
A - Мисля, че ние започваме в Кънектикът. Ние ще прекарват много време в САЩ и след това ние ще отидем в чужбина в Русия и някои от славянските страни. 
Q - Вие сте били с Елтън Джон за известно време сега, нали? 
А - Три години сега. Три години и един месец. (Смее се). 
Q - И чието броене? 
A - (Смее се) 
Q - Когато сте на път с някой като Елтън Джон, не е нужно много време, за да развие своя собствена кариера, нали? 
А - Малко по малко имам малки неща пивоварната. В крайна сметка знам, че сър (Elton John) ще искат да се забави за миг и да имат повече време да прекарат със семейството си. 
Q - Вие сте придобили някакво внимание наскоро с този филм Двадесет метра от звездата . 
A - Да, сър. 
Q - Какви са хората да казват за вас за този филм? 
A - Те го обичам. Това ги накара да плаче и да се смее. Той им даде представа, че те никога не са имали преди около вътрешната история за певци като мен и много други. Бил съм на обратното. Много от тях се подкрепя тези, които са били са бек вокалисти и след това тези, които са били оловни вокалисти. А също и корените на хора като Дарлийн Любов, които аз не знаех, че е бил във всички групи, които си мислех: "Това звучи като едно и също лице" и ме вдъхнови и наистина формирали много от причините да пеят така, както аз пея . 
Q - Къде сте роден 
A - Аз съм роден в Ямайка, Queens Long Island, Пъпа болница St. Alban е. Баща ми беше на ВВС и пътувахме. Никой от нас в семейството са родени в едно и също място. Ние всички са били родени или в друга държава или друга държава. Пътувахме много, което беше невероятно, защото той наистина ме подготви за живота, който живея. 
Q -. Вие сте били свикнали да живеят от един куфар 
A -. Това е вярно, 
Q - Някой, който е домошар може да са намерили това, което са прави, за да бъде още по-трудно, ако те са влезли на полето. 
А - А много хора, мисля, че е много бляскав живот, но тя може да бъде доста предизвикателна. Но аз обичам това, което правя, така че предизвикателствата са само част от него. 
Q - Когато не сте на сцената и да не седите в някои хотелска стая някъде, направете ви омръзне?Това прави ли ви нервна? 
A - No. Никога скучно. Винаги има нещо, което да направя. Винаги музика. Имам неща, които слушат. Аз също пиша понякога или чете. Там никога не е тъпа момент. Аз лично не се отегчават.
 Q - Когато казвате запис, искаш да кажеш, който пише песни или работите върху вашата автобиография? 
A - Да. О, момче, книгата ще дойде. Точно сега аз съм на работа по личен проект, а музикален проект, така че аз пиша. Това е страхотно. Аз се чувствам наистина благословен. Аз съм много благодарен, че тази работа. След това е нужно малко време, когато ние сме на разстояние да правят други проекти. Така че това не е лошо. 
Q - Какво е да работиш с Майкъл Джексън? 
A - Беше невероятно. (Смее се). Той е, Боже, много ... Когато мисля за него все още се чувствам плени. Той е много сладък, брилянтен млад мъж. Обичах да работя с него.
 Q - Какви песни записахте с него? 
А - Направихме "История" албум. По това време бях с Andre диван. Той е прекрасно Евангелие певица.Така че, ние обикновено правеше всичко в една група. В "История" албум направихме "Man In The Mirror". Направихме толкова много песни, че не държи сметка. (Смее се). Аз току-що се появи на заседанията и ще получите чрез правене "ем. 
Q - Дали Майкъл Джексън е трудно човек да работи с в студиото? Дали не се ангажират? Знам, че е перфекционист. 
A - Да. Никога не съм виждал по-трудно човек. В действителност, в една от сесиите, когато дъщеря ми беше малко момиче, тя остана в скута си, където той е бил в кабината през цялото време. Той е много сладък с нея. Той е брилянтен. Когато сте в една стая с някой като че ли просто се опитват да поглъщат толкова, колкото можете, обучение мъдър, как големите момчета го правят. Никога не съм виждал по-странно или трудно страна всякога. Не бих го нарекъл, но това е вълнуващо да работя с него. 
Q - Ти започна да пее професионално, когато сте били само на 12 години. Били ли сте част от група
A - Всъщност, аз не си спомням, не пее, но за първи път изпях с групата ми беше 11. Това е най-пикник. Това беше United States Air Force оркестър на. Спомням си песента. Това беше "нагоре по реката Lazy".Тогава, когато бях на 14, че беше първата ми професионална работа и това беше с лента, един куп на ГУ. Всъщност, бях на 13, но това не е професионално. Това беше по радиото с тази група, наречена The Mag 5. Те са Пуерто Рико. Това беше страхотно. Когато бях на 14, тя е в зоната на Панамския канал с група, наречена The Time елемент. Те бяха всички ГУ. Ние правехме тийнейджърски клубове. 
Q -. Това трябва да е било забавно време 
A - Това беше. 
Q - Ти беше също в производството на косата
A - бях. В производството на Los Angeles Broadway на косата . Това е взрив. 
Q - Колко дълго го направихте? 
A - За около седем месеца. Срещнах Dobie Грей там.Отидохме в една група, той е работил с нарича замърсяване. Това беше истинско преживяване. (Смее се) 
Q - Ти беше щастлив да бъде в състояние да премине от един проект към друг проект, не бяха ли? 
A - Бях благословен. Но ние имахме моменти. Замърсяване живее до неговото име. (Смее се). Имаше един тъмен период там. Това е страхотно, но и много наркотици. Аз бях с това в продължение на няколко години. Трябваше да се махна от там. Бях много объркана. Това е объркващо за мен време. 
Q - Никога не съм се разбере какво наркотици трябваше да направя с правене на музика. 
A - Да. Повечето хора, които дойдоха с мен не са вече тук, или те са живи, но те ​​не са тук. Аз съм много щастлив и благодарен, че съм излязъл от това. Аз съм добре и все още работи. Бизнесът е странно нещо. Това е празник или глад. Когато дойдох тук, аз буквално го живеят на улицата. Пях на ъгъла на улицата. Ето как се прави пари. Току-що говорих, че почивка. Аз просто се случи да познаваш някого и аз ги погледна тук, приятел на приятел. Тя всъщност ме прослушване. Мислех, че ме мрази, а месец след това получих съобщение и аз бях вътре. Винаги има тази нишка, която минава през на хора, които не мислят, че наистина сте тип звезда или имат подходящия вид. I са били благословени. Поглеждайки назад осъзнавам,, уау! Някак нещата ще вървят ужасно погрешно и изглежда Божиите ръце са върху мен през цялото време и ме видяха сам. 
Q - Когато ти казват, че са живели по улиците, не значи, че живеят на пейка в парка, нали ?
 А - Спах на бетонен под. Това беше извън църквата. Тя беше като две стени, така че можете да отидете и да спят в двора. Имаше много деца, избягали. Имах разрешение от баща ми, но той не е имал представа, че правя това. A много приключения. 
Q - Ти не имат пари за един апартамент или храна, нали? 
А - No. 
Q - Ако не разполагате с основните положения, това е невероятно трудно. 
A - Да. Това е като сън. Аз наистина не мисля, че мога да го направя вече. Това е толкова опасно там. Това е опасно тогава. Много неща ми се случиха там по улиците. Но аз съм тук! (Смее се). 
Q - Възможно ли е притеснявана от други певци, които може да не са толкова добри, на певица като теб, но се прави на всички видове пари и получаване на всички видове на внимание? 
А - Е, това е добър въпрос. Мисля, че ако наистина се вгледате в снимката, например понякога хора като мен накланят много на подаръка си и не разполагат с това, което тези хора имат, което е дисциплина, силно чувство на работна етика. Що се отнася до хора, които, както се изразихте, не могат да пеят, понякога с начина, по който нещата са днес с автоматична настройка, те имат продукт и начин да се продаде. Но обществеността се радва. Аз само да кажа, живей и остави живи. Предпочитам просто да продължи да работи на моя занаят и да се учат, защото можете да научите дори от певци вас може би не мисля, че това е технически правилно, но аз не съм технически правилно или понякога. Така че, не, това не ме притеснява. Те винаги имат нещо за тях, че е интересно. Ако това се харесва на хората, мисля, че е по-добре да се учим от тях и да видим какво е. 
Q - Tata, ако всички хора, интервюирани са по-добри от вас ... 
A - Благодаря ви Гари. Имах моменти, докато имах срив. Разбрах, че е горчив, ядосан, саркастичен и ревнив и завистлив и всички тези неща бяха невероятно загуба на време и енергия. Това беше просто един глупав къде да отиде, защото е наистина ме ограбва на наслада. Аз не приемайте подарък имам за даденост, защото знам, че може да се отнеме просто ей така. В миг на око можете да загубите всичко. Понякога това е борба. Трябва да говоря за себе си и тези гласове в главата си, които казват негативни неща, които трябва да кажеш, че трябва да тръгвам. Аз не отивам там и да сме благодарни и да разчита на моите благословии. Аз трябва да направя това. Нищо не е обещал. Gosh, дните изглеждат като те отиват толкова бързо, годините минават толкова бързо. Искам да имам най-малко съжалява, колкото е възможно, когато погледна назад. Чувствах се ужасно през цялото време и депресирани. Не съм искал това. Вие трябва да изберете да погледнем в светлата страна и там е ярка страна. Там наистина е така. Вие почти трябва да гледаш на живота през очите на бебето по начин, който всеки ден е невероятно. Всеки ден е чисто, чисто ново начало. Благодарим Ви, че Господ за друг ден. Друга възможност, за да го прави. И това е, което ме държи. Така че аз чувствам, че съм бил даден шанс. Аз все още съм тук. Така че има причина за това. Аз не искам да губя го мразят, или които желаят Имах нещо, някой друг има. . Радвам се, че точно там, където аз съм точно в този момент, говоря с вас г-н Gary James 
Q . - Оценявам това, че 
A . - Благодаря ви много 

Официален сайт: www.TataVega.com
http://www.classicbands.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен