"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Тръпката да снимаш Michael Jackson*

Боб Paynter сега живее в Yarmouth
Обратно през 1983 г., оператор Bob Paynter бе помолен да заснеме клипа на Thriller.
В "веднъж в живота" Офертата дойде от Холивуд режисьора Джон Ландис, който Боб преди това е работил с по филми като Trading Places.
Крайният продукт се оказа един от най-новаторски видео в историята на поп.
Боб, сега 81 и живее в Ярмут, остров Уайт, има забележителни спомени за един от най-големите играчи на музика в света.
"Наелектризираща"
Идеята за известния клипа Thriller дойде кога Michael Jackson видя филм Landis "американски върколак в Лондон и го помолил да го пресъздадете към заглавното парче от новия си албум.
След като е назначен като директор на кинематографията за Thriller, Боб срещнахме за първи път Майкъл в Betty Рейнолдс репетиционни зали в Лос Анджелис репетират известния танц рутинни за видеото - в пълен грим и протези.
Той си спомня: ". Майкъл изглеждаше срамежлив с тихо разположение, но танцовите си е наелектризиращ и трябваше да се види за да се повярва Той е толкова талантлив.
Бележки
"Той беше много приятен и любезен - ме пита за моето семейство и други филми бях направил Майкъл беше истински киноман и абсолютно обичаше филмите на Дисни.".
След репетициите тези, които работят на видеото се върна в къщата на Майкъл, където Боб имам пълна обиколка и беше много впечатлен от приказния декор и атмосферата.
Той не е бил впечатлен обаче със спалня Jacko, което той казва, е: "разхвърляна, пълна с сувенири бе събрани през кариерата си и имаше огромен любимец боа в ъгъла"
Боб се смее на спомените на Джон Ландис се прави, за да държи змията и ги гледате филм Chevy Chase заедно на проектор на Майкъл.
14-минутно видео Боб завърши снимките на Thriller се счита от MTV за най-великия музикален клип на всички времена. Всъщност популярността на видеото изпрати албума назад до номер едно в чарта албум.
Аз съм най-щастливият човек, когото познавам - цялата ми кариера е имало случай за мен е на точното място в точното време "



Боб Paynter


Мини-филм спечели две награди Грами и The World Records Гинес също изброява Thriller като "най-успешен музикален клип."
Боб казва: "Аз съм горд да са работили по Thriller - но аз никога не съм напълно щастлив с моята работа винаги мога да намеря неща, които щях да направя по различен начин.".
Не само, че той снима запомнящо видеото - той е и допълнително в него. В кино сцени Боб седна до Майкъл и актриса, Ola Ray - който играе приятелката си на екрана. Режисьорът Джон Ландис, даде Боб работа на вземане на Ola действа по-уплашен!
Животът в киното
Боб пенсионери на остров Wight преди 16 години. След като посети брат-в-закон си на острова, Боб и покойната му съпруга, Марджъри, се влюбих в остров Уайт и плаването на Solent - така те направи ход и купи лодка.
Той си спомня дните си като оператор наивно: "Всичко беше забавно - дори гнили времена са забавно да погледне назад върху тях сега." Боб описва как той обича предизвикателствата в работата си: ".. Така че много проблеми се хвърлят към вас, когато сте на снимките, но винаги е имало отговор - това е просто въпрос на намиране на това"
Трилър
Той попаднал в киноиндустрията случайно. Като 15-годишно момче разузнавач той помогна на пропаганда филм, направен от Министерството на информацията по време на Втората световна война. Неговата скаут лидер, че той е добре и му помогна да си намеря работа в Film звено Crown.
Боб продължи да изпълнявате поръчки за Film звено Colonial и едва когато оператор се разболява и той предложи да вземе мястото си, че Боб има вкус за снимките.
Останалото е история, както те казват. Боб е много скромно: "Хората дойдоха да ме познават повече и повече и аз просто се всяка възможност, когато се предлага."
"Аз съм най-щастливият човек, когото познавам. - Цялата ми кариера е имало случай за мен е на точното място в точното време, аз съм доста известен предполагам, но за щастие никой не ме познава."
Чрез работата си, Боб е бил запознат с заседателни звезди, и имаше снимани икони като Бърт Ланкастър, Марлон Брандо и София Лорен. Но това беше опит си с Майкъл Джексън, който направи истински удар.
Той казва: "Това беше единственият път, когато съм работил с някой, който ме накара да искам да напиша моите мисли за него и ефект имаше върху мен Веднага след като се върнах в моята хотелска стая съм написал осем страници на моето мнение за. MJ! И аз все още имам тези бележки и до днес. "

http://news.bbc.co.uk/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен