"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Интервю Magazine, с Майкъл Джексън - Oct 1982






С Боб Colacello и Анди Уорхол (Интервюиращите)

През август на 1982 г., изпълнителен редактор интервюто, Боб Colacello, интервюира Майкъл Джексън, след двайсет и три годишнината му, в неговата собственост в долината Сан Фернандо, която певеца е отдаване под наем със семейството си, докато къщата им в близост се обнови. (Анди Уорхол, наречен от Ню Йорк средата чрез техния разговор). Джаксън, разбира се, вече е бил известен за работата си с братята си в Jackson Five, но първия му албум като възрастен соло, разстояние от стената (1979), издаден три години по-рано , го е направил звезда в собственото си право. Когато това интервю се състоя, той беше на работа  за запис книга с разкази на Стивън Спилбърг филм ET: The Extra-Terrestrial (1982)-оттам ET препратки и Филдинг масив роля на филма оферти. Той също имаше довършителни записи на Трилър (1982), който ще  се превърне в най-продавания албум на всички времена. По-долу е откъс от интервюто им, тъй като първоначално се появи на корицата историята през октомври 1982-ра. 
COLACELLO: Хареса ли ви изпълненията като дете? Знаете ли, винаги ли го обичате? 
MICHAEL JACKSON : Винаги бих го направил. Винаги съм се радвал на усещането на сцената - магия, която те завладява. Когато излизам на сцената, тя е като  внезапна магия, коятоидва от някъде,  дъха и ви удря и просто губиш контрол над себе си. Аз дойдох на сцената в [Куинси Джоунс] концерт в Роуз Боул, а аз не исках да отида на сцената. Ловях патици и се криех и се надявам, че няма да ме видиш да се крия зад хората, когато той ми се обади, но след това отидох там и аз просто полудях. Започнах да се изкачвам на сценат, говорители, светлината предавка. Публиката започна да се качва на нея и започна да танцува и да пее и това е, което се случва. 
COLACELLO: Как  сработвате действията за изпълнение на сцената? 
MICHAEL JACKSON : Обичам и двете. Актьорството е каймака. Обичам изпълнение. Той е феноменален бягство. Ако искате  наистина да направите нещо нека всичко, което чувствам, че е време да го направя. С действията си, това е като да станете друг човек. Мисля, че е чисто, особено когато сте напълно отдаден. Ако сте напълно в забрава, което обичам да правя, това е, когато това е магия. Обичам да създавам магия да изпълня нещо заедно, това е толкова необичайно, толкова неочаквано, че удря главите на хората. Нещо напред във времето. Пет стъпки напред от това, което хората мислят. Така че хората го виждат и  казват: "О, аз не очаквах, ..." Обичам да изненадвам хората с подарък или на етап изпълнение или нещо друго. Обичам Джон Траволта, който дойде,  Котър шоу. Никой не знаеше, че може да танцува или да направи всички тези неща. Той е като стрела. Преди да се усетите, той е следващия голям Брандо или нещо
COLACELLO: Той не е направил много напоследък. 
MICHAEL JACKSON : Знам. Мисля, че избора на скриптове и такива неща. Това винаги е трудно за всеки, който се опитва да се конкурира с последните си постижения. . 
COLACELLO: Изглежда, че това, което наистина ви мотивира е желанието ви да забавлявате хората. Какво ще кажете за славата и парите? Може ли да си представите, че не сте известен , това притеснява ли те? 
MICHAEL JACKSON : Това никога не ме е притеснявало освен понякога, когато искаш мир. Както и да отидете на театър и вие казвате, "Никой не ме притеснява тази вечер, аз съм облечен с шапка и очила и отивам да се насладя на този филм и правя всичко, за да го има." Можете да получите там и всяки гледане е да се вгледаш в себе си и в кулминацията на филма някой ви потупва по рамото за автограф. Просто се чувствам като че ли не мога да се измъкна. . 
COLACELLO: Вие сте много близо до родителите си. Те живеят тук, в Лос Анджелис? MICHAEL JACKSON : Да. Майка ми е на горния етаж. Баща ми е в офиса. COLACELLO: Какъв е един типичен работен ден? 
MICHAEL JACKSON :Daydreaming голямата част от деня. Ставам рано и трябва да бъда готов за каквото имам да правя, песните или каквото и да е. Планиране на бъдещето и такива неща. 
COLACELLO:? Оптимист ли сте за бъдещето 
MICHAEL JACKSON : Да. Винаги съм искал да се планирам напред във времето и проследяване.  
COLACELLO: Пука ли ти за модата много? 
MICHAEL JACKSON : Не ми пука за това, което нося на сцената. Знаеш ли какво обичам? Не ми пука за ежедневните дрехи. Обичам пускането на костюм или костюм и просто гледам  себе си в огледалото. Торбести панталони или някои реални фънки обувки и шапка, и просто се чувствам добре, това е забавно за мен. COLACELLO: Харесва ви да действате много просто във всекидневния живот? 
MICHAEL JACKSON : Аз  обичам това толкова много. Това е бягство. Това е забавно. Това е просто част да станеш още нещо, друго лице. Особено, когато вие наистина вярвате в него и не е като да държиш на всяка цена. Винаги съм мразил думата и да кажа: "Аз съм актьор." Ти трябва да бъде повече от това. Ти трябва да бъде по-скоро като вярващ. 
COLACELLO: Но не е, че малко плашещо, когато го вярвам напълно? 
MICHAEL JACKSON : Не, това е, което наистина обичам да правя. Просто ми харесва наистина да забравям кой съм. 
COLACELLO: Защо искаш да се забравиш толкова много? Мислите ли, че животът е наистина труден? 
MICHAEL JACKSON : Не, може би това е, защото аз просто искам да скоча в живота на другите хора и правя проучване. Подобно на Чарли Чаплин. Аз просто го обичам до смърт. Малкият скитник, цялото съоръжение и всичко, и сърцето му всичко, което изобразява на екрана е очевидно. Това е целият му живот. Той е роден в Лондон, а баща му е починал алкохолик, когато той е бил на шест години. Той се скитал по улиците на Англия, просия, беден, гладен. Всичко това се отразява на екрана и това е, което обичам да правя, за да  съберат всички тези истини. . 
COLACELLO Имате ли понякога чувството, че сте пропуснали детството, защото винаги сте се държали като възрастен? 
MICHAEL JACKSON : Понякога 
COLACELLO: Но ти харесваш хората над себе си, опитни хора. 
Michael Jackson : Обичам опита на хората. Обичам хората, които са феноменално талантливи. Обичам хората, които са работили толкова много и са толкова смели и са лидери в своите области. За мен да срещнеш някой, така и да се учиш от тях и техните думи  за мен това е магия. Да работим заедно. Аз съм луд за Стивън Спилбърг. Друго вдъхновение за мен, и аз не знам от къде идва, са децата. Ако аз съм, аз ще взема една книга със снимки на децата и като ги погледна и това просто ще ме издигне. Е децата са магия. . 
COLACELLO: Интересувате ли се от изкуство? 
MICHAEL JACKSON : Обичам да рисувам с молив, мастило писалка. Обичам изкуството. Когато отида на турне и винаги се стремя да посетя музеи в Холандия, Германия или Англия , и тези огромни картини? Аз съм просто изумен. Не мисля, че един художник може да направи нещо подобно. Мога да гледам част от скулптура или картина и напълно да загубя себе си в него. Постоянно съм там да го гледам и да стана част от сцената. Това може да предизвика сълзи, тя може да ви докосне толкова много. Вижте, това е мястото, където мисля, актьор или изпълнител трябва да бъде в състояние да ви докосне, че истината от сърцето ми да се изрази на лицето. Докоснете тази реалност толкова много, че те да станат част от това, което правиш и можете да ги носите навсякъде, където искате да бъдете. Вие сте щастливи, те са щастливи. Каквито и да са човешките емоции, те са там с вас. Обичам реализъм. Аз не обичам пластмаса. Дълбоко в себе си ние всички сме еднакви. Ние всички имаме едни и същи емоции и затова филм като ET докосва всеки. Кой не иска да лети като Питър Пан? Кой не иска да лети с някаква магия същество от космоса и да бъдат приятели с него? Стивън отива направо в сърцето. Той знае, когато се съмнявате, мислете със  сърцето си.. 
Анди Уорхол обаждане от Ню Йорк.
Анди Уорхол: Ало? 
MICHAEL JACKSON : Hi 
Уорхол: Боже, това е вълнуващо. Знаеш ли, всеки път, когато използвам моя Walkman играя касета върху. . . Как сте? 
MICHAEL JACKSON :Бил съм в студиото много, писане на текст и работа по песни и такива неща. 
Уорхол: мога да отида да видя английски рок-група в "Риц" тази вечер, наречена Duran Duran. Познавате ли ги? 
MICHAEL JACKSON : Не. 
Уорхол: аз отидох да видя Blondie Meadowlands миналата седмица. 
MICHAEL JACKSON : Как беше Blondie 
Уорхол: Тя е страхотно. Тя е толкова страхотно. Познаваш ли я? 
MICHAEL JACKSON : Не, никога не съм я срещал.
Уорхол: Ами, когато ти дойдеш в Ню Йорк,  ще я въведе. Отивате на турне е най-трудното нещо в света. 
MICHAEL JACKSON : обиколка е нещо темпото. Но да бъдеш на сцената е най-вълшебната нещо за мен. . 
Уорхол: Мислил ли си някога, че ще пораснеш и ще станеш певец? 
MICHAEL JACKSON : Не помня някога да не съм пял, така че никога не съм мечтал пеене. 
Уорхол: Ходите ли много или си стоите вкъщи? 
MICHAEL JACKSON : Аз стоя вкъщи. 
Уорхол: Защо  оставаш вкъщи? Има толкова много забавни неща. Когато дойдете в Ню Йорк, ние ще ви отведем. 
MICHAEL JACKSON : Единственият път, когато ще искам да изляза, когато съм в Ню Йорк. 
Уорхол: Ходите ли на кино? 
MICHAEL JACKSON : О, да. Отиваме да  работим върху албума ET. Имах картина сесия с ET и беше толкова прекрасно. Той прегръща ме и всичко. 
Уорхол: Харесва ми Tron. Това е, като да играеш на видео игри. Гледали ли сте го? MICHAEL JACKSON : Да. Не ми се движи.
Уорхол: Добре, благодаря много. Ще се видим скоро. 
MICHAEL JACKSON : Надявам се. . .

Източник: 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен