"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Интервю с BRYTON MCCLURE





Как се запозна с Майкъл?
B: Когато бях на около 5г и участвах в Family Matters се запознахме с някой, който работеше в неговата продуцентска филмова компания. Написах едно писмо и родителите ми му я дадоха, да видим дали може да бъде предадена на Майкъл. Казвах му, че ми харесва музиката му.



На 5г вече си бил фен?
B: Дори преди да проговоря вече ми харесваше ВСИЧКО свързано с Майкъл Джаксън. Беше необяснимо, но усещах тази обич към него, както към никой друг.



Изглежда си имал новини от него?
B: Отговори ми с писмо! Бях поканен да участвах на записването на един от музикалните му видеоклипове, Will You Be There, от албумът му Dangerous. Бяхме само деца! С родителите ми имахме възможността да говорим с Майкъл в съблекалнята му и ни покани в къщата си. Първият път когато посетих Невърленд бях придружен от баща ми. Изкарахме два дни там и присъстваха също някои от роднините на Майкъл. Станах приятел с двама братовчеди, които бяха по- млади от него и бяха малко по- големи от мен. Дори днес са като братя за мен. След това Майкъл поддържаше контакт с мен по телефона и ходих няколко пъти в годината в Невърленд с родителите ми. Отваряше вратите на ранчото на всеки когото смяташе за приятел. Дори, ако не беше там, можехме да останем. Беше най- щедрият човек, когото някога съм познавал.


Каква беше твоята стая? Имаше ли тематични стаи като “стаята на Цирка” или “Галактическата стая"?
B: Не, нищо такова. Стаите си бяха много нормални. Неговата стая беше много обикновена и уютна. Не беше като музей или хотел. Беше голямо, класическо ранчо.



Кое беше любимото ти занимание в Невърленд?
B: Имаше един голям замък с четири кули, свързани с мост. На всяка спирка имаше големи водни каньони и беше фантастично да се целим в тях. Винаги имаше музика и животните бяха невероятни. Освен това имаше неща, които се очакваше да има: Имаше много стаи и много спокойствие. Излизайки през вратата, тръгвайки си, казвахме: “Уфф... сега трябва да се върнем в реалността”.



Кога посети за последно Невърлен?
B: Когато бях на 16 или 17г. Отидох в ранчото когато беше с братовчедите си и Chris Tucker, останах две седмици.


Мислиш ли, че Невърленд трябва да стане публичен парк или обратното, че трябва да си остане частна собственост?
B: Искам да си остане по същият начин, както когато ходех там. Всяка седмица отиваха автобуси пълни с деца, болни деца или които не можеха да си позволят нормални неща като да отидат в Дисниленд или в атракционните паркове, за да прекарат денят там. Бих желал да се продължи това, което той правеше за болните деца.



Искаше ли мнението му за музиката си?
B: Когато излезе IPod, аз имах един и той не го беше виждал преди. Стори му се страхотно и напълних един с най- добрите си песни. Той ги чу и ми даде най- добрите съвети. Винаги го правеше с всичко, което правех в телевизията и с музиката, но също беше заинтересован да правя нещата, които децата трябва да правят. Даваше си сметка, че бях напълно щастлив с нещата, които правех, но искаше да се възползвам от детството си.



Кой е най- любимият ти спомен с Майкъл?
B: Има два, които никога няма да забравя. Първият е когато ме помоли да пея в една песен, която записа за жертвите от 11 септември. С Майкъл бяха Celine Dion, N’Sync, Usher, Mariah Carey и Destiny’s Child. Всички тези музиканти и той ме помоли да се включа в хора. Трябваше да отида във Вашингтон да пея с него и другите артисти. Да съм на една сцена с него и да пея с него в същото време е опит, който никога няма да забравя. Другият спомен е когато бях в Невърлен и ни събудиха през нощта. Всички станаха от леглото и седнахме на столове срещу една голяма камина и започнахме да си говорим, да си разказваме истории.



Къде беше когато научи за смъртта му?
B: Бях вкъщи и нямах представа какво се случва. Баща ми ми се обади и ми каза да пусна телевизора. Видях го по телевизията и в онзи момент не повярвах. Трябваше ми време да осъзная, че е истина. Получих 30 изгубени обаждания и смс-и от хора, които знаеха колко близки бяхме.



Кога за последно имаше връзка с него?
B: Последният път, в който говорих с него беше точно преди делото, през което трябваше да мине преди няколко години. Предишната година го видях и прекарах известно време с него.



Какво мислиш за всички тези щури истории, които излязоха на повърхността след смъртта му?
B: Надявам се хората да се опитат да разберат какъв беше животът му. Надявам се хората да го оставят малко на мира сега. Веднъж като говорих с него по телефона беше на път да се разплаче, защото не разбираше защо хората се отнасят с него така. Мисля, че накрая разбра напълно коя беше цената, която трябваше да плати за това кой беше.



Ако трябва да обобщиш, какво би казал за Майкъл?
B: Базирайки се на собственият си опит, е наистина пример как искам да живея. Изправи се срещу много нахлувания в личният му живот и срещу много трудности… Изненадващо е какво могат хората да кажат за някой, когото дори не познават. И освен това беше щедър, алтруист и доброжелателен. Това, което искам хората да разберат е, че въпреки странните истории, слуховете, рекламата, мединият цирк и таблоидите, той продължаваше да е добър човек.



Съобщение в официалната страница на Bryton, написано 2009:
“Бог да благослови приятелят ми Майкъл Джаксън. Той беше важно присъствие за мен и родителите ми. Неговата любов, неговото уважение, неговият авторитет и неговата доброта бяха наистина невероятни. Майкъл, липсваш ми и ще те обичам винаги. Благодаря за едни от най- хубавите моменти в живота ми”. Bryton 


Източник: UK loves MJ | Facebook
превод kimjackson

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен