"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



МАЙКЪЛ И ЕВАНГЕЛИЯТА: СЪВПАДЕНИЕ?*


580775_539146396116757_1826863888_nПрез изминалата седмица, настъпило малко вероятно съвпадение с моето учение. Съвпадение, че ме остави онемял ... има ли наистина такова нещо като истинска случайност? Случи се така, че за същите два дни, когато се готвих английският ми 102 класове за обичайната си представяне на символиката в черно или бяло видео, което включва и Новия завет и евангелията на Матей, Марк и Лука през Втората световна Lit . Аз със сигурност не съм търсил всяка преднамереност в това, когато бях планирал съответните учебни програми за тези два курса! Но тук бях аз, осъзнавайки, че в същото време бях prepping да преподавам две части на 102, които биха центъра около Майкъл Джексън и посланието си към света на расова хармония (или липсата на такава, по-уместно) подготвях друг клас да се говори за Исус. И все пак по някакъв начин, за Майкъл Джексън в 09:00 ч.  сряда сутринта, за Исус в 10ч, не изглежда този шокиращ факт за промяна. Разберете, имате ли нещо против, аз не казвам, че те са едно и също нещо. Нито пък аз съм един от ревностните фенове, които винаги се опитват да изгорят Майкъл на същия пиедестал като Исус или Бог, по този въпрос.
Но тъй като много от тях са уместно посочени, паралелите в живота му със сигурност са поразителни! Колкото повече cyncial да говорят каквото си искат. Но това, което не може да се отрече е, че и двамата идват от скромното потекло, за да станат твърде мощни и твърде силни за да се страхуват от тях и са били преследвани, за да се осмелят да говорят истини, така че масите все още не са готови да чуят. Може би един дори може да се твърди, че двамата са били в известен смисъл, разпънати на кръст.
Въпреки, че аз Осъзнайте Farrakhan е спорна фигура сред феновете, предмет на Негово 2009 Проповедта изглеждаше Apt
ВЪПРЕКИ, ЧЕ АЗ ОСЪЗНАЙТЕ FARAKHAN Е СПОРНА ФИГУРА СРЕД ФЕНОВЕТЕ, ПРЕДМЕТ НА НЕГОВО 2009 ПРОПОВЕДТА ИЗГЛЕЖДАШЕ APT
Исках да споделя с вас някои неща, които особено се открояваха за мен, както аз преразглеждах  тези откъси от евангелията, които са включени в текста на нашия клас. Мисля, че ще се съгласите с мен, защо това би могла да ми даде повече от няколко настръхва от "не ми казвай, че сте съгласни с мен / когато те видях да риташ мръсотия в очите ми "Проповедта на планината, всички в рамките на броени минути." Блаженствата" в специално-че раздел на проповед, в която Исус напомня на последователите му, от които ще бъдат благослови тези, и защо, изглежда да има особено значение, когато ние ги сравним във всичко, което знаем за живота на Майкъл и как той е живял.
От проповед на Исус на планината, Матея 5-7:
Блажени са чистите по сърце, защото те ще видят Бога.
Блажени миротворците, защото те ще се нарекат синове Божии.
Блажени са, които са преследвани за правда, защото тяхно е Царството Небесно.
Блажени сте, когато те хулят и ви гонят, и говорят всяко зло нещо от вас, лъжа, заради  мен. Радвайте се и се веселете, защото е голяма наградата ви на небесата, защото по този начин те преследват пред вас пророци.
AME църква снимка
РЕДКИ СНИМКА НА МАЙКЪЛ УЧАСТИЕ AME ЦЪРКВА С ТОМ MESEREAU. ТЕ СЕ МОЛЕЛИ НА БОГ ДА БДИ НАД И ГО ПРЕДПАЗВАТ ПО ВРЕМЕ НА СЪДЕБНИЯ ПРОЦЕС
От каноните на Ученичеството:
Не съдете, за да не  бъдете съдени. Вие трябва да бъдете съдени от това решение, за което ви съдя, и вашата мярка ще бъде взето от тази мярка, за която аз ви измервам. Защо търсите  сламата, която е в окото на брата си, и не виждате гредата, който е в твоето око?  Лицемерецо, първо извади гредата от окото си, и тогава ще видиш да се взема сламката от окото на брата си. Не давайте това, което е свещено за кучетата, и не хвърляйте бисерите си пред свинете, да не би да ги стъпчат с краката си и се обърнат и да ви разкъсат . (Последното ми напомня на общественото презрение и подигравка, която последва толкова много на най-искрени и прочувствен публични изявления на Майкъл по отношение на децата и състоянието на нашата планета, или колко много  повече политически важни и дълбоки песни са презирани от критиците, които само искат той да остане щастлив с песен и танц човек за нас!).
Исус направи съзнателен избор да преподава в притчи, точно както Майкъл използва посредничеството на музиката, за да изпрати своите послания. Когато Исус е бил помолен от учениците си, защо той преподава в притчи, това беше неговият отговор:
Jesus_the_Teacher003"... Говоря с тях с притчи, защото те имат поглед, но не виждат, и слух, но не чуят или разберат ..." (От Матей 13).
На последно място, помислете за тази сметка от Матю 27-28от първосвещеници заговор за покриване на истината за Възкресението и да убедят масите, че тялото на Исус е изчезнало в резултат на проста кражба, отколкото изпълнението на божественото пророчество. Този откъс кара  учениците му  да отидат и да разпространят новината в града:
"И като вървяха по пътя си, ето, някои от пазачите отиде в града и докладва на главните свещеници всичко, което се е случило. И те се срещнаха със старейшините и се съвещаваха заедно, и на войниците дадоха количество пари, казвайки: Да кажем, че учениците дойдоха през нощта и Го откраднаха, докато спяхме. И ако това се чува в къщата на губернатора, ще разсъждавам с него, и да го направи, така че да нямате какво да се страхувате. И те взеха парите, и постъпиха, тъй като те са били инструктирани. И това е историята, която е била разпространен сред евреите и до ден днешен. "
Дали това не звучи, зловещо както по същия начин, средствата за масово осведомяване работят днес? Не съдържа ли най-малко някои прилики  какво точно Майкъл ни разказваше, отново и отново, в песни като пари и Tabloid Junkie? Една истина трябва да бъде разказана с всички възможни средства, а не да бъде потисната от страх. На нейно място е лъжата, за да запази истината скрита. Пари плащане на ръка, с цел продължаване на лъжата. Пари продължават да се дават на ръце. Лъжата се разнася, предава-и повярва.
Някой може да попита: Какво беше това, защо главните свещеници се бояха? Това е прост отговор. Те се опасяваха, че ако истината за Възкресението е известна, те ще трябва да признаят, че са сгрешили и признавайки че са сгрешили, те ще загубят контрол и власт. Няма да има спиране на вярващите и няма спиране на влиянието на Исус.
Не мога да помогна, но това ми напомня повече от малко на всички наскоро проведени полемики върху книгата на Съливан, и как медиите са се втурнали да възприемат увековечаването на MJ в карикатура. В действителност, това ми напомня твърде много на това как медиите се стремят да обработват почти всичко, когато става въпрос за Майкъл.
Този спорен Портрет започна, движещо се по много Fansites 2009.  Лично аз го обичам и мисля, че е доста красив.
ТОЗИ СПОРЕН ПОРТРЕТ ЗАПОЧНА, ДВИЖЕЩО СЕ ПО МНОГО FANSITES 2009. ЛИЧНО АЗ ГО ОБИЧАМ И МИСЛЯ, ЧЕ Е ДОСТА КРАСИВ.
Преди няколко седмици имах странен сън. Сънувах, че съм чул по новините, че Майкъл е починал. Спомних си мислите в съня ми, колко трудно щеше да бъде да трябва да влезете в Allforloveblog и напишете пост за смъртта на Майкъл Джексън. Това ще бъде най-трудното, което аз някога ще трябва да пиша! Дори си припомних и виждах датата от календара, ясно като бял ден: 13 февруари (достатъчно странно, рождения ден на Принс, макар че не направих тази връзка в съня ми). Спомних си как ми отбеляза, че датата в съня ми, е като на деня, в който Майкъл Джексън почина.
Когато се събудих, продължих да размишлявам за странния сън. Иронията е, че Майкъл е бил "мъртъв", откакто съм започнал този блог! Може би в подсъзнанието ми, това произтича от факта, че пишейки за него в този блог го държи много жив за мен. Но в света на моята мечта, тя беше, като че ли винаги съм писал за него, никога не е била жива фигура, сякаш е 25-ти юни, 2009.
Така че това, което е мечтата ми да разкажа за неговата "смърт", защо се появява  13 февруари, 2013 г.?
Отново, имах студени тръпки, като осъзнах, че това е първата дата, за която е планирано да се разгледа черно или бяло видео в моя клас! Какво може да означава това?
Аз продължих да се чудя. Но тъй като 13 февруари дойде и си отиде без инциденти, и аз се озовах преподаване клас на много нетърпеливи и ангажирани студенти (присъствие преливаше, в този ден!) - Разбрах, че мечтите понякога означават огледало точно обратното на това, което смятаме, че означава. Например, една мечта да ходиш на сватба може да означава, че в крайна сметка ще присъстваш на погребение, или обратното. Една мечта за смъртта често може да означава сън за раждането, ако вярвате в такова нещо, разбира се.
Майкъл Джаксън-оръжие на end13
Майкъл Джексън със сигурност не "умря" отново на 13 февруари. Поне не и в тялото. Но може би, по някакъв начин, аз все още трябва да  разбера, той може да възкръсне.
Харесва ми да мисля така, така или иначе.
Със сигурност, за да донесе този пълен кръг, то със сигурност не се чувствам странно, че този ден,  превключих предавките от MJ JC. В действителност, това не се чувствам като всички съоръжения, прехвърлени на всички, но по-скоро по инерция в "Drive".
Аз искам да вярвам, по-силно от всякога, че нищо не се случва случайно.
В действителност, сме започнали да поставяме под въпрос, ако "случайно" е понятие, което изобщо съществува.

http://allforloveblog.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен