"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



MICHAEL JACKSON

 


"Майкъл идваше у нас", може ли да взема някои от вашите касети, г-н Д?.?. И той ходеше в библиотеката ми и вземаше каквото поиска от шоуто, което беше направил.
На гости при мен в Монте Карло през юли 1988 г., той ми каза: "Знаеш ли, откраднах някои движения, нагласите. Знаех това. Ужасно е ласкателно от младите хора да изпитват това към теб. Особено Майкъл, който мисля, че е върховният професионалист. Много млади изпълнители станаха милиардери с десет големи плочи, но не знаят как да се поклонят и да слязат от сцената. Всичко, което Майкъл прави на сцената обаче, е точно правилно.
Той прави стъпка, която ти правиш, а когато я промени, дори не я разпознаваш. Няма нищо ново в това да извадиш бедрата, но когато го правиш с бързи движения, висок ритник и тази бавна крачка назад, хората казват: "Боже, какво правиш? "". И никога не се движи достатъчно дълго, за да разбереш. Сигурен съм, че ако беше работил, щеше да се доближи до това ниво. Можеш ли да танцуваш степ? Не знам Но разбира се, не бих искал да оставя обувките си за танци близо до него. "
❤️🎼👑

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Michael Jackson Official Group

  https://youtu.be/GGwWaVS7QPo?si=sxtEseTkSfGOKWHG Happy Birthday to Michael Jackson . Thank you for sharing your gift with the world and f...

Всичко за мен