"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Mariella Bello

 


"Неделите бяха свещенни поради две други причини, докато растях. Беше както денят, в който отидох на църква, така и денят, в който преминах през най-трудното си изпитание. Това може да изглежда противно на идеята за "съботна почивка", но това беше най-свещеният начин, по който можех да прекарам времето си: развивам талантите, които Бог ми е дал. Най-добрият начин да покажа благодарността си, е да се възползвам максимално от подаръка, който Бог ми е дал. той ми го даде.
Църквата сама по себе си беше удоволствие. Това беше шанс отново да бъда "нормален". Църковните старейшини се отнесяха с мен, както се отнасяха към всеки друг. И те никога не се занимаваха в дните, когато задната част на църквата беше пълна с репортери, които бяха разбрали къде съм. Опитаха се да ги посрещнат. Все пак журналисти са и деца на Бога.
Когато бях млад, цялото ми семейство ходеше заедно на църква в Индиана. Когато растяхме, това ставаше трудно и моята прекрасна и наистина свята майка понякога се озоваваше там сама. Когато обстоятелствата направиха участието ми все по-сложно, бях утешаван от убеждението, че Бог съществува в сърцето ми, в музиката и красотата, а не само в сграда. Но все още ми липсва чувството за общност, което почувствах там: липсват ми приятелите и хората, които се отнасяха с мен сякаш съм само един от тях. Просто човек. Споделете един ден с Бог!
Имало е моменти в живота ми, когато като всички останали, трябваше да се съмнявам в съществуването на Бог. Когато Принс се усмихва, когато Парис се кикоти, аз не се съмнявам. Децата са Божи дар за нас. Не, те са повече от това, те са самата форма на Божията енергия, творчество и любов. То може да се открие в невинността им, изживяно в игривостта им.
Най-скъпите ми дни като дете бяха неделята, когато можех да бъда свободен. Това е, което съботите винаги са били за мен. Ден на свободата. Сега намирам тази свобода и магия всеки ден в ролята си на баща. Удивителното е, че всички имаме способността да направим всеки ден безценен, който е събота. И го правим като се посвещаваме на детските чудеса. Правим го, като отдаваме цялото си сърце и умове на малките хора, които наричаме син и дъщеря. Времето ни с тях е нашата събота. Мястото, където го прекарваме, се нарича Рай".
Майкъл Джексън в отражението си "Детство мое, съботата ми, свободата ми"
истински michaeljackson
Честит Великден. Специално пожелание за мир, любов и спокойствие на всички. ❤️❤️❤️

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен