"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Kapelkakapkap Kroschechka

 


Взаимна любов, щастие и здраве на всички!!!
Любовта винаги ще побеждава!
9 любовни цитата от Майкъл Джексън:
"Когато хиляди фенове крещят, поздравяват те, обяснявайки се в любов - едновременно с това нещо се свива в теб от самотата...
"Любовта е като парче сапун във ваната - тя е в ръката ти, докато не я стиснеш твърде силно.
"Направи любовта своето оръжие, за да преодолееш всяко зло.
"Любовта е чувство Дай ми я, когато я искам Защото горя Угаси желанието ми Дай ми я, жено
Дайте път на мен,
Дай ми го.
"Моли Мелдрам пита Майкъл Джексън:
- Какви принципи изповядвате, когато сте на върха?
- Вероятно, скромност, самочувствие и искрена любов към света. Наистина се опитвам да помогна на хората чрез песни и любов към музиката, танцувам, защото наистина обичам хората толкова много.
"В свят пълен с омраза, трябва да можеш да се надяваш. В свят пълен със зло, трябва да умееш да прощаваш. В свят пълен с отчаяние, трябва да умееш да мечтаеш. В свят, пълен със съмнения, трябва да можеш да вярваш.. Докато любовта е в сърцето ми, тя е навсякъде.
"Някои хора прекарват живота си в търсене на любов извън себе си. Докато любовта е в сърцето ми, тя е навсякъде.
"Да чувстваш подкрепата от феновете е толкова задоволително. Никога не съм приемал любовта им за даденост. Не се гордея и не се считам за по-добър от, да речем, съсед от ранчо. Да бъдеш обичан е прекрасно чувство. Цялото ми изкуство е в името на него.
"Но всичко, което искам, е да нося на хората радост и любов!
____________________________
- Майкъл Джексън





Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен