"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Майкъл Джексън FanSquare

 


🔥 30 ГОДИНИ "ДАЙ МИ СЕ" 🔥
„Любовта е чувство, дай ми я, когато поискам. Угаси желанието ми, защото горя. "
На този ден преди 30 години, 15 февруари 1993 г., Michael Jackson sultry 'Give in to Me' е пуснат по целия свят, с изключение на Северна Америка и Азия, където никога не е излизал
Извлечен като седми сингъл от зашеметяващия албум "Dangerous", този могъщ поп-рок парче видя специалното сътрудничество между King of Pop и талантливия китарист Guns N' Roses, Slash също участващ във видеоклипа със същото име, заснет само за два часа в стара фабри в Мюнхен.
________________________________
🎸 ПАМЕТТА ЗА СЛАШ 🎸
«Майкъл ми изпрати касетата на песента - спомнете си Слаш - която нямаше китари, освен някаква бавно ощипана струна. Затова му се обадих и му изпях по телефона какво възнамерявам да направя.
Проблемът беше, че бях на път да замина за Африка и тъй като времето ни не съвпадаше с антуража на Ем Джей, беше на път да ме зареже. Майкъл най-накрая убеди всички да я запишат, след като се върнах от Африка.
Току-що излезнал от самолета, тръгнал към студиото. Почти започнах да свиря веднага щом влязох. Всичко беше много спонтанно и Майкъл беше ок с всичко, което беше в моя стил. Искаше да се чувствам свободен, без натиск, наистина бяхме в тон. "
__________________________
🎧 ГЕНЕЗИСАТА НА ПЕСЕНТА 🎧
Майкъл Джексън разработи първата версия на „Give in to Me“ още през 1990 г., заедно с продуцента Бил Ботрел.
„Тази песен беше като откровение“, разказва Ботрел. „Майкъл се разхождаше из студиото на Record One и се случи да държа китара в ръката си. Така че аз се настроих да свиря главния риф и той възкликна: "Били, това е страхотна песен! "
В този момент изведнъж тя започна да пее мелодията, която всички познаваме. ”
__________________________
Куратор от Винченцо Компиеркио от нашата частна група Michael Jackson FanSquare • ITALIA .

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен