"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Kapelkakapkap Kroschechka

 


Струва ми се, че най-важните за Майкъл жени са били най-малко забележими за публиката в неговата общност. Това се отнася например за Грацията и Рушка Бергман. Малцина са чували това име, но Рашка е известен стилист от Ню Йорк и именно на нея Майкъл дължи най-новия си стил в дрехите. Тя и Майкъл станаха много близки през последните години. И двамата са креативни хора, които наистина чувстват красота и стил. Следователно не е изненадващо, че при първата им среща са били привлечени един от друг.
Но ми се струва, че връзката им е доста приятелска, платонична, може би дори работеща. Но мнозина виждат нещо по-голямо в тях. Може да има причини зад това. Да си припомним историите на бодигардовете, където Майкъл беше истински lovelas и мачо, който караше момичета в коли на задната седалка! На фона на тези цветни истории неволно се припомня, че докато работи в Лос Анджелис, Майкъл често караше до хотел Бевърли Хилс, за да я вземе.
"Прозорецът на лимузината се търкаляше надолу и Майкъл, охраняван от шестима бодигарда, ми маха и ме извика. Обичахме се и се уважавахме. Обичаше го и искаше да носи каквото и аз да облека. Винаги ме питаше къде ми липсва толкова дълго... "
Рашка толкова ентусиазирано говори за Майкъл, че наистина прилича на думите на влюбена жена! Въпреки че изглежда и възхищението и уважението, които хората могат да изпитват към гений.
"Той вярваше на вкуса ми и винаги ми казваше да не спирам, защото аз бях "най-интересният човек, когото някога е срещал"! "Когато станахме приятели, той ми каза, че когато го посетих за първи път във Вегас, той помирисвал Средиземно море в мен"...
"Колкото повече го наблюдавах, толкова повече го обичах. Той не беше нищо друго освен магия. Той беше най-благородният човек на света. Никой на Земята не може да се сравни с неговата вътрешна и външна красота. Срещнах много звезди, разговарях с тях, работих с тях, но никоя не може да се доближи до чара на Майкъл. Просто той винаги е бил над останалите... "
Трудно е да обсъждаш такива неща от далечен руски град, без да обсъждаш този въпрос лично нито с Михаил, нито с Рушка... Можем само да предполагаме. Но... с коя друга жена от колегите Майкъл можеше да си позволи да сложи яке директно на голото му тяло?! А това е неговата прегръдка за кръста... Фантазии?
В интервюто си Рушка каза пред журналистката: "Мога ли да те помоля да назовеш статията "Завинаги, скъпа. " Защото това са думите, които той винаги ми казваше. "Той каза: "... Не забравяй, че никога не те забравям, никога, мила моя. Завинаги, скъпа. "
Но мисля, че все пак нямаха нищо... Не знам защо, може би заради интервюто с нея, тя говореше за него като за приятел там, нямаше намеци за повече... Току-що са намерили сродни души. Кой знае, обаче??? Все пак снимката е убийствена, нищо под якето... Но Рушка е стилна, свободна, независима и ярка. И във всеки случай можеш просто да обичаш Майкъл. Безотговорен. Без да се намесва в личния му живот. Поклонение в мълчание. И да съм щастлив от това.
Списание Vogue я интервюира, тя каза, че Майкъл я обича повече, отколкото тя него (подтекстът е, че почти я е преследвал). Очевидно се гордея с това и го излагам, за да видят всички. Не мисля, че любовта мирише тук.



Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен