"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Майкъл Джексън Любовта живее вечно

 


Майкъл Джексън разказва за баща си

" Вместо да фокусирам вниманието си върху това, което баща ми не е направил, искам да подчертая всички неща, които е направил и неговите лични предизвикателства. "Искам да спра да го съдя. Започвам да мисля за факта, че баща ми израсна на юг в много бедно семейство. Израснал по време на депресията и баща му, който цял ден работеше, за да храни децата си, не показа много любов към семейството си и отгледа баща ми и братята му с железен юмрук. Кой би си представил какво е било чернокож, израстващ на юг, лишен от достойнство, безнадеждно опитващ се отчаяно да стане човек в свят, който те вижда като подчинен? Аз бях първият черен певец, чиято видеоклип се излъчи по Mtv и беше страхотно събитие. И говорим за 80-те.
Баща ми се премести в Индиана и имаше голямо семейство, работеше много часове на ден в стоманодобивна фабрика, работа, която убива и смирява духа, всичко това само за да поддържа семейството си. Какво му е странното,ако му е било трудно да изрази чувствата си? Има ли нещо нередно,ако искаше да се закали,да изгради емоционални бариери? И най-вече не е изненадващо, че е тласкал децата си към успеха, за да нямат недостоен и беден живот, който той познаваше твърде добре. Научих се да гледам на тежестта на баща си като форма на любов, може би не правилно, но все пак любов. Той ме бутна, защото ме обичаше, защото искаше никой друг да не премине през това, през което премина той. И сега, с времето, горчивината е дала път на благодатта. Повече от гняв чувствам оправдателна присъда, повече от отмъщение искам помирение. И първоначалният гняв даде път на прошката.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен