"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Алесандро Джилиоти

 https://www.facebook.com/1297788739/videos/720477989419633?idorvanity=39992349576


Sono su una nave da crociera, ieri sera al ristornate indossavo questa maglietta e ad un certo punto cosa succede?
Sento in lontananza qualcuno cantare “Heal the world”: mollo lì il mio piatto e mi dirigo verso la voce.
Mi ritrovo di fronte ad un cameriere che - non so il perché - stava tributando un piccolo omaggio a Michael.
Gli ho indicato la mia maglietta e nel frattempo ho avviato il video. Quando mi ha notato mi ha sorriso compiaciuto, ed è stato così gentile da indicarmi sul “for you and for me”.
Il tutto è poi finito con un pollice in su tra noi, ma avevo già spento la registrazione.
Questi tributi “casuali” sono sempre top per me!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всичко за мен