"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Защо той е трилър (връзка)

 


Вчера ми подариха броя на списание TIME от 19 март 1984 г., включващ история за Майкъл. Беше наистина прекрасен подарък да получиш вчера от всички дни и статиите бяха доста завладяващи. Като човек, който не е бил жив по време на пика на популярността на Майкъл, винаги съм бил толкова любопитен как хората са мислили за него и как са говорили за него тогава. По същество в този брой имаше две отделни статии.

Първият е нещо като...idk...просто културен коментар за Майкъл, предполагам. Това, което ме порази най-много, беше как изглежда, че медиите НИКОГА не са знаели как да говорят за Майкъл. Те абсолютно не знаеха как да го определят, категоризират или разберат. Разхождах се напред-назад, докато четях това, чудейки се дали е положително или не, но това, което заключих, е, че писателят може дори да не е бил сигурен какво се опитват да предадат. Не бих казал, че непременно съм научил нещо за Майкъл тук, но просто намерих коментара за толкова интересен. Ако не друго, всичко това (за мен) наистина говори за неговата магия. Знам защо очаквах традиционна история за корицата, каквато бих могъл да прочета за всеки друг. Останах с още въпроси и любопитство, след като прочетох това и не чувствам, че го познавам по-добре, но някак си го обичам още повече.

Второто е интервю с Джоузеф Джаксън и цялото това нещо... ей, не знам как се почувствах за това. По принцип Джоузеф се съгласи да говори за Майкъл и да даде обиколка на Хейвънхърст. В един момент той чука на вратата на Майкъл и Майкъл се мотае с приятел (ще се радвам на някаква представа кой е това хахахаха) и Майкъл беше много срамежлив и това се описва като неловка размяна. Въпреки че, когато авторът стиска ръката на Майкъл, те го описват като усещане като облак, което е описание, което харесвам. Както и да е, настроението на Джоузеф, който интервюира за Майкъл, когато Майкъл не се съгласи на интервю, ме накара да се почувствам някак отвратително. Но би било любопитно какво мислят другите за това.

Както и да е, сканирах страниците с моя iphone и пуснах PDF в тази папка на Google: Time Cover Story

Ето корицата и някои вътрешни снимки, които не са включени в PDF:


циния книголюбец
Присъединиха
3 март 2022 г
Съобщения
5,341
Точки
113
Вчера ми подариха броя на списание TIME от 19 март 1984 г., включващ история за Майкъл. Беше наистина прекрасен подарък да получиш вчера от всички дни и статиите бяха доста завладяващи. Като човек, който не е бил жив по време на пика на популярността на Майкъл, винаги съм бил толкова любопитен как хората са мислили за него и как са говорили за него тогава. По същество в този брой имаше две отделни статии.
О, това е ТОЗИ проблем. Спомням си това от едно време, не го прочетох, въпреки че чух малко за съдържанието. Преди не четях много за Майкъл и времето беше доста скъпо за закупуване тук. Така че не се занимавах. Това ще бъде доста интересно.

Първият е нещо като...idk...просто културен коментар за Майкъл, предполагам. Това, което ме порази най-много, беше как изглежда, че медиите НИКОГА не са знаели как да говорят за Майкъл. Те абсолютно не знаеха как да го определят, категоризират или разберат. Разхождах се напред-назад, докато четях това, чудейки се дали е положително или не, но това, което заключих, е, че писателят може дори да не е бил сигурен какво се опитват да предадат. Не бих казал, че непременно съм научил нещо за Майкъл тук, но просто намерих коментара за толкова интересен. Ако не друго, всичко това (за мен) наистина говори за неговата магия. Знам защо очаквах традиционна история за корицата, каквато бих могъл да прочета за всеки друг. Останах с още въпроси и любопитство, след като прочетох това и не чувствам, че го познавам по-добре, но някак си го обичам още повече.
Наистина ме заинтригувахте. Не мога да си представя какво ще бъде това. Чудя се дали журналистът, който получи концерта, всъщност е музикален журналист или е от друга категория. Чудя се дали са писали за него като за културен феномен (какъвто той разбира се беше), а не като за художник. Това е нещото, което списания като Time често правят.

Второто е интервю с Джоузеф Джаксън и цялото това нещо... ей, не знам как се почувствах за това. По принцип Джоузеф се съгласи да говори за Майкъл и да даде обиколка на Хейвънхърст. В един момент той чука на вратата на Майкъл и Майкъл се мотае с приятел (ще се радвам на някаква представа кой е това хахахаха) и Майкъл беше много срамежлив и това се описва като неловка размяна. Въпреки че, когато авторът стиска ръката на Майкъл, те го описват като усещане като облак, което е описание, което харесвам. Както и да е, настроението на Джоузеф, който интервюира за Майкъл, когато Майкъл не се съгласи на интервю, ме накара да се почувствам някак отвратително. Но би било любопитно какво мислят другите за това.
Вероятно ще остави това за друг път. Цялата работа звучи съмнително и не ми харесва. Мисля, че първо ще се съсредоточа върху другото парче.
Имам малко по-положителна представа за Джо, след като прочетох Moonwalk. Изглежда, че е оправил някои неща като мениджър на групата. Но цялата работа все още е трудна. Меко казано!

Както и да е, сканирах страниците с моя iphone и пуснах PDF в тази папка на Google: Time Cover Story
Благодаря за споделянето.
циния книголюбец
Присъединиха
3 март 2022 г
Съобщения
5,341
Точки
113
Първият е нещо като...idk...просто културен коментар за Майкъл, предполагам. Това, което ме порази най-много, беше как изглежда, че медиите НИКОГА не са знаели как да говорят за Майкъл. Те абсолютно не знаеха как да го определят, категоризират или разберат. Разхождах се напред-назад, докато четях това, чудейки се дали е положително или не, но това, което заключих, е, че писателят може дори да не е бил сигурен какво се опитват да предадат.
Това.
циния книголюбец
Присъединиха
3 март 2022 г
Съобщения
5,341
Точки
113
Добре, проверих Джей Кокс и Дениз Уоръл. Тя е / беше кореспондент на шоубизнеса, а Джей Кокс беше критик за Time, Rolling Stone и ... забравих кой друг, но това беше друг голям хит. След това става сценарист. Така че това е страхотно и всичко останало, но аз все още мисля, че парчето изглежда, тъй като те наистина не знаят какво искат да кажат, наистина не знаят къде / как да поставят Майкъл. Мисля, че твърдението, че повечето музикални критици са бели, е добро (има много неща, които могат да се кажат за това, но нека не стигаме дотам сега). Но не знам. Не е лошо парче, но е странно. Имат ли интерес към Майкъл? Наистина ли познават музиката му?

Всичко е много странно.
остани див23

остани див23

Горд член
Присъединиха
31 януари 2022 г
Съобщения
2,832
Точки
113
^ да, това е разочароваща статия! И някак странен/нефокусиран. Избрах да припиша енигматичната природа на аурата на Майкъл, тъй като този писател очевидно е объркан, хаха. Но това, честно казано, е само моето забавление, защото съм някак зашеметен от това колко странно е. Въпреки че искрено се забавлявах, защото мислех, че има някои интересни реплики за него и честно казано всичко, свързано с Майкъл, ще привлече вниманието ми. Знаете ли какво имам предвид обаче за чувството, че не сте по-близо до разбирането или познаването на Майкъл? Бихте си помислили, че една история за корицата ще намали малко тази дистанция, но това абсолютно не е така.
остани див23

остани див23

Горд член
Присъединиха
31 януари 2022 г
Съобщения
2,832
Точки
113
Но не знам. Не е лошо парче, но е странно. Имат ли интерес към Майкъл? Наистина ли познават музиката му?

Всичко е много странно.
За съжаление чувствам, че можем да попитаме това за огромното мнозинство от хората, които са интервюирали Майкъл и са докладвали за него през годините 😞

Едно нещо, което се чудя е, като се има предвид, че те включват интервюто с Джоузеф и неудобното взаимодействие с Майкъл, смятате ли, че има по някакъв начин се опитваха да осигурят интервю и може би Джоузеф намекна, че ще се случи, а когато не получиха такова, просто трябваше да създадат някакъв вид коментар? Идк. Това изглежда като слабо извинение, но кой знае.
циния книголюбец
Присъединиха
3 март 2022 г
Съобщения
5,341
Точки
113
^ да, това е разочароваща статия! И някак странен/нефокусиран. Избрах да припиша енигматичната природа на аурата на Майкъл, тъй като този писател очевидно е объркан, хаха. Но това, честно казано, е само моето забавление, защото съм някак зашеметен от това колко странно е. Въпреки че искрено се забавлявах, защото мислех, че има някои интересни реплики за него и честно казано всичко, свързано с Майкъл, ще привлече вниманието ми. Знаете ли какво имам предвид обаче за чувството, че не сте по-близо до разбирането или познаването на Майкъл? Бихте си помислили, че една история за корицата ще намали малко тази дистанция, но това абсолютно не е така.
Има някои добри неща, но това ги прави още по-странни. Донякъде се справят с Майкъл, но някак си не. Те някак си имат посока, но се въртят в кръг. Те дават някак закръглена картина на това време от живота му и въпреки това парчето е наистина някак разцепено.

Това със сигурност е един от начините да гарантирате, че хората ще се върнат и ще прочетат отново вашето парче. Защото възнамерявам да направя точно това.
циния книголюбец
Присъединиха
3 март 2022 г
Съобщения
5,341
Точки
113
За съжаление чувствам, че можем да попитаме това за огромното мнозинство от хората, които са интервюирали Майкъл и са докладвали за него през годините 😞

Едно нещо, което се чудя е, като се има предвид, че те включват интервюто с Джоузеф и неудобното взаимодействие с Майкъл, смятате ли, че има по някакъв начин се опитваха да осигурят интервю и може би Джоузеф намекна, че ще се случи, а когато не получиха такова, просто трябваше да създадат някакъв вид коментар? Идк. Това изглежда като слабо извинение, но кой знае.
Интересна теория. Ще трябва да помисля за това. Все още не сте прочели интервюто с Джо.
филм и музика

филм и музика

Горд член
Присъединиха
30 ноември 2021 г
Съобщения
1,463
Точки
113
Майкъл беше интровертен и срамежлив (в някои случаи), като цяло на хора като него се гледа като на странни, ексцентрични или незаслужаващи доверие.
Неговото възприемано неловко поведение в интервюта може би е довело до лоши или странни настроения на журналистите, което в крайна сметка е довело до медиен тормоз. Срамежливите хора биват тормозени, особено когато не се държат като други екстравертни хора, каквито обикновено са хората от медиите.
остани див23

остани див23

Горд член
Присъединиха
31 януари 2022 г
Съобщения
2,832
Точки
113
Майкъл беше интровертен и срамежлив (в някои случаи), като цяло на хора като него се гледа като на странни, ексцентрични или незаслужаващи доверие.
Неговото възприемано неловко поведение в интервюта може би е довело до лоши или странни настроения на журналистите, което в крайна сметка е довело до медиен тормоз. Срамежливите хора биват тормозени, особено когато не се държат като други екстравертни хора, каквито обикновено са хората от медиите.
Честно се питам дали хората наистина го намират за странен, или просто са се разочаровали и са гледали на него като на отказващ да сътрудничи. Трудно е да знаеш какво да правиш с човек, който е толкова агресивен.

Знам какво имаш предвид обаче. Натъжавам се, но е така. Аз съм екстравертен човек, но винаги съм бил привлечен и най-близо до интровертните хора и обратното. Винаги съм намирал срамежливостта за невероятно симпатична. Всъщност откривам, че когато съм с по-интровертни хора, обикновено млъквам и те се отварят. Това е една от (много, много, много) причини, поради които ми се иска да бях интервюирал Майкъл. Ако приемем, че ще си пазя глупостите, разбира се, ха-ха. Преди много години работех на свободна практика за музикално списание в САЩ и винаги най-много съм обичал да интервюирам артисти. Честно казано смятам, че много писатели и журналисти имат скапани умения за хора и това е също толкова част от проблема, ако не и по-голям проблем, отколкото интервюирането или писането по тема, която не се отваря лесно. Мисля за това през цялото време, когато гледам интервютата на Майкъл. Не мога да понасям мисълта колко по-добри и задълбочени биха били интервютата му, ако интервюиращите го накараха да се чувства комфортно.

Сега имам чувството, че лутам. Просто искам да се върна назад във времето и да интервюирам Майкъл. Толкова ли е грешно? Въздишка.
филм и музика

филм и музика

Горд член
Присъединиха
30 ноември 2021 г
Съобщения
1,463
Точки
113
Не мога да понасям мисълта колко по-добри и задълбочени биха били интервютата му, ако интервюиращите го накараха да се чувства комфортно.
Ами той отвори веднъж, след като се почувства удобно около определен Башир. Не можа да спечели.

Вашето интервю обаче щеше да е нещо. Гласът ви щеше да пищи, гримът ви щеше да тече по бузите ви и всяка дума, която евентуално можете да произнесете, щеше да завърши с най-странния смях, който можете да си представите, и накрая ще трябва да ви изнесат на носилка. НО тъй като това е, което той знаеше, откакто е израснал, това всъщност може да го направи най-комфортно;)
филм и музика

филм и музика

Горд член
Присъединиха
30 ноември 2021 г
Съобщения
1,463
Точки
113
Между другото, току-що си спомних, че MJ беше интервюиран през 1988 г. от белгийската телевизия след или преди концерта на Werchter. Никой никога не е чувал или виждал интервюто, защото беше счетено, че не може да бъде публикувано. Очевидно MJ беше много разстроен този ден и не можеше да спре да плаче, така че буквално нямаше нищо, което можеха да използват. Тази история идва от самия интервюиращ, когато той го спомена като едно от най-странните си интервюта, които някога е вземал.
Нищо негативно не беше казано за Майкъл между другото, просто беше неизползваем и той нямаше представа защо Майкъл беше толкова тъжен.
остани див23

остани див23

Горд член
Присъединиха
31 януари 2022 г
Съобщения
2,832
Точки
113
Ами той отвори веднъж, след като се почувства удобно около определен Башир. Не можа да спечели.

Вашето интервю обаче щеше да е нещо. Гласът ви щеше да пищи, гримът ви щеше да тече по бузите ви и всяка дума, която евентуално можете да произнесете, щеше да завърши с най-странния смях, който можете да си представите, и накрая ще трябва да ви изнесат на носилка. НО тъй като това е, което той знаеше, откакто е израснал, това всъщност може да го направи най-комфортно;)

Ей сега имам малко достойнство! Може просто да съм припаднал през първите 30 секунди и да съм избегнал цялото горепосочено неудобство. Ти не знаеш!

В действителност вероятно щеше да е по-скоро като онова момиче при подписването на Invincible да поиска Майкъл да се ожени за нея, докато беше в сълзи… но той щеше да ми каже „да“! В това съм сигурен!
остани див23

остани див23

Горд член
Присъединиха
31 януари 2022 г
Съобщения
2,832
Точки
113
Между другото, току-що си спомних, че MJ беше интервюиран през 1988 г. от белгийската телевизия след или преди концерта на Werchter. Никой никога не е чувал или виждал интервюто, защото беше счетено, че не може да бъде публикувано. Очевидно MJ беше много разстроен този ден и не можеше да спре да плаче, така че буквално нямаше нищо, което можеха да използват. Тази история идва от самия интервюиращ, когато той го спомена като едно от най-странните си интервюта, които някога е вземал.
Нищо негативно не беше казано за Майкъл между другото, просто беше неизползваем и той нямаше представа защо Майкъл беше толкова тъжен.

Omfg. Защо, о, защо имам нужда от този образ в главата си 😭, който е абсолютно опустошителен. Вече буквално плача. Горкият Майкъл. С удоволствие бих направил това интервю с него и бих се сприятелил с него завинаги. Не мога да си представя какво ставаше, че той се счупи така. Сърцето ме боли.
филм и музика

филм и музика

Горд член
Присъединиха
30 ноември 2021 г
Съобщения
1,463
Точки
113
Ей сега имам малко достойнство! Може просто да съм припаднал през първите 30 секунди и да съм избегнал цялото горепосочено неудобство. Ти не знаеш!

В действителност вероятно щеше да е по-скоро като онова момиче при подписването на Invincible да поиска Майкъл да се ожени за нея, докато беше в сълзи… но той щеше да ми каже „да“! В това съм сигурен!
Не, точно като на сесията за подписване, той няма да разбере какво го питате. :стр
Но сериозно, тази сесия за подписване е фантастична, обичам да гледам всички различни емоции, особено хората с насълзени очи, аз съм глупак за тях! От тях струи толкова много любов!
остани див23

остани див23

Горд член
Присъединиха
31 януари 2022 г
Съобщения
2,832
Точки
113
Не, точно както на сесията за подписване, той няма да разбере какво го питате:стр
Обещавам ти, с мен той ще разбере перфектно😂
Но сериозно, тази подписваща сесия е фантастична, обичам да гледам всички различни емоции, особено хората с насълзени очи, аз съм глупак за тях! От тях струи толкова много любов!
Знам!! Аз съм пълен издънка за всички тези. Въпреки че се чувствам малко зле за Майкъл с това колко интензивно хората реагираха на него и също така знам, че не всеки се радва на подобни неща, не мога да се наситя на феновете му, които го обожават и той е толкова прекрасен. Харесва ми видеото как се среща с онази фенка в зоологическата градина или нещо подобно и тя плаче, а той я прегръща и е толкова нежен и й казва да се отпусне и пита дали е добре 😍, нямаше да оцелея този момент, ако бях на нейно място хаха

Въпрос - как мислиш, че ще реагираш, ако го срещнеш? Знаем, че бих бил бъркотия, но какво ще кажете за вас? Спокоен, студен и събран?
филм и музика

филм и музика

Горд член
Присъединиха
30 ноември 2021 г
Съобщения
1,463
Точки
113
@staywild23

Като емпат, какъвто беше, сигурен съм, че Майкъл се чувстваше доста зле, когато виждаше феновете си в такива състояния, той можеше да изглежда само дистанциран, защото не можеше да даде на всички еднакво внимание. Виждам, че това е бреме за него, както много други неща в живота му. Но отново беше свикнал.

Добре, защото съм изключително интровертен и срамежлив (да, сериозен съм) вероятно дори нямаше да съм там, но ако наистина го бях срещнал, вероятно щях да се държа дистанцирано, вероятно почти безчувствено, но отвътре щях да съм треперене, което той вероятно ще забележи така или иначе хаха
Базирам това на това как реагирах на 2 по-ранни реакции, които имах във фендома си. Първият беше, когато баща ми разкри, че е купил билети за турнето HIStory за мен и него, а вторият беше, когато чух новината, че MJ е починал. Моята реакция и в двата случая беше спокойна и събрана, пазя всичките си емоции в себе си, колкото и да е трудно на моменти.
остани див23

остани див23

Горд член
Присъединиха
31 януари 2022 г
Съобщения
2,832
Точки
113
@staywild23

Като емпат, какъвто беше, сигурен съм, че Майкъл се чувстваше доста зле, когато виждаше феновете си в такива състояния, той можеше да изглежда само дистанциран, защото не можеше да даде на всички еднакво внимание. Виждам, че това е бреме за него, както много други неща в живота му. Но отново беше свикнал.
Сигурен съм, че сте напълно прав за това. ВЪОБЩЕ не сравнявам моя опит с този на MJ, но аз преподавам в колеж и студентите ми постоянно идват при мен в криза. Като да се разпадаме напълно и да споделяме тежки, тежки неща. Благодарен съм за това, защото искам да ги подкрепя, защото ги обичам, но когато за първи път започнах, щеше да ме обърка да го нося. Щеше да ме разбие много. Но колкото по-дълго го правя, толкова повече свикнах с него и вече мога да се справя с осигуряването на цялата емоционална подкрепа, от която се нуждаят, като същевременно поддържам известно разстояние. Просто бяха нужни много усилия, за да стигнем до там. Отново, изобщо не прилича на ситуацията на MJ, но предполагам, че мога да се свържа в малък мащаб.

Добре, аз съм изключително интровертен и срамежлив (да, сериозно съм)
Всъщност изобщо не съм изненадан от това.

Вероятно дори нямаше да съм там на първо място
Ауу хаха

но ако наистина го бях срещнала, вероятно щях да се държа дистанцирано, вероятно почти безчувствено, но отвътре щях да треперя, което той вероятно щеше да забележи така или иначе хаха
Да, чувствам, че той определено можеше да чете хората по този начин!

Базирам това на това как реагирах на 2 по-ранни реакции, които имах във фендома си. Първият беше, когато баща ми разкри, че е купил билети за турнето HIStory за мен и него, а вторият беше, когато чух новината, че MJ е починал. Моята реакция и в двата случая беше спокойна и събрана, пазя всичките си емоции в себе си, колкото и да е трудно на моменти.
Начинът, по който се описвате тук, е буквално точно като моя съпруг. Това, че беше с мен, малко промени това, защото аз съм много емоционален човек и той не може да избяга от разговорите, хаха. Но всъщност това е точно като него.

Чувствам, че сега те разбирам по-добре, филм. И изобщо не съм изненадан от всичко това. Донякъде усетих всичко това за теб. Наистина го разбирам.
циния книголюбец
Присъединиха
3 март 2022 г
Съобщения
5,341
Точки
113
Майкъл беше интровертен и срамежлив (в някои случаи), като цяло хората като него се смятаха за странни, ексцентрични или незаслужаващи доверие.
В света на поп звездите Майкъл наистина не беше толкова странен или ексцентричен. Мисля, че медиите избраха да подчертаят това като начин да се докоснат до него. Мисля, че това беше съзнателен избор от тяхна страна, въпреки че не знам кога точно започна. Но поп и рок звездите трябва да са ексцентрични, от тях почти се очаква да бъдат малко странни или различни. Всъщност не е голяма работа. Или не е задължително. Хората очакват филмовите звезди и актьорите да са земни (в по-голямата си част), но поп звездите не толкова. Медиите се бориха с неговото християнство. Ако сте поп звезда, те наистина не искат да сте християнин и със сигурност не искат да говорите открито за това. Те не го разбират и се смущават или се чувстват неудобно.

Ако медиите го смятаха за неблагонадежден, това можеше да започне, след като се разкри, че той (или Франк, или който и да е) е пуснал фалшиви истории в пресата. Това никога нямаше да свърши добре, беше безсмислена идея и ако е довело до това хората да не се доверят на Майкъл, добре, разбирам защо.
Неговото възприемано неловко поведение в интервюта може би е довело до лоши или странни настроения на журналистите, което в крайна сметка е довело до медиен тормоз. Срамежливите хора биват тормозени, особено когато не се държат като други екстравертни хора, каквито обикновено са хората от медиите.
Майкъл беше очарователен и имаше невероятна харизма. Съмнявам се, че журналистите, които са го интервюирали, са били имунизирани срещу това. Той беше учтив и сътрудничещ. Той имаше много медиен опит зад гърба си. А контрастът между възприеманата срамежливост и неговата харизма на поп звездата е добра кукичка за един журналист, на който да закачи своето парче. Подарък им е, той им е свършил половината работа. Така че те биха се справили с това.

Един опитен журналист трябва да може да се справи с интервюиран, който е отегчен или не е ентусиазиран да бъде интервюиран. Случва се непрекъснато. Майкъл със сигурност е бил тормозен от медиите (не мога да си спомня кога е започнало), но не мисля, че това се е случвало по време на това парче. Той беше на върха на света.

Това парче беше функция, а не интервю. Това беше само оценка на този удивителен феномен. Как е стигнал до тук, какво, за бога, ни удари току-що, виждали ли сме нещо подобно преди? Списания като Time често публикуват такива статии. Не мисля, че работят много добре, защото често изглежда, че избират „звезда“ журналист, който може да не знае много или да не проявява голям интерес към лицето, което профилират. Този тип парчета често падат малко плоски за мен. Този не е много лош. Това е доста положително за Майкъл, но не е фокусирано. Изглежда не знаят какво искат да кажат и това е странно.

Честно се питам дали хората наистина го намират за странен, или просто са се разочаровали и са гледали на него като на отказващ да сътрудничи. Трудно е да знаеш какво да правиш с човек, който е толкова агресивен.
Сигурен съм, че не са го намерили за странен. Съгласен съм, че е възможно те да са го смятали за несъгласен, дори и да не е бил такъв. Въпреки че, отново, не съм сигурен, че това би се случило на този ранен етап. Сигурен съм, че това дойде по-късно. Майкъл беше супер учтив и очарователен. Той беше обучен да бъде такъв от дните на Motown, но това също изглеждаше истинската му личност. Мисля, че го намираха за труден, защото не направи това, което се очакваше от него. Той не връзваше фенки за радиатора, не хвърляше телевизори от прозорците на хотелите. Той беше открит за Бог, молитвата и вярата - те наистина не знаеха как да се справят с това. Той беше различен, но не достатъчно различен, за да бъде наистина странен.

Както казвате, той винаги е бил себе си. Хората, не само журналистите, изглежда се борят с това.

Това е една от (много, много, много) причини, поради които ми се иска да бях интервюирал Майкъл.
Е, извинете ме! Подреди се, момиче, хаха.

Честно казано смятам, че много писатели и журналисти имат скапани умения за хора и това е също толкова част от проблема, ако не и по-голям проблем, отколкото интервюирането или писането по тема, която не се отваря лесно. Мисля за това през цялото време, когато гледам интервютата на Майкъл. Не мога да понасям мисълта колко по-добри и задълбочени биха били интервютата му, ако интервюиращите го накараха да се чувства комфортно.
Не мисля, че това са глупави умения за хора като такива. Мисля, че има редица проблеми. Журналистите и фотографите никога не получават достатъчно време с художника, което прави работата им наистина трудна. Няма лесен отговор. Ако сте топ звезда, може да имате 10 или 20 интервюта за един ден. Така че никой никога няма да получи повече от час и обикновено много по-малко, може би само 15 минути. Мисля, че много по-голям проблем са журналистите, които искат интервюираният да бъде техен партньор. И ако поп звездата не е за това, те се ядосват и детински за това и пишат негативно парче. Хората не винаги правят своите проучвания предварително. Ако направиха малко повече подготовка и помислиха малко повече за това как да разчупят леда с човека, това би помогнало. затова аз Бих искал да започна интервютата си с Майкъл, като говоря за музиката от 1960 г. Вижте как става това и вземете от там.

Друг проблем са журналистите, които забравят, че читателят не ги е грижа за тях. Толкова много журналисти пишат материал, в който научавате повече за тях, отколкото за поп звездата. Толкова е досадно.

Tbf, нищо от това не важи тук, защото не беше интервю. Цитатите на Майкъл са взети от предишни интервюта, които е дал.

Спомням си, че прочетох това парче по това време. Прочетох го в библиотеката, така че го прочетох само веднъж, не го изучавах. Но реакцията ми тогава беше същата като сега. Бях като, а? Това е странно, странно парче.
Последна редакция:
остани див23

остани див23

Горд член
Присъединиха
31 януари 2022 г
Съобщения
2,832
Точки
113
В света на поп звездите Майкъл наистина не беше толкова странен или ексцентричен. Мисля, че медиите избраха да подчертаят това като начин да се докоснат до него.
Аз съм напълно съгласен с теб! Той наистина беше доста традиционен човек хаха. Искам да кажа, със сигурност завладяващ, уникален и т.н., но не и някакъв пълен странник. Но също така откога да си странен е лошо нещо?! Особено в развлекателната индустрия. Въпреки че мисля, че и това засегнахте.

Но поп и рок звездите трябва да са ексцентрични, от тях почти се очаква да бъдат малко странни или различни. Всъщност не е голяма работа. Или не е задължително. Хората очакват филмовите звезди и актьорите да са земни (в по-голямата си част), но поп звездите не толкова.
Да, това е хахаха. Напълно съм съгласен с теб! Въпреки че никога преди не съм мислил за това по този начин.

Ако медиите го смятаха за неблагонадежден, това можеше да започне, след като се разкри, че той (или Франк, или който и да е) е пуснал фалшиви истории в пресата. Това никога нямаше да свърши добре, беше безсмислена идея и ако е довело до това хората да не се доверят на Майкъл, добре, разбирам защо.
О, човече, това наистина ли беше вярно? Винаги съм се чудил дали е така. Мразя това.

Майкъл беше очарователен и имаше невероятна харизма. Съмнявам се, че журналистите, които са го интервюирали, са били имунизирани срещу това. Той беше учтив и сътрудничещ. Той имаше много медиен опит зад гърба си. А контрастът между възприеманата срамежливост и неговата харизма на поп звездата е добра кукичка за един журналист, на който да закачи своето парче. Подарък им е, той им е свършил половината работа. Така че те биха се справили с това.
ДА. Напълно съм съгласен с теб по този въпрос. Той на практика написа историята за него само чрез дихотомията на това кой е той!

Сигурен съм, че не са го намерили за странен. Съгласен съм, че е възможно те да са го смятали за несъгласен, дори и да не е бил такъв. Въпреки че, отново, не съм сигурен, че това би се случило на този ранен етап. Сигурен съм, че това дойде по-късно. Майкъл беше супер учтив и очарователен.

Той беше обучен да бъде такъв от дните на Motown, но това също изглеждаше истинската му личност. Мисля, че го намираха за труден, защото не направи това, което се очакваше от него. Той не връзваше фенки за радиатора, не хвърляше телевизори от прозорците на хотелите. Той беше открит за Бог, молитвата и вярата - те наистина не знаеха как да се справят с това. Той беше различен, но не достатъчно различен, за да бъде наистина странен.

Както казвате, той винаги е бил себе си. Хората, не само журналистите,
Абсолютно. Мисля, че това беше истинската му личност, но и такава, която той знаеше как да култивира. Предполагам, че това, което имам предвид под себе си агресивно, е точно това, което споменахте за него, че е открит за Бог, вяра и други неща. Той просто не се притесняваше дали ще бъде готин или не готин. Той беше просто себе си. Той беше открито супер по животните, Дисни, класическата музика, вярата си и дори говореше за плач или за емоционалност за нещата. Той всъщност не се опитваше да бъде друг, освен това, което беше. Искам да кажа, да, мисля, че той се опитваше да създаде образ, но не мисля, че някога е бил неискрен.

Е, извинете ме! Подреди се, момиче, хаха.
LOL, знаех си, че това ще те хване:)

Не мисля, че това са глупави умения за хора като такива. Мисля, че има редица проблеми. Журналистите и фотографите никога не получават достатъчно време с художника, което прави работата им наистина трудна. Няма лесен отговор. Ако сте топ звезда, може да имате 10 или 20 интервюта за един ден. Така че никой никога няма да получи повече от час и обикновено много по-малко, може би само 15 минути. Мисля, че много по-голям проблем са журналистите, които искат интервюираният да бъде техен партньор. И ако поп звездата не е за това, те се ядосват и детински за това и пишат негативно парче. Хората не винаги правят своите проучвания предварително. Ако направиха малко повече подготовка и помислиха малко повече за това как да разчупят леда с човека, това би помогнало. затова аз Бих искал да започна интервютата си с Майкъл, като говоря за музиката от 1960 г. Вижте как става това и вземете от там.

О, не, това определено не е само проблем с уменията на хората. Но ние виждаме примери, като интервюто с Ebony Jet, където някой е просто спокоен, уважителен (не и любезен) и просто води наистина интересен разговор с Майкъл и той очевидно се чувства удобно и просто споделя мислите си. Интервюто с Джералдо Ривера е подобно. Само топлина, доброта, уважение. Отново, без да обичам. Разликата между тези две интервюта, като примери, срещу интервюто с Опра, е ден и нощ. Знам, че никога не си бил фен на Опра и не те обвинявам, но много хора я обичат. Първият път, когато видях това интервю, бях като какво за бога? Не изглежда да има истинска съпричастност или интерес от нейната страна. Разбирам, че е имало времево ограничение,

И знам, че много от това, което казах, може да е просто нещо на Опра, но мисля, че има много доказателства с други интервюта, като Даян Сойер и Барбара Уолтърс, където той наистина не е бил третиран с уважение или достойнство. Но със сигурност има повече фактори в играта, отколкото просто смучещи личности хаха. Времеви ограничения, очаквания на мрежата, очаквания на публиката, техните собствени кариери, професионална ревност, междуличностно разочарование (като това, което описахте за хората, които искат да бъдат негови приятели). Просто е интересно да се изследват тези неща.
циния книголюбец
Присъединиха
3 март 2022 г
Съобщения
5,341
Точки
113
Сблъскваме се с този, тъй като сме в опит да стигнем до T40. Тук ще направя пълен обратен завой. Прочетох тази статия в Time през 1984 г., когато излезе за първи път и много я харесах, но си помислих, че е малко нефокусирана. Прочетете го отново тук през юни, когато @staywild23 любезно сподели връзката с нас, за да можем да видим оригиналната статия. Имах същите мисли - достатъчно прилично парче, но някак нефокусирано.

Току-що го прочетох отново и ми хареса. Мисля, че е брилянтно. И като полезна моментна снимка за това как Майкъл е бил представян - поне през част от времето - но и като обобщение на неговото културно и музикално въздействие в този момент. Статията е публикувана през март 1984 г., така че Трилърът, както го разбираме сега, се е превърнал в истинско нещо. Лесно е да се забрави, че когато албумът беше издаден за първи път, да, беше много успешен, но все още не беше станал „Thriller“. Това не беше това великолепно, невероятно, емблематично, културно събитие, каквото го знаем сега. Всичко това дойде по-късно, тъй като успехът на албума продължи и продължи.

staywild е публикувал връзката към оригиналната статия и винаги се радвам да видя действителното оформление на страницата и така нататък за тези архивни части. Но е малко неудобно за четене, imo, затова пускам линк към текста на парчето, с който се справих по-лесно.



РЕДАКТИРАНЕ - @Ana_is_applehead @DangerousGal91 @LinLoveMJ

, който ви маркира, надниква в случай, че не сте виждали това парче. Вероятно имате, но аз съм много предпазлив, хаха.
Последна редакция:
остани див23

остани див23

Горд член
Присъединиха
31 януари 2022 г
Съобщения
2,832
Точки
113
Сблъскваме се с този, тъй като сме в опит да стигнем до T40. Тук ще направя пълен обратен завой. Прочетох тази статия в Time през 1984 г., когато излезе за първи път и много я харесах, но си помислих, че е малко нефокусирана. Прочетете го отново тук през юни, когато @staywild23 любезно сподели връзката с нас, за да можем да видим оригиналната статия. Имах същите мисли - достатъчно прилично парче, но някак нефокусирано.

Току-що го прочетох отново и ми хареса. Мисля, че е брилянтно.
О, уау! Сега искам да го прочета още веднъж!

И като полезна моментна снимка за това как Майкъл е бил представян - поне през част от времето - но и като обобщение на неговото културно и музикално въздействие в този момент. Статията е публикувана през март 1984 г., така че Трилърът, както го разбираме сега, се е превърнал в истинско нещо. Лесно е да се забрави, че когато албумът беше издаден за първи път, да, беше много успешен, но все още не беше станал „Thriller“. Това не беше това великолепно, невероятно, емблематично, културно събитие, каквото го знаем сега. Всичко това дойде по-късно, тъй като успехът на албума продължи и продължи.
Добра точка. Това е, което може да бъде предизвикателство с потапянето в стари публикации. Мисля, че може да е трудно да си спомним, че културният контекст е всичко. Обичам това.

staywild е публикувал връзката към оригиналната статия и винаги се радвам да видя действителното оформление на страницата и така нататък за тези архивни части. Но е малко неудобно за четене, imo, затова пускам линк към текста на парчето, с който се справих по-лесно.

Благодаря ти! Радвам се, че намерихте по-лесен начин да го споделите:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Michael Jackson Official Group

  https://youtu.be/GGwWaVS7QPo?si=sxtEseTkSfGOKWHG Happy Birthday to Michael Jackson . Thank you for sharing your gift with the world and f...

Всичко за мен