"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Интервю с Майкъл Джексън Tribute Artist, Wonderouz

 Робърт Скрагс носи сценичното име „Wonderouz“. Като дете, израснало в Мемфис, Теннеси, „Кралят на попа“ винаги е бил неговото вдъхновение. Артистичният израз на Майкъл Джексън чрез танц и песен докосна и промени живота му през десетилетията. Wonderouz е излязъл на много сцени с изпълнения в Ню Йорк, Тексас, Северна Каролина, Атланта, както и на местно ниво в Мемфис, Тенеси.


Изследвайки отблизо величието на Майкъл, Wonderouz продължава да поддържа артистичния си стил жив чрез своите изпълнения. Има много имитатори и трибют артисти по целия свят, но Wonderouz може да бъде описан като най-близкото нещо до „Краля на попа“ в концерт. Той има суров и естествен талант без формално обучение по танци. Wonderouz се стреми да поддържа живо легендарното забавление на Майкъл. Наследството живее чрез него.


Какво беше това в Майкъл Джексън, което завладя сърцето ви?


Wonderouz: Същността на него. Различната личност от всеки, когото някога съм виждал преди, беше като никога преди и до ден днешен имам същия ефект. Израснах с неговата музика. Той правеше от всичко по малко и винаги беше себе си. Никога не е искал да бъде като никой друг. За хората по целия свят да имат същия ефект като го видят. Той беше най-добрият изпълнител на любовта и за мен, за да пленя сърцата на хората, за да им дам същата есенция, която имам в сърцето си, за да разпространявам.


Опишете момента на решението да запазите наследството си живо?


Wonderouz: Хм… Никога не съм искал да го запазя жив. Тъй като можех да танцувам, винаги съм представлявал. Без значение какво имаха да кажат хората за него или възхищението ми от него.


Как бяхте приемани досега като MJ Tribute Artist?


Wonderouz: До известна степен. Търся по-големи платформи за повече хора, за да разберат кой съм и да получа повече предавания и т.н. Надявам се да направя предстоящия биографичен филм като Майкъл Джексън.


Кой е любимият ти ход на MJ?


Wonderouz: Леле, любимото ми движение би трябвало да е лунната разходка в кръг. Наистина не мога да измисля определен ход, но любимата ми хореография за танци е Ghost/2Bad.


Коя беше последната песен на MJ, която слушахте и как ви накара да се почувствате?


Wonderouz: Едно от моите мегамикс творения. Смесвам неговите няколко парчета, за да направя преосмисляне на нова композиция от песните му, която да изпълня и всичко около слоевете на песните ме настръхва само като го чуя. Така че смесването му е усещане в себе си!


Ако имахте възможността да говорите с него, какво бихте казали?


Wonderouz: Имам толкова много въпроси, но от всичко… бих го попитал подробностите зад победното турне/албума и защо приключи и дали не беше толкова заинтересован да го завърши. Бих могъл да продължа и какво бих го попитал или казал, но това ще довърши страниците хаха.


Какво искате да знаят новите фенове на MJ за него?


Wonderouz: Всичко, което той отстояваше и как всички доказателства за обвиненията винаги са били там. Всичко, което искаше, беше световен мир и просто да бъде най-добрият артист, който някога би могъл да бъде.


Какво друго бихте искали да знаят нашите читатели за вас?


Wonderouz: Бих искал хората да знаят, че въпреки че MJ вече не е с нас, аз съм тук, за да продължа това, което мисля, че той искаше да прави и след като стигна до това ниво, ще разпространя същата любов, която той ми даде от него към тези, които се нуждаят и обичат забавленията на краля


Върху какво работите в момента?


Wonderouz: В момента работя върху късометражен филм, както Майкъл би го нарекъл, за да го види светът. В момента подготвям нови костюми и локации.


Някакви предстоящи изпълнения?


Wonderouz: Доколкото знам, има сватбена церемония през юни 2022 г.


Как можем да следим работата ви?


Wonderouz: Аз съм на

Instagram като @wonderouz_

Facebook: Wonderouz

TikTok: @wonderouz

YouTube: Wonderouz Jackson https://www.heartofhollywoodmagazine.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен