"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Коя е Dirty Diana в песента на Майкъл Джексън?

 


16 февруари 2022 г

Издаден през 1988 г., Dirty Diana е сингъл от седмия студиен албум на Майкъл Джексън, Bad. Заглавието на песента накара феновете да се запитат за кого може да е текстът още от дебюта й. Много фенове спекулират за Dirty Diana. Даяна РосКредит: Ройтерс. Коя е Dirty Diana? Майкъл Джексън издава Dirty Diana на 12 април 1988 г. През годините много фенове спекулират, че песента може да е свързана с Даяна Рос. Тя и Майкъл споделяха дълга и близка връзка, от детството до смъртта. Други смятат, че песента е свързана със закъснението на Diana Princess. Твърди се, че преди един от концертите му принцеса Даяна го е помолила да изсвири песента – той й казал, че няма да го направи, докато тя присъстваше.

Самият Майкъл обаче отрече, че песента е за някого конкретно. Какво каза Майкъл Джексън за Мръсната Даяна. Според официалния сайт на покойния музикант, Майкъл не е написал песен за „Диана“. „Не става дума за лейди Даяна“, каза той в изявление, споделено от Location. Става дума за някакво момиче, което се мотае по концерти или клубове, нали знаете, наричат ​​ги приятели.” Той продължи: „Цял живот съм живял с това. Тези момичета... правят всичко с групата, всичко, което можете да си представите.” „Обичам Dirty Diana. Това е един от любимите ми, защото това е житейската история на музикална група – мразя да казвам думата „група“, но това е нещото“, каза той. Майкъл Джексън е бил артист през по-голямата част от живота сиКредит: WireImage – Getty. Какви са текстовете на Dirty Diana? Dirty Diana започва с повтаряне: „О, не; о, не.

Но аз съм твърде сляп, за да видя / че съблазнявате всеки мъж / Този път няма да ме съблазните. Предварителният припев продължава с: „Тя казва: „Всичко е наред / Хей, скъпа, прави каквото искаш / Получих каквото искаш / Ти си това, от което имаш нужда“ / Тя ме погледна дълбоко в очите / Тя ме докосна, за да започна / Тя каза 'няма връщане'/ Заключи ме в сърцето си. Фразата „Мръсна Даяна“ се повтаря в целия припев. Втори стих гласи: „Харесва момчетата в групата / Тя знае кога идват в града / Всеки фен на музикант, след като се спусне завесата / Тя чака на задната врата, за тези, които имат престиж / Който обещава богатство и слава, безгрижен живот." Следват предисторията и припевът, с лека вариация на оригинала. Тогава Майкъл води на моста, пеейки: „Тя каза: „Трябва да се прибера вкъщи/ Защото съм много уморен, виждаш ли/ Сега мразя да спя сам”/ Защо не дойдеш с мен?” / Казвам: 'Детето ми е вкъщи / Сигурно е притеснено тази вечер / Не се обаждам / Да кажа, че съм добре.' 

https://thetrendingreports.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен