"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Вануза Рибейро

 


Свидетелство на Браян Фридман
[За Майкъл Джексън] ''Нека започна с това, че без вдъхновението, което ми даде в живота ми, никога нямаше да стана човекът и художникът, който съм днес. Спомням си как танцувах Beat It в стаята си със затворена врата, носейки ръкавицата си с пайети. Този спомен ще остане с мен докато съм жив.
Вашата енергия, изкуство, състрадание и ангажираност ме насърчиха да преследвам мечтите си. Вие бяхте безгранични и доказахте, че всеки може да получи това, което иска, стига да има самоувереност и отдаденост. Най-съкровеният ми спомен от детството ми беше работата с вас през 1991 г. по специалния юбилей на MTV. Ти беше толкова мил и мил с мен. Ще ценя това преживяване завинаги!
Благодаря ти много, Майкъл, че си моят идол и благослови света с повече, отколкото някой някога може да си представи. Ти си легенда и ангел знам, че ще продължаваш да ни гледаш всички и да вдъхновяваш отгоре. " "
Браян Фридман
* Хореограф и танцьор, Браян е създал хореография за много артисти - като Бритни Спиърс, Бионсе и Марая Кери - както и музикални клипове, турнета, телевизионни и филмови продукции. Изявява се и като творчески директор в The X Factor във Великобритания и САЩ.
Източник: UK Loves MJ

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен