"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Любовни писма и любовни бележки на Майкъл Джексън

 „Сънувам те през нощта“, Послание зад картина, аукционна



картина на Жулиен :


Любовни писма и любовни бележки на Майкъл Джексън 01-18


Написано на гърба:


Любовни писма и любовни бележки на Майкъл Джексън 02-14


Сънувам те през нощта
Ти шепнеш в ухото
ми, чакам те в мълчание
Но все пак няма да се появиш

„Ти си моята единствена любов“, Дата на Свети Валентин 1991 г., Съобщение зад картина, аукционът на Жулиен,


спекулиран, свързан с жена, която Лайза Минели казва, че Майкъл Джексън й е предложил брак в началото на 90-те:


Любовни писма и любовни бележки на Майкъл Джексън 2mo3tq1


Все още мога да те чувствам с мен,
Въпреки че твоят [sic ] много по-горе
обичам те толкова напълно
Ти си моята единствена любов
- 2. 14. 1991
MJ

„Благодаря ви, че осветихте цялото ми същество“, Любовна бележка – Неизвестно време и източник


Майкъл Джексън Любовни писма и любовни бележки 15nrq4m


[Името е затъмнено]

Благодаря ви, че осветихте цялото ми същество. Продължавате да ме изненадвате както с фантазия, така и с учудване. Много съжалявам, че не съм тук, когато се събудиш. Обичам те, [името е затъмнено]. От дъното на сърцето и душата си, от Франция до Италия, обичам те.

Ще ти се обадя, когато кацна.

"I'm Crazy For You - Love, Turd" Бележка на Майкъл до Лиза Мари Пресли, някъде 1993-1996 г.


Изложена за продажба на аукционите на Julien's, 2012 г.


Любовни писма и любовни бележки на Майкъл Джексън Mjlettercrazyforyou


Помирише тук ——>

Лиза

Наистина ми трябва
тази почивка, която
не съм [sic] спах
буквално [sic] за 4 дни, сега
трябва да съм далеч
от телефони и
бизнес хора. Първо
трябва да се погрижа
за здравето си.
Луд съм по теб.

-Love Turd

„Turd“ изглежда е прякорът на Лиза за Майкъл, игра на прякора, който много семейството и приятелите на Майкъл са имали за Майкъл, „Doodoohead“.


Отговорът на Лиза Мари, когато разбра, че е бил пуснат на търг:


Любовни писма и любовни бележки на Майкъл Джексън 01-19


Впоследствие писмото беше премахнато от търга:
http://www.tmz.com/2012/05/30/lisa-marie-presley-michael-jackson-letter-auction/


Писмо, което Майкъл Джексън написа до Лиза Мари Пресли – оплаквайки се от проблема, който в крайна сметка уби певицата – е изтръгнат от аукционния блок, след като Лиза Мари се сблъска.

Така търгът на Джулиен в Бевърли Хилс - същата компания, която продава криптата на Елвис - капитулира пред дъщерята на Елвис. Собственикът Дарън Джулиен казва на TMZ: „Предполагам, че е от личен характер и искахме да уважим молбата и да продължим добрите си отношения с г-жа Пресли.“


"Защо отне любовта си?" Любовно писмо, написано след раждането на Бланкет през 2002 г. (вероятно след 2005 г.?) - Неизвестно време и източник


Предната част на писмото:


Любовни писма и любовни бележки на Майкъл Джексън 01-20


[зачертана]

Защо отне любовта си, същата любов, която ме накара да не мога да говоря и ме накара да забравя тревогите си , любовта, която ме спаси? Кажете ми, стигнах ли до [sic] кратко? Не бях ли достатъчен? Направих или казах нещо нередно? Вярвам в чудеса и [блокирани] ангели. Знам, че избягахте през небесните порти, за да озарите [блокираните]. Вярвам във ВЯРАТА, дълбоко в себе си чувствам, че природата ни е обвързала.

Не съм виждал нищо освен нещастие в живота си, докато [блокиран] през всичките тези години, търсех да давам, докато желая само сега да получавам от вас. Сърцето ти ми заповяда да следвам, докато душата ми беше наранена, а умът ми Объркан.

Позволих ти да завладееш чувствата ми. В замяна те обичах, подчинявах и почитах неописуемо.

Разкрих ти се по начини, от които смятах, че са невъзможни.

Виждах и все още те виждам като моя сродна душа, като моя съпруга и като майка на моето четвърто дете.


Обратна страна на писмото:


Любовни писма и любовни бележки на Майкъл Джексън 02-15


Тогава каква е причината да напуснете?

Защо си отиде тихо посред нощ без мен, роба на сърцето ти?

Не мога да си представя, че е възможно.

Знам, че ни е писано да бъдем, усещам го. Все пак не съжалявам за случилото се между нас, [затъмнено]. Мога само да стигна до извода, че сте взели неестествено решение, което не е било подкрепено от сърцето ви, нито това са били вашите думи. Волята ми е да вярвам, че други неща са ви накарали да избягате по този начин.

Но каквато и да е причината, няма да позволя да ни раздели. Предпочитам да вярвам, че раздялата ни е само временна.

Нека се стремя към друг резултат.

[затъмнено]

Завинаги твой,

[затъмнено]

Обади ми се [затъмнено]


Докладван източник за информация, копирайте и поставих:


това е вестникарска статия, в която се твърди, че е говорил с предишна приятелка на Майкъл, която би могла да „докаже“ това с любовно писмо
Заглавието е „Разбираме фактите правилно. Това ли е доказателството, че J**o не е бил гей?
Бившата приятелка показва доказателство.

Писателката пита защо се изявява, докато иска да остане анонимна.
Тя казва, че е уморена от лъжите и мръсната преса. Тя иска светът да види и познае Майкъл кой е всъщност. Тя не търси публичност или пари.
Тя казва, че той винаги е бил любящ човек, много мил, винаги загрижен, нервен тип, обгрижван и искал да спаси целия свят.
Тя отказа да отговори на интимни въпроси относно връзката им, дали са правили секс и т.н.
Тя казва, че хората, които го обвиняват във всички тези лоши неща, трябва да отидат направо в затвора или в ада.
Тя казва, че са го счупили, наранили са го толкова много, че е бил изгубен, когато тя го срещна за първи път. Страхуваше се да се довери.
Тя също така разказва за това колко много е обичал феновете, колко много означават те за Майкъл, колко много е говорил за феновете и как са му липсвали феновете през годините, в които го няма. Тогава тя говори за Майкъл и децата, че той е живял за деца. Има и част за Невърленд. Тя никога не е ходила там. Тя никога не е молила Майкъл да отиде там с нея. Тя наистина видя снимки на Невърленд от преди обвиненията.

Това е статията накратко. Няма много новини.
Следващият уикенд е част 2 от историята и те обещават продължението на писмото!
В края пише, че дамата е отказала пари за интервюто и името и интимните й подробности в писмото са премахнати, за да се запази анонимността й

https://mjfa.forumotion.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен