"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Изпитание от медии: Историята на Майкъл Джексън DOCU'

 Много от нас туитват #TrialByMediaMJ и споделят връзката към набиране на средства на Джин, за да завършим този филм. Ако сте следили напредъка му в Twitter или другаде, вече ще знаете, че той е интервюирал толкова много важни хора, които знаят истината за Майкъл и „дехуманизиращата“ кампания на медиите и други, които биха спечелили от неговото падение. Тези видове филми се нуждаят от финансиране, за да бъдат завършени до ниво на качество и професионализъм, което се изисква ..


.

Актуализации (5)

24 август 2021 гот Джин Чохан Организатор 
Здравейте, проверявам се тук. Снимките са в ход и аз съм толкова развълнуван да стигна бавно, но сигурно до фазата на постпродукцията на монтажа. Първо бих искал да благодаря на всички, които дариха и подкрепиха, както може би знаете, в момента съм в Лос Анджелис, събирайки интервюта и кадри, управлявам филмовата си компания през Обединеното кралство, за да финансирам този проект, даренията помагат много за голяма скорост на производство. Бих искал да кажа, че съм много благодарен на всички, участващи в процеса на интервюто – много от които ще изчакам да пусна в крайния продукт. Скоро пътувам до Гари Индиана, за да снимам откриването на документалния филм, както и да събирам интервюта на източното крайбрежие на САЩ. Все още трябва да се направят много снимки, имам предвид времевите рамки, в които искам да завърша този проект.

Постигнах някои ексклузиви за този проект и съм благодарен за моите източници. Споделих някои кадри от заснети досега кадри, които се чувствам комфортно да споделя – това е само вкус на част от продукцията. Вкус на това как ще изглежда крайният продукт.

Вярвам, че този документален филм ще бъде „Свободната Бритни“ на Майкъл Джексън, документалният филм, който ще отвори вратата за нашето общество като цяло да разбере повече тази история. Целта ми е да изведа общия зрител от къщата на „Майкъл Джаксън“, в която са били водени през годините, и да отворя вратата, за да им покажа как са стигнали до там.

Още веднъж оценявам помощта и ще съм благодарен на хората да споделят моя GoFundMe и подкрепа. Производството на такъв проект е огромно начинание, аз поемам почти цялата тежест на работата – която обичам да правя –, правенето на това намалява разходите, даренията помагат за темпото на производство. Благодаря ви много, бъдете здрави.

Сърдечни поздрави, Джин Чохан.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен