"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Изпитание от медиите: Историята на Майкъл Джексън DOCU '

 


Актуализации (5)

24 август 2021 г.от Джин Чохан Организатор 
Здравейте, проверявам се тук. Заснемането е в ход и съм толкова развълнуван бавно, но сигурно да стигна до фазата на постпродукционно редактиране. Първо бих искал да благодаря на всички, които са дарили и подкрепили, както може би знаете, в момента съм в Лос Анджелис и събирам интервюта и кадри, управлявам филмовата си компания във Великобритания, за да финансирам този проект, даренията много помагат за голяма скорост на производство. Искам да кажа, че съм много благодарен на всички, участващи в процеса на интервю - много от които ще чакам да пусна в крайния продукт. Скоро пътувам до Гари Индиана, за да заснема откриването на документалния филм, както и да събера интервюта по източния бряг на САЩ. Все още трябва да се направят много заснемания, имам предвид сроковете, които искам да завърша този проект.

Постигнах някои ексклузивни за този проект и съм благодарен за моите източници. Споделил съм няколко кадри от заснети до момента кадри, които ми е удобно да споделя - това е само вкус на част от продукцията. Вкус на това как ще изглежда крайният продукт.

Вярвам, че този документален филм ще бъде „Свободната Бритни“ на Майкъл Джексън, документалният филм, който ще отвори вратата за нашето общество като цяло да разбере по -добре тази история. Целта ми е да отведа общия зрител от къщата на „Майкъл Джексън“, в която са били отведени през годините, и да отворя вратата, за да им покажа как са попаднали там.

Още веднъж оценявам помощта и бих бил благодарен на хората да споделят моя GoFundMe и подкрепа. Производството на такъв проект е огромно начинание, аз поемам почти цялата тежест на работата - която обичам да правя - правейки това, намалявайки разходите, даренията помагат за темпото на производство. Благодаря ви много, останете здрави.

С уважение, Джин Чохан.

£ 7 480 събрани от £ 20,000 гол

  • Ан Маклийн 
    • 10 паунда 
    • 47 минути
  • мариам джан 
    • 5 паунда 
    • 1 час
  • Анонимен 
    • £ 85 
    • 3 часа
  • Анонимен 
    • £ 25 
    • 1 d
  • Деймиън Вега 
    • 150 паунда 
    • 1 d

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Michael Jackson Official Group

  https://youtu.be/GGwWaVS7QPo?si=sxtEseTkSfGOKWHG Happy Birthday to Michael Jackson . Thank you for sharing your gift with the world and f...

Всичко за мен