"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Къщата "Трилър"

 

28 октомври 2010 г. | От  

IMG_2271

Днес, в чест на Хелоуин, си помислих да пиша в блога за това, което може би е най-известната къща с духове на всички времена - резиденция във викториански стил, която беше представена в музикалния видеоклип от 1983 г. „Трилърът на Майкъл Джексън“. Въпреки че всъщност вече веднъж веднъж бях писал за това място (още през декември 2007 г., когато за пръв път стартирах сайта си!), Защото го смесих с публикация за имението Halliwell Manor от Charmedкойто се намира на същата улица, мислех, че е настъпило време къщата на „Трилър“ да получи подобаващо признание със собствения си пост. Особено след като баща ми наскоро прехвърли VHS записа ни „Създаването на трилъра на Майкъл Джексън“ на DVD, за да можем най-накрая да го гледаме отново, тъй като никой от нас не е притежавал работещ видеорекордер от около пет години. Преди гледах специалността „Making Of“ почти седмично като дете и бях абсолютно ЗАПЛАНЕН с него. И аз съм много щастлив да съобщя, че над двадесет и седем години по-късно, задкулисното специално е ПРОСТО като увлекателно.  🙂  Иска ми се семейството на Джаксън да го пусне на DVD, тъй като бих се радвал да имам копие, което не е записано от телевизията.

IMG_2265 

В реалния живот имотът е известен като Къщата на Сандърс и първоначално е построен през 1887 г.! Да, добре сте прочели - резиденцията е на възраст над 123 години! Тя е поръчана от човек на име Майкъл Сандърс, който по това време е управлявал склад в Лос Анджелис. Домът в стил Queen Anne / Eastlake разполага с 4 спални, 4 бани и 3532 квадратни метра жилищна площ - което бях шокиран да открия, тъй като резиденцията изглежда много по-малка от улицата. Първоначално имотът е бил еднофамилна резиденция, но оттогава е превърнат в жилище от дуплекс тип и през последното десетилетие е подложен на обширен проект за реставрация. През 1971 г. домът е обявен за културно-исторически паметник и целият 1300 блок на Carroll Avenue, където се намира къщата „Трилър“, е вписан в Националния регистър на историческите места.

Можете да видите някои страхотни исторически снимки на къщата „Трилър“ и съседните й домове тук . И можете да прочетете по-задълбочено описание на историята на Sanders House на любимия уебсайт Big Orange Landmarks тук .

IMG_2264

Вчера бях в къщата на „Трилър“ за около десет минути и се появиха не по-малко от три различни групи стакери, за да направят снимки на мястото, докато бях там - и в средата на деня беше не по-малко! Просто удивително! Наистина се надявах собствениците на жилища „Трилър“ да са украсили жилището си за Хелоуин, но както се оказва, в момента те не са много развълнувани от публичността, която генерира известната история на техния имот. Според СУПЕР приятен съсед, с когото разговарях, докато преследвах мястото вчера, малко след като Майкъл Джексън почина през юни миналата година, плачевен фен открадна пощенската кутия от къщата на „Трилър“ и собственикът на жилището все още е доста разстроен заради това - особено като се има предвид, че пощенската кутия беше първоначалната, която беше инсталирана, когато резиденцията беше построена за първи път преди 123 години! Дори не мога да повярвам, че човек би имал дързостта не само да извърши нарушение на чуждо имущество, но и да открадне нещо от този имот, докато го прави. Именно такива хора ни дават лошо име на безвредните сталкери и това ме вбесява и вбесява, колкото повече мисля за това. Този крадец не само вдъхна жителите на магията да притежават и живеят в къщата „Трилър“, но и унищожиха част от историческа забележителност в процеса. UGH! Дори не ме карайте да започвам! Дори не мога да повярвам, че човек би имал дързостта не само да извърши нарушение на чуждо имущество, но и да открадне нещо от този имот, докато го прави. Именно такива хора ни дават лошо име на безвредните сталкери и това ме вбесява и вбесява, колкото повече мисля за това. Този крадец не само вдъхна жителите на магията да притежава и да живее в къщата „Трилър“, но и унищожи част от историческа забележителност в процеса. UGH! Дори не ме карайте да започвам! Дори не мога да повярвам, че човек би имал дързостта не само да извърши нарушение на чуждо имущество, но и да открадне нещо от този имот, докато го прави. Именно такива хора ни дават лошо име на безвредните сталкери и това ме вбесява и вбесява, колкото повече мисля за това. Този крадец не само вдъхна жителите на магията да притежава и да живее в къщата „Трилър“, но и унищожи част от историческа забележителност в процеса. UGH! Дори не ме карайте да започвам! но те също така унищожиха част от историческа забележителност в процеса. UGH! Дори не ме карайте да започвам! но те също така унищожиха част от историческа забележителност в процеса. UGH! Дори не ме карайте да започвам! 
 
IMG_2272 IMG_2274
 
Супер хубавият съсед също ме информира, че 1300 блок на Carroll Avenue е МЕСТОТО да бъде на Хелоуин. Една година той преброи над 2000 трикове или чукачи, чукащи само на входната му врата! Manor Halliwell от Charmed (на снимката по-горе) вече е декориран за случая, но съседът каза, че всички къщи в блока - не само известните - обикновено имат линии от около двадесет до тридесет души, които се открояват пред тях цяла нощ. Удивително! ТАКА бих се радвал да дебне квартала на Хелоуин, но вече имам планове да прекарам празника в Санта Барбара тази година. Ами добре, винаги има догодина.
 
ScreenShot5928 ScreenShot5925
IMG_2268 IMG_2267
 
При заснемането на музикалния видеоклип е използван само екстериорът на къщата „Трилър”.
 
 ScreenShot5943 ScreenShot5944
  ScreenShot5946 ScreenShot5945 
 
Всички интериорни сцени са заснети на звукова сцена някъде в Лос Анджелис.
http://www.iamnotastalker.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен