"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* 10 ноември 2001 Майкъл дава интервю за списание TV Guide (Специално за колекционери на 2 корици)

 


Michael Jackson- La Corte del Rey del Pop ( Oficial)

10 de Noviembre de 2001
Michael da una entrevista para la revista TV Guide (Especial para coleccionistas de 2 portadas)

Sobre algunos de sus mejores amigos:
"Elizabeth [Taylor], [Marlon] Brando, Gregory Peck, estos son muy amigos míos. O son mucho mayores que yo o mucho más jóvenes. Nunca he tenido contacto real con un persona de mi nivel de edad. Creo que esto sucedió porque toda mi vida jugué en clubes, desde que tenía 5 años. Vi gente borracha, peleando, y fue simplemente repugnante. Cuando la gente me dice hoy: "Oye, vamos a un club ”, digo,“ De ninguna manera ”
Sobre cómo lidiar con la transición del estrellato de niño a adulto:
“[…] Esto es cierto, y esto no debe tomarse a la ligera. Las personas que crecieron como estrellas infantiles tienen lo mismo en común. Eres lindo, te aman; pasas por la etapa incómoda, ya no te aceptan. Muy pocos hacen la transición a estrella adulta. Y la mayoría de ellos se vuelven autodestructivos. Y es muy triste.
Sobre las denominaciones insultantes que le dirigió la prensa [tabloide]:
“Pero eso no es agradable [cuando la gente me llama Wacko Jacko]. Lo hacen porque están celosos. No he hecho nada. Voy a hospitales y orfanatos. Y llevamos enormes bolsas de juguetes. Gasto miles de dólares. ¿Qué tiene de loco eso? […] Hice [el] [programa] de Oprah, hice [el] [programa] de Diane Sawyer. [La gente] me vio. [La prensa] está completamente celosa. Y es solo una de esas cosas con las que tengo que lidiar. […] Lo convierto en energía positiva [aunque]. Y escribo sobre eso; está en mi movimiento, está en la expresión de mi rostro. Y se vuelve parte de mí, parte de mi creación. Y trato de que no me afecte. Porque si lo haces, te volverás loco ".
En su programa de televisión favorito:
“[…] Mi programa favorito es ' Malcolm In The Middle'. Me recuerda mucho a [mis hermanos y yo] cuando éramos pequeños. […] [Me identifico con] Malcolm. Principalmente porque trata de encajar en la sociedad y no lo hace, como ET o Bambi, no puede adaptarse a los conceptos de otras personas. Y me siento así muchas veces. Una vez que estoy fuera del escenario, me siento incómodo, como si esto no fuera donde se supone que debo estar. […] ”
Sobre su misión de ayudar a los demás:
" Siempre he hecho eso, sí. […] Lo he hecho durante toda mi carrera: "Heal The World", "We Are The World"; "Will You Be Ahí "," Man In The Mirror ", sobre el planeta, canciones sobre la tierra. […] Porque ahí es donde está mi corazón. Me importa. Mi mayor sueño es tener un Día del Niño, donde los niños puedan vincularse con sus padres".
Sobre la fuente de su afinidad por los niños:
"[…] Nunca tuve una infancia. Cuando tienen dolor, siento su dolor. Y cuando están desesperados, siento su desesperación. Tengo tanta preocupación por la difícil situación y el estado de nuestros hijos hoy. Si hubiera un día en el que los niños pudieran relacionarse con sus padres y crear un vínculo, esto marcaría una gran diferencia. […] "
Sobre sus hijos, su educación y su paternidad:
“ […] [Mis hijos van conmigo] a todos lados. […] [Cuando empiecen la escuela,] voy a construir una escuela de informática en los terrenos [de Neverland]. Con otros niños. […] ¿Cómo pueden entrar en sociedad? Es el príncipe Michael Jackson. Ella es Paris Katherine Michael Jackson. Sería demasiado difícil ". “Hago mi mayor esfuerzo [para ser un buen padre]. Intento traerles mucha diversión. Una vez al año, me visto como un payaso, con todo el equipo: la nariz, la pintura. Y les doy dulces y galletas. […] Y helados ".

***

10 ноември 2001
Майкъл дава интервю за списание TV Guide (Специално за колекционери на 2 корици)

За някои от най-добрите му приятели:
′′ Елизабет [Тейлър], [Марлон] Брандо, Грегъри Пек, това са много мои приятели. Или са много по-стари от мен или много по-млади. Никога не съм имал истински контакт с човек на моята възраст. Мисля, че това се случи, защото целият ми живот играеше в клубове, от 5-годишна възраст видях пияни хора, каращи се и беше просто отвратително. Когато хората ми кажат днес: ′′ Ей, да отидем на клуб ", казвам," Няма начин ′′

Как да се справим с прехода от дете към възрастен дете:
"[...] Това е вярно, и това не трябва да се приема леко. Хората, израснали като детски звезди, имат същото общо. Сладък си, обичат те; преминаваш през неловката фаза, вече не те приемат. Много малко правят прехода към звезда на възрастен. И повечето от тях стават саморазрушителни. И е толкова тъжно.

За обидните наименования, режисирани от пресата [tabloid]:
′′ Но това не е хубаво [когато хората ме наричат Wacko Jacko]. Правят го, защото са ревниви. Не съм направила нищо, отивайки в болници и сиропиталища. И носим огромни торбички с играчки. Харча хиляди долари. Какво е лудото в това? [...] Направих [Oprah ' s] [програма], Направих [програмата] на Diane Sawyer. [Хората] ме видяха. [Пресата] е напълно ревнива. И това е само едно от онези неща, с които трябва да се справя. [...] Превръщам го в положителна енергия [обаче]. И пиша за него; това е в движението ми, това е в изражението на лицето ми. И то става част от мен, част от моето творение. И се старая да не ми влияе. Защото ако го направиш, ще полудееш ".

В любимото си ТВ предаване:
"[...] Любимото ми шоу е ′′ Малкълм в средата "[...] Напомня ми много на [братята ми и аз] когато бяхме малки [...] [Обвързвам се с] Малкълм. Главно защото се опитва да се впише в обществото и не го прави, като ЕТ или Бамби, не може да вмести чужди концепции. И се чувствам така много пъти. След като изляза от сцената, се чувствам неудобно, сякаш това не е мястото, където трябва да бъда [...]

За вашата мисия да помагате на другите:
′′ Винаги съм го правил, да. [...] Правил съм го през цялата си кариера: ′′ Излекувай света ", ′′ Ние сме света "; ′′ Ще бъдеш ли там "," Човек в огледалото ", на планетата, песни на земята. [...] Защото там е сърцето ми. Пука ми. Най-голямата ми мечта е да имам Ден на детето, където децата могат да се свържат с родителите си ".

От източника на афинитета им към децата:
"[...] Никога не съм имала детство. Когато изпитват болка, усещам болката им. И когато са отчаяни, усещам отчаянието им. Толкова много се притеснявам за положението и състоянието на децата ни днес. Ако имаше ден, в който децата можеха да се свържат с родителите си и да създадат връзка, щеше да има голяма разлика [...]

За децата им, образованието и родителството им:
′′ [...] [Децата ми идват с мен] навсякъде. [...] [Когато започнат училище,] Ще изградя училище за компютърни науки на [Neverland]. площадки]. С други деца. [...] Как могат да влязат в обществото [...] Това е принц Майкъл Джексън. Това е Парис Катрин Майкъл Джексън. Би било твърде трудно ". ′′ Давам всичко от себе си [да бъда добър родител]. Старая се да ви доставя много забавление. Веднъж годишно се обличам като клоун, с целия екип: нос, боя. И аз им давам бонбони и бисквитки. [...] И сладолед ".

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен