"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Интервю с Роберто Кавали (28/06/09)

 


Роберто Кавали, вие, както и дизайнер, бяхте приятел на Майкъл Джексън.
Разбира се, говорих с него за последно преди десет дни. Синът ми търсеше билет за следващите си концерти в Лондон. Затова се обадих на Грейс, асистентката на Майкъл, която след това ми го предаде.

И какво каза?
Много малко думи: той ми каза, че ще прекара два месеца в Лондон, но по това време е бил в САЩ. Освен всичко друго, той говореше с много нисък тон, почти прошепна.

Но какъв беше той? 
Много сладък, почти аскетичен човек. Наистина много крехка. Живееше в деликатен и почти разреден свят.

В какво ще се превърне?
Мит. На нивото на Елвис.

Като Бийтълс?
Не, Бийтълс са на друго ниво, защото са променили историята. Джаксън е като Мадона или всъщност Елвис: един от малкото, които ще оцелеят завинаги.

Съден е за педофилия.
Но никога не съм вярвал. За мен Майкъл винаги ми се е струвал по-скоро безсексуален човек, човек, изключен от сексуални влечения. Говори ми за децата си, направи го с изключителна чувствителност. Понякога дори ходехме заедно на вечеря.

Последния път?
Миналата година в Лас Вегас, където прекарва по-голямата част от времето си. Бяхме сами, той и аз. Тази вечер говорихме за всичко.

Той беше обсебен от козметичната хирургия.
Кожата му беше бяла като лист хартия. И тогава този вид черна перука, микроскопичният нос: всъщност това беше малък ефект, който гледаше лицето му.

Кога се срещнахте?
Преди години. Един от първите пъти той погледна каубойските ботуши на краката ми и веднага се влюби в тях. Той ми каза: „прекрасно, фантастично“. Затова му изпратих десет чифта, всички от черен велур.

Вие го обличахте и за Световните музикални награди през 2006 г., на практика последното изпълнение на Майкъл Джексън на живо.
Да, срещнахме се и няколко дни по-рано, за да подредим дрехите. Подготвихме му три специални вида. Той се грижеше за онази вечер в Ърлс Корт в Лондон. И в крайна сметка той избра много скъпо яке, беше красиво и лудо.

И тогава?
Той пристигна късно. Той се качи на сцената, но дори не пее. Той просто танцуваше. По едно време той отиде на модния подиум в средата на залата, свали сакото си и го хвърли на публиката. Но как? То беше толкова красиво: публиката го разкъса. На следващия ден му казах: Майкъл, всичко е наред, но в бъдеще вече не ме моли да правя якета за теб. И той се засмя.


източник: Il Giornale

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен