"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



***Австралийско интервю с Моли Мелдрум

 http://members.pip.com.au/

19 ноември 1996 г.

Препис от Swa


Във вторник, 19 ноември '96 г., Майкъл предостави на местния музикален гуру Иън "Моли" Мелдрум ексклузивно интервю преди MJ да излезе на сцената. Интервюто, което беше излъчено по австралийските телевизии, продължава 6 минути и ето пълното интервю.

*** Моли получи интервю при условие, че Майкъл има одобрение на въпросите. Моли изненада MJ с последния си въпрос (очевидно не е предварително одобрен), но реакцията на MJ е класическа. ***
MJ = Майкъл Джексън.



Моли: Е, Майкъл, най-накрая мога да ви приветствам в Австралия и независимо дали ви харесва или не, като крал на попа и най-голямата звукозаписна звезда в света, каква е вашата философия да останете на върха?

MJ: Момче, мисля, че съм смирен и вярвам в себе си и имам истинска любов в сърцето си към света и наистина се опитвам да помогна на хората чрез текстовете и любовта към музиката и танците, защото наистина много обичам хората.

Моли: Осъзнавайки това, но дали това не ти оказва натиск, искам да кажа, че трябва да бъдеш ...

MJ: Ами винаги

Моли: ... и те държат на такова уважение.

MJ: Ами винаги е така. Следващият албум трябва да е по-добър от другия. [смее се]

Моли: Ами как се справяш с цялата истерия? Искам да кажа, където и да отидете, дали в Лондон, дали в Мюнхен, дали в Ню Йорк, дали в Банкок, дали в Япония и дори тук в Австралия, как се справяте с истерията?

MJ: Хм ... Знам цялата му любов, така че това прави сърцето ми много щастливо и аз обичам да го връщам, знаете през каквото обаче мога да дам и той ъ-ъ усмихва лицето ми, за да видя всички деца тийнейджърите и възрастните, демографските данни. Много ме радва сърцето, обичам ги, обичам много всички фенове.

Моли:Добре се справяйки с истерията, искам да кажа, че не мога да се справя с нея, имам предвид да наблюдавам всичко това наоколо, искам да кажа, че пресата беше абсолютно маниакална, това беше маниакална мания. Мога ли да те попитам, отпускаш ли се някога? Майкъл Джексън отпуска ли се някога? Защото знам, че си работохолик.

[MJ се усмихва]

MJ: Да, работохолик съм. Ъъъ, аз не се отпускам наистина, не спя много, обичам непрекъснато ....... умът ми никога не спира. Винаги създавам. Никога не спирам. Но аз обичам добра водна борба с балон или знаете, че играете наоколо, глупаки, игри на nintendo, аркадни игри.

Моли:Сега Майкъл, трябва да ви задам този въпрос. Като може би най-големият профил в света, хм, предполагам, че принцеса Даяна съвпада с вас, прочетохте всички тези невероятни истории за Майкъл Джексън. Искам да кажа, че не знам дали са верни или не. Четете, че Майкъл Джексън е чудак, четете, че Майкъл Джексън е странен, четете, че той е направил това, той е направил онова. Сега знам, че някои от тези истории не са верни, защото дори бях обвинен, че съм бил на вашата сватба, и знаех, че това не е вярно. Но как се справяте, как се отнасяте към всички тези истории, които са написани за вас?

MJ:много е тъжно, просто искам феновете да знаят и да разберат, че не е истината ... 99,9% от това не е истината. И не го четете, не вярвайте, това е боклук. Това е таблоидно боклук, искам да кажа, че те просто компенсират алчността и парите .... така че, моля, не го слушайте ... това е боклук.

Моли: Добре сега, има още един въпрос, който трябва да ти задам ... става въпрос за личен твой приятел ..... но трябва да ти задам този въпрос ....

(MJ гледа строго към Моли)

Моли : .... Аз съм фанатик на Стивън Кинг, имам всяка книга ....

MJ: (смее се)

Моли:.... че вероятно Стивън Кинг е писал, хм ... можете да кажете да си гледате собствения бизнес. И знам, че сте правили „Призраци“ с него и мисля, че това е сензационна работа.

MJ: благодаря ти

Моли: .. хареса ли ти да правиш това ...

MJ: много ... да ... да

Моли: Искам да кажа, че този скелет ме взриви

MJ: Къде си там на премиерата?

Моли: Не, но съм го виждал у дома.

MJ: ooohhh

Моли: Просто е невероятно. Мога ли да ви попитам какъв е Стивън Кинг?

MJ:Стивън Кинг е много нежен сладък мил човек. Имам предвид профила, който виждаме ... книгите, с неговите творби ... той не е нищо подобно. Той е много скромен.

Моли: Добре.

MJ: аааа ... Много хора ме съдят по същия начин. Доста съм проста ... Обичам да творя. Обичам да правя магия. Обичам да създавам неочакваното. Ти знаеш. А Щпехен ... Той е просто прекрасен, той не е причудлив, нито странен, нито странен. Той е любящ човек.

Моли: и страхотно за работа?

MJ: Страхотно за работа. Заедно с него писахме ПРИВИТИ и се забавлявахме да го правим.
Моли: Добре сега, слушай, никога не искам автографи. Но това е книга на Стивън Кинг и се казва Insomnia и съм сигурен, че през последната седмица

MJ: (смее се)

Моли: ... с Майкъл Джексън. Можете ли да подпишете тази книга на Стивън Кинг за мен?

MJ: Разбира се ... Разбира се .. (взима книга и се подписва)

Моли: Много благодаря.

MJ: Благодаря ти Моли.

Моли: Насладете се на Австралия.

MJ: Благодаря.

Моли: и с нетърпение очакваме повече работа от Майкъл Джексън, повече записи ...

MJ: Благодаря ти

Моли: и да бъдеш най-голямата звезда, ако не и най-голямата звезда в света, и да забавляваш всички,

MJ: Цялата ми любов към всички, благодаря ти

Моли:Благодаря ти. [Край на интервюто]


Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен