"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Майкъл Джексън Любовта живее завинаги


Благодарение на esh sundar

22.12.2016 г.

На този ден, 22 декември 1993 г. - Майкъл Джексън се качи в ефира в собствената си защита. За първи път той дава лично изявление по телевизията. CNN, CBS, NBC и ABC изнасяха изявлението си на живо от ранчото си Neverland Valley.

Майкъл прави официално видео изявление от ранчото си Neverland относно твърденията, в които той подчертава своята невинност и описва „дехуманизиращия и унизителен преглед“ от отдела на шерифа на окръг Санта Барбара и полицейското управление в Лос Анджелис, който е прекарал няколко дни преди това.

Майкъл в изявлението си:

Както може би вече знаете, след като завърших обиколката си, аз бях извън страната, подлежаща на лечение за зависимост от болкоуспокояващи лекарства. Това лекарство първоначално беше предписано, за да успокои мъчителната болка, която страдах след реконструктивна хирургия на скалпа ми.

Наскоро имаше много отвратителни изявления относно твърденията за неправомерно поведение от моя страна. Тези твърдения за мен са напълно неверни.

Както поддържах от самото начало, надявам се за бързо прекратяване на този ужасяващ опит, на който съм бил подложен. В това изявление няма да отговоря на всички фалшиви твърдения, направени срещу мен, тъй като адвокатите ми са ме посъветвали, че това не е правилният форум за това. Ще кажа, че съм особено разстроен от разглеждане на този въпрос от невероятните, ужасни медии. При всяка възможност медиите разчленяват и манипулират тези твърдения, за да стигнат до собствените си заключения. Моля всички от вас да чакат да чуят истината, преди да ме напишете или осъдите. Не се отнасяйте към мен като към престъпник, защото съм невинен.

Бях принуден да се подчиня на дегуманизиращ и унизителен преглед от отдела на шерифа на окръг Санта Барбара и полицейското управление в Лос Анджелис по-рано тази седмица. Те ми подадоха заповед за претърсване, която им позволи да разгледат и снимат тялото ми, включително пениса ми, бедрата, долната част на тялото, бедрата и всички други области, които искаха. Предполага се, че търсят каквото и да е обезцветяване, зацапване или друго доказателство за нарушение на цвета на кожата, наречено витилиго, за което вече говорих.

Освен това заповедта ми нареди да съдействам при всяко изследване на тялото ми от техния лекар, за да определи състоянието на кожата ми, включително дали имам витилиго или някакво друго нарушение на кожата. В заповедта се посочва още, че нямам право да отхвърлям проверката или снимките и ако не успея да сътруднича с тях, те биха въвели този отказ на всеки процес като индикация за моята вина.

Това беше най-унизителното изпитание в живота ми, което никой човек не би трябвало да страда. И дори след като преживяха унижението на това търсене, засегнатите страни все още не бяха доволни и искаха да направят още повече снимки. Беше кошмар, ужасяващ кошмар. Но ако това е, което трябва да изтърпя, за да докажа моята невинност, пълната си невинност, така да бъде.

През целия си живот аз само се опитах да помогна на хиляди и хиляди деца да живеят щастлив живот. Те носи сълзи на очите ми, когато видя всяко дете, което страда. Не съм виновен за тези твърдения. Но ако съм виновен за нещо, то е да дам всичко, което трябва да дам, за да помагам на децата по целия свят. Тя е на любящи деца от всички възрасти и раси, тя е да придобие истинска радост от гледане на деца с техните невинни и усмихнати лица. Тя е да се наслаждаваш през тях детството, което съм пропуснал. Ако съм виновен за нещо, то е да повярвам на това, което Бог е казал за децата: „Оставете малките деца да дойдат при Мене и не им забранявай, защото такова е небесното царство“. По никакъв начин не мисля, че аз съм Бог, но се опитвам да бъда божествен в сърцето си.

Аз съм напълно невинен за каквито и да било злоупотреби и знам, че всички тези ужасни обвинения ще се окажат неверни. Отново, на моите приятели и фенове, много ви благодаря за цялата ви подкрепа!

Заедно ще видим това до самия край. Много ви обичам и Бог да ви благослови всички. Обичам ви! Довиждане."

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен