"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



***Скриване на Майкъл Джексън



Това е преводът на испански на статия, публикувана от Талун Цайтун на неговия уебсайт, озаглавена: "Бях дете в живота на Майкъл Джексън и нищо, което е обвинено в документалния филм, не се е случило."

Исках да напиша този пост преди да напусне Neverland премиерата на Sundance миналия петък. В края на краищата, имах близки отношения с Майкъл Джексън, докато бях пораснал и нищо от онова, което той е обвиняван, не ми се е случвало. Реших да изчакам, защото ми беше любопитно да видя лентата, за да видя дали има някаква основа, като се има предвид неустойчивите и неуспешни искания на Уейд Робсън в миналото. Добре, нека му кажем отново историята си. Ако това е така, истината и справедливостта ще надделеят. Малко след премиерата направих бързо търсене в Google с думите „напускане на никога”, за да открия, че новината казва, че четиричасовият документален филм е получил овации. С недоверие аз претърсих хештега на Instagram, за да видя изображенията на киното и там те бяха, Уейд Робсън, Джеймс Safechuck и режисьор Дан Рийд, на сцената, докато публиката се предаде в краката му. Не знам дали публиката го е направила, защото ги е възприемала като оцелели, които са се появили публично или защото документалният филм им се е сторил добър или и двете; Всичко, което мога да мисля е, че неговата стратегия, за съжаление, работи.

Повишаването на осведомеността относно злоупотребата с деца и осигуряването на безопасна общност, така че другите да могат да разкажат своята истина, е от жизненоважно значение, но използването на Майкъл Джексън като средство е просто погрешно. За да бъде всяка история валидна, трябва да има елемент на доверие и аз не вярвам на хората, свързани с този документален филм. Нека бъдем ясни: Майкъл Джексън показа лицето си. Той срещнал интервюта с обществеността, отговорил на ужасни въпроси, използвал документални филми, в които бил разпитан, претърпял разследване от ФБР в продължение на десет години и бил изправен пред 18-месечен наказателен процес, докато бил оправдан по четиринадесет обвинения, свързани с злоупотреби. малолетни и непълнолетни лица. Фактът, че дванадесет години след наказателно разследване и че правителствените разследвания и съдебни производства могат да бъдат напълно погребани от медиите, благодарение на манипулирането на същите истории, които вече са разказвани от няколко, особено ако те са част от защитата, Това е дълбоко тревожно. Може да е дори страшно.

Той каза за нея на кратка версия публично през 2013 г., като предяви иск за имуществото на Майкъл Джексън, което бе отхвърлено от съдията. Това се случва осем години след като той свидетелства под клетва, че Майкъл не е направил нищо неподходящо по време на наказателен процес, в който Майкъл е бил оправдан от съдебните заседатели. Ясно е, че намерението на филма е да постави Майкъл като хищник на децата, но аз виждам, че цялото напускане на Neverland не е нищо повече от начин да унищожиш мощен и богат човек, който не може да се защити, защото има почти десет. мъртви години.

Бях част от живота на Майкъл от времето, когато съм роден през 1987 до 2001 година. Последният път, когато бях близо до него, беше в Staples Center зад сцената, когато ковчегът ми мина покрай мен. Познавах го добре, защото майка ми Джанет Зейтун, единственият му фризьор по онова време, го познаваше още по-добре. Може да се каже, че те биха могли да бъдат като братя. Всъщност майка ми беше една от малкото хора извън семейството, които бяха поканени на частното погребение, което се състоя в гробището часове преди публичния паметник в Лос Анджелис. Майкъл се чувстваше много удобно с майка ми, защото го караше да се смее като никой друг, да не говорим, че е невероятно в работата си. Майкъл продължава да пише, че е „Мигел Анхел на косата“.

През 80-те, 90-те и началото на 2000-те години майка ми пътува по света с Майкъл. Беше до него, работеше на косата си на сцени, съблекални, зад кулисите на концертите си, у дома, на самолети, в хотелските стаи, в колите и да, също и в Невърленд. Когато майка ми забременя с мен през 1986 г., Майкъл й каза, че ще бъда дете, а в деня на раждането ми Майкъл изпрати дом за лимузини пълен с подаръци. И оттогава майка ми самотна работа, искаше да прекарва колкото се може повече време с мен и често ме караше да работя с нея. Така че израснах в видеоклиповете на Майкъл, играех с играчките си на пода в съблекалните му и той дойде в къщата ни понякога, за да оправи косата си. Като пораснах и бях в състояние да ходи на краката си, Станах дете, което отговаряше за липсата на Майкъл в гамата на репетициите за неговите концерти. Майкъл накара всички да се спрет и да изчакат търпеливо, докато не се озовах на сцената, докато стигна до него. Спомням си, че пееше "Аз просто не мога да чакам да бъда цар" в съблекалнята му (какъв срам!) Но той ми даде цялото си внимание и се усмихна. Отидох в Невърленд, много пъти, когато Майкъл беше там и направи пълно посещение в къщата му. Спомням си, че любимият ми голф автомобил имаше емблема на Питър Пан, помня неговото кино с брояч, пълен с лакомства, и че можете да отидете след него, за да вземете онези, които искате и да видите филма, който искате. Спомням си, че яздях на големия влак, който ви отведе от единия край на ранчото до другия. Спомням си една огромна свиня, наречена Петуния, и че можех да назовем новородено паяк и заек. Сложих ги Cuddie и Thumper, съответно; Оригинали, знам, но Майкъл обичаше имената.

За разлика от Робсън или Safechuck, аз не излизах с публиката с Майкъл. Единственото публично нещо, което се появих в него, беше в централните страници на книгата й за турнето от 1995 г. Преди четиринайсет години пазачът на децата ми ме позна в сцената на „Стейпълс Център“ по време на погребението и ми каза, че тази снимка е на фаворитите на Майкъл и че през 2009 г. все още е в рамка на пианото на Невърленд.

Спомням си, че оставих Невърленд като щастливо дете, което не можеше да чака да се върне отново. Спомням си, че казах на майка ми, че искам отново да празнувам там на рождения си ден или да бъда отново с Майкъл в ранчото. Целият ми опит с Майкъл беше през 90-те, точно когато започна разследването на ФБР за насилие над деца. Знаейки, че това се случва и те го обвиняват, не мисля, че защитната ми майка би ми позволила да продължа да бъда с Майкъл или да посещавам Невърленд, ако не му се доверих.

Твърдо вярвам, че Майкъл не е направил нищо лошо. Не е нужно да вярвате в думата ми, но помнете, че нейната истина е демонстрирана в съда. Тези истории, разказани в Leaving Neverland, са изключително пристрастни. Този филм е само историята на Уейд Робсън и Джеймс Сейфчук, защото си спомням да напускам Невърленд, също като майка ми, и като много хора в живота й и всички можем да направим филм със същото родово име, а сега той се използва, за да хвърли сянка върху живота на Майкъл и неговата неразбрана връзка с децата. Всеки надежден режисьор на документален филм, който търси истината, щеше да бъде усърден в представянето на цялата история внимателно, избирайки няколко важни източника. С четири часа време, за да прекарам, сигурен съм, че имаше място, което да спести. Ето защо съм разочарован от HBO и Channel 4 UK, защото исках да го пусна на пазара тази пролет. Веригите, които разпространяват тази лъжа, са отговорни за разпространението на лошо документирана лента, базирана на силно изкривените мнения на двама избрани и много от нейните абонати ще приемат за вярно.

Да напуснеш Невърленд работи, защото добре репетираните истории за Робсън и Сейфчук са подобни на тези на други истински оцелели, които гледат документалния филм. Това е интелигентен, но корумпиран начин да се печелят пари благодарение на уязвимостта на цялата общност. Той също работи, защото техните истории се появяват в убедителна медия, както и в акредитирано място като Сънданс. Вземете вълната от движения # MeToo и # TimesUpи лошо валидира късогледното уравнение, за което много хора вярват, че имат отговор: Майкъл Джексън винаги е бил заобиколен от деца, така че той трябва да ги злоупотребява. Резултатът? псевдо продукт на лъжи. Страничен продукт от лъжи, оцветени с тънък слой доверие с намерението да разгневим медиите като цяло и да се поставим на страната на самопровъзгласените жертви.

(...) Защото работата на медиите, информация от журналисти, които търсят истината, ще се разреди, докато населението като цяло е убеден от бавно и се дава информация, че наистина ги е била предоставена от алгоритми, предназначени да покажат само това, което хората искат да видят. Тогава унищожението се умножава. Това е мястото, където снежната топка придобива тегло. Затова днес разказвам историята си. Моля ви да се търси неуморно истината и да слушате всички страни преди да се съгласи с Майкъл, описан в този документ. Капитализацията на обстоятелствата, сегментния използването на съдържание и медийни манипулации, всичко това съчетано с увеличаване на фалшиво чувство на правото, можете бързо да отмени присъдата и да промени завинаги истината в полза на другия. Това е недостигът на дигиталната екосистема, който определя съдбата на човека и това е точният механизъм, който използва Неверленд, особено когато става въпрос за пари. В крайна сметка той ще унищожи семейството му, ще наруши наследството му и ще премахне творческата му кариера. Ако смятате, че тази пропаст не може да стигне толкова далеч, добре, да започнем с това: вече е убил Майкъл Джексън.

Майкъл ми пише едно писмо в Невърленд веднъж. Неговият подпис казваше „на вашия защитник и по-голям брат, Майкъл Джексън“. Сега е мой ред да ви защитя, като разказвам историята си, защото тържествено се заклевам, че този гений с чисто сърце е невинен. Ако не беше така, вероятно щях да знам.

[Езиков вестник]

Преведено от Тони Ариас (Xtarlight). Моля, използвайте опцията за споделяне на тази публикация, ако откриете, че е интересно, вместо да копирате и поставяте текста.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен