"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*"Вие не сте само "Кралят на попа", вие също сте "Кралят на сърцата"


Уважаеми Майкъл,


Дъщеря ми Сара ме събуди тази сутрин в 7 часа сутринта, за да ми каже за смъртта ти. Надявах се, че това е някакъв вид публичност, че само вие или Худини можете да се оттеглите.

Спомням си първия ден, когато се срещнахме през лятото на 1979 г., когато семейството ми беше на турне със семейството ви. Джексънс и Маккърли. Знаете ли, че преди се наричахме МакКраури 5? О, няма значение, дълга история.

Когато сестра ми Charity ме запозна с теб с моите братя Алфред и Сам в тази странна домакинска партия в Тексас, ме попита дали съм женен и ти казах, че съм разделен от жена си и ние се развеждаме. Тогава сгънахте ръцете си и казахте: "Ще се моля за вас." После ме запозна с красивия си братовчед Джаки и отново сгънах ръцете си и каза: "Ще се моля за теб."

10 минути по-късно отидохте до другата страна на стаята и направихте молитвен жест и се усмихнахте, докато посочвахте братовчед си. Спомням си, че правите това още два пъти, преди отново да изречем лека нощ и да кажа, че ще се моля за вас.

Майкъл сега се моля за теб. Аз се моля за красивите ви родители, които ме запознахте в хотел „Омни“ в Лос Анджелис на 45-тото ти рожден ден. Спомням си, че се срещнах с Джермейн в Cocscos и докато пазарувахме заедно ще говорим за вас.

Спомняте ли си коледното утро във вашия дом в Бевърли Хилс, когато вие и вашите деца искахте да чуете децата да пеят?

Сет Ригс ми се обади и по ваша молба ме помоли да уредя хор от 12 деца, който да пее в дома ви по Коледа.

Обадих се на сестра ми благотворителна и се свързахме с 12 от най-добрите пеещи деца, които познавахме, разбира се, някои от тях са членове на нашето семейство.

Имахме по-малко от 48 часа, за да репетираме тази частна продукция, преди децата да влязат в лимузините от мен и дома на Тами от Шърман Оукс, за да бъдат конвоирани до вашето имение в Бевърли Хилс.

Сет с гордост беше там тази сутрин, за да озвучи всички млади хора, докато се грижеше за децата, които пееха с благотворителна аксапела: „Излекувай света, тихата нощ, Дядо Коледа идва в града (стил Джаксън)“. стълбище, а вие, вашите деца и семейството ви седяхте в онова фоайе в съчетание с катедралата като акустиката, която тази сутрин чух допълнителни гласове на ангели. Това беше свещен момент за всички нас.

Докато прегръщах благотворителността и аз да ни благодарим, направихме групова прегръдка със Сет и разкошно се наслаждавахме на коледния бюфет, който подготвихме за всички нас. За тези деца това беше една сбъдната Коледна мечта. Ако някой от вас чете това писмо, моля, споделете какво ви е означавала тази сутрин.

Вашите деца Майкъл изглеждаха като херувими. Вие бяхте такъв любящ баща.

Майкъл никога не бих могъл да разбера как пресата можеше да бъде толкова безмилостна към вас. Ти си Майкъл Ангел.

Никога няма да забравя, когато имах радостта да работя с Андре и Сандра Крауч на вашето Dangerous CD в Westlake Studio и записвах фоновите вокали на 'Keep The Faith' и като Андре провеждахме задънена улица повече от 20 минути докато Андре се обърна към мен и каза: "Хауърд го оправи!"

Затова раздадох частите на възходящата фигура на думата „ВЯРА“, водеща до освобождаването, и ти скочи нагоре и надолу в контролната зала, казвайки: „Обичам го!“.

Именно в този ден ме поканихте в зелената стая с моя син Дарий, който тогава беше на 12 години. Той беше част от нов телевизионен сериал, наречен „Семейни въпроси“, и ти му каза: „Чувам, че си говорил с Боби Браун, той не влияе добре, вземи номера ми и ми се обади по всяко време. Ако се нуждаеш от някой, с когото да разговаряш или да прекарваш време, ще бъда там. или те няма да ви преведат, попитайте за Норма Джийн, това е кодовото име.

През останалата част от този ден в студиото „Уест Лейк“ той прекарваше с вас и беше на небето.

По пътя си вкъщи държеше личния си телефонен номер в ръцете си пламнал и бълнуващ за новия си страхотен приятел.

Веднага след като се прибрахме, той попита дали може да ви се обади и аз казах да, разбира се.

Така много развълнувано Дариус набра номера и помоли за Майкъл ... кликнете! После си спомни кодовото име, извика и попита за Норма Джийн ... кликни!

Дори и до днес той говори за този прекрасен ден, който е прекарал с вас в студиото и е научил урока за това колко е важно да се следват инструкциите.

Още веднъж и накрая, когато отидохте на съдебен процес в Санта Барбара и сякаш целият свят ви обърна гръб на друга сесия, продуцент Брус Свендън изтегли сестра ми Линда и аз настрани и каза:

- Хауърд и Линда, не вярвай на пресата. Майкъл е ангел… никога няма да нарани децата.

Никога не съм преставал да вярвам в вас или в чистата душа, която сте вие. Спомням си, когато благодарихте на сестра ми благотворителна и аз за това, че донесохте 10 автобуса от министри и някои от техните членове, за да ви подкрепят по време на процеса пред съда в Санта Барбара. Имахме певци, пеещи от името на невинността ви и министри, които се застъпват от ваше име за справедливост.

Благодаря ви за любезното посрещане на всички нас в Невърленд не веднъж, а два пъти, когато дойдохме да ви покажем колко много ви обичаме и вярваме в невинността ви.

Това е възмущение, което някои хора ще направят за пари. Алчността, заблудата и гневът са нещо, от което искате да видите нашия свят. Майкъл не е твърде късно. Знам, че има и други като мен, които вярват във вашата мечта, че можем да имаме по-добър свят, само ако пазим вярата.

Когато започнах да пиша това писмо, слънцето грееше в Хонконг и сега, когато го затварям, ние сме в тайфун ... странно, но Майкъл ... Не съм изненадан, че винаги си по-голям от живота и сега знаем, че си.

Вие и вашата музика, вашата усмивка, вашият танц, но най-вече вашето послание ще живее завинаги в сърцата ни.

Вие не само сте "Кралят на попа", вие също сте ... "Кралят на сърцата"

Ние те обичаме Майкъл!

с любов,
Хауърд.

Хауърд Маккърри.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен