"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Буквата на MICHAEL



"Може би съм вижда света с Розовите очила на"


През 1988 г., по време на "Bad World Tour", # Майкъл Джаксън пише това писмо на Бил Pecchi (Pecky, както той нарича Майкъл), операторът отговаря за възобновяване на реакциите на публиката по време на концертите на турнето.
Писмото е написано след интимен разговор между двамата, когато Бил казва Майкъл за детството си.
След агитация от Краля на попа, лице в перфекционизъм и любов към хората на Земята.
"Pecky рядко пишат писма. Но в този случай аз не се сдържах.
Искам да ви благодаря, защото се опитва да улови магията и емоциите на хората по целия свят.
Това, което правя е услуга много лично и важно за мен.
Това е изкуството на спиране време, за да се запази момент, че с просто око не може да се разбере. Изкуството на заснемане на спонтанни действителност, дълбочината възбуждане на човешкия дух.
Всичко останало ще бъде забравено, но не и на видео.
От сега нататък всички поколения ще живеят в момента, които сте уловили, това наистина е капсула на времето.
Аз няма да се чувстват напълно удовлетворени, докато аз знам, че вие ще бъдете nell'angolazione прав в точното време, за да се обхване по-кресчендо на емоция, което се случва толкова бързо, спонтанно.
Това, което правя е добре, но аз искам най-доброто, на цялата картина, причината и следствието. Искам широки снимки на реакциите на тълпата, дълбочината на емоциите, в точното време.
Знам, че можем да го направим.
Това е моята мечта и моята цел да улови истината.
Ние трябва да се посветим на това.
Човекът, който е успешен в живота е този, който гледа целта си стабилно и има за цел за него. Това е посвещение.
Няма друг начин за достигане до съвършенство само чрез постоянство и всеотдайност.
Кажи ми какво трябва да се направи това да се случи.
Вземете ръководството да ръководи другите камерите.
Обичам да работя с Вас, и това е защо те помолих да дойде.
Имате лек дух и е много приятно.
Може ли да видя света през розови очила, но аз обичам хора от всички краища на света.
Ето защо наистина ме притеснява истории за расизъм.
Боли ме сърцето и душата си история за детството си в Тексас.
Аз не мога да си представя как един човек може да odiarne на "другия заради цвета на кожата.
Аз обичам всички раси на планетата Земя.
Предразсъдъци е дете на невежество.
Naked идваме на света и гол да си тръгнем.
Това е хубаво нещо, защото това ми напомня, че съм гол под ризата ми, без значение какъв цвят съм.
Съжалявам да си припомним тези въпроси от миналото, но това, което ми каза в колата тя ме нарани.
Много съм щастлив, защото сте успели да преодолеят си детство.
Слава богу, че се отдалечи от тези невежи вяра.
Радвам се, че той никога не е имал тези неща.
Научете децата си да обича всички хора еднакво.
Знам, че ще го направя.
Аз говоря от сърце, когато казвам, че аз ти и всички хора, обичам, особено на децата.
Щастлив съм, че Бог ви и избра мен.
Любов,
MJ "
- Превод на Giusy Масколо за Майкъл Джексън FanSquare -
Mjfs Michael Jackson FanSquare

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен