"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



~ Той имаше невинността на дете ~


"Ние трябваше да отиде в дома си в Ню Йорк. Знаех, че за него това, което четете във вестниците: заблуди, маска на лицето, ужасена от микроби. Казах на Лучано, че Майкъл Джексън вероятно не би искал енергични му ръкостискания потупвания по гърба и прегръдки от всякога пощаден.

"Това е малко като" специално ", казах аз.

Майкъл отвори вратата в бяла тениска и дънки, че е сам, и веднага се затича към Лучано.
Той седна на дивана сред нас и започна да говори с безпристрастността на дете.
След няколко минути, Лучано ме погледна изпод очилата си и по диалект, ми каза: "Но това, което история та ме cuntè"? "

- Лучано Павароти

/www.facebook.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен