"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Michael And Oprah 21st Anniversary*


Днес се навършват 21 години от едно от най-известните интервютата на всички времена На 10 февруари 1993 г., Опра Уинфри седна с Краля на попа Майкъл Джексън, за 55 минути на живо интервю в неговото Neverland Valley Ranch .


Специалното The TV се превърна в най - гледаното интервюто в историята на телевизията  с 90 милиона души по света тунинг , за да видите Майкъл да говори за кариерата си и личния си живот , включително детството си , обтегнатите  отношения  с баща му , както и много лични детайли като битката му с витилиго , което промени цвета на кожата му . По-късно в интервюто , към Майкъл се присъедини и неговата близка приятелка  Елизабет Тейлър.

2 - Reuters

012

103545 - Майкъл Джаксън - появява - на - на Опра

424122_1271686297452_full

Майкъл Джаксън - Опра Уинфри - Wallpaper -

oprah1

OP2

op1

Шестнадесет година по-късно , веднага след като Майкъл почина , Опра Уинфри говори за нейните спомени за  Майкъл и за интервюто. "Това, което си спомням за Майкъл максимума е, че той е човек, който е страстен за живота . Той беше наистина страстен за работата си ... и [ вълнува ] желанието му да се опита да бъде по- добра сила в света. "
Паметни Michael цитати от интервюто

За детството си :

    " Хората се чудят защо винаги имам деца наоколо. Това е така, защото аз намирам нещо, което никога не съм имал като тях. Дисниленд, увеселителни паркове , аркадни игри . Обожавам всички тези неща , защото, когато бях малък , аз винаги работя , работя, работя "

За родителите му :

    "Моята майка е чудесна. За мен, тя е съвършенство. Иска ми се да можеше това да разбере баща ми. "

За цвета на кожата му :

    "Това е нещо, което аз не мога да променя . Когато хората правят истории,че аз не искам да бъда този, който съм , ме боли . Това е проблем за мен . Аз не мога да го контролирам . Но какво да кажем за всички милиони хора , които седят на слънце , за да станат по-тъмни , за да бъдат различни от това, което са те. Никой не казва нищо за това . "

За размера на пластичната хирургия :

    " Можете да ги разчитате на два пръста . Аз никога не съм правил нещо на моите скули , никога не бяха правили очите ми , никога не съм имал устните ми направи. Опитвам се да не се гледам в огледалото , аз никога не съм доволен от това, което виждам . "

След като Опра го попита дали той е девствен :

    "Аз съм джентълмен . Това е нещо, което е лично , аз не трябва да  говоря за тези неща открито . Можете да ме смятате за старомоден , ако искате , но за мен това е много лично "

За лунната походка :

    " Лунната походка дойде от тези красиви черни деца , които живеят в гетата във вътрешните градове , които са брилянтни . Те просто владеят природният талант за танци всяка стъпка от новите , горещи танци. Те се раждат с тези танци , всичко, което направих беше да подобря нивото на танца . "

Обсъждането цел на живота му :

    " За да се даде по най-добрия начин да чрез песни и чрез танц и чрез музиката . Аз вярвам, че изкуството има за своя крайна цел  съюза между материалното и духовното , на духовното и божественото. Аз вярвам, че това е причината за съществуването на изкуството, и аз чувствам, че съм бил избран като инструмент да се даде музика и любов и хармония в света. "



Като допълнителен бонус, този уикенд някои от зад кулисите кадри изтече онлайн. В този първи видеоклип, който е заснет директно след интервюто беше излъчено, виждаме Майкъл, Опра и Елизабет Тейлър гледат специалните TV обратно, както и с някои снимки, направени:



В това второ видео , ние виждаме Майкъл и Опра около външната страна на Neverland , позират за рекламни снимки. Те са били използвани от вестниците по целия свят до няколко седмици след предаването.



Source: Oprah.com & MJWN with special thanks to Paula.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен