"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



MJ написал няколко параграфа за Curly, "Бог-надарен."

Мисли бързо: Кой е любимият член на Тримата глупаци ?
Макар че аз съм сигурен, че някои от вас избра Moe и Лари - може да има дори и да е Shempнякъде там - аз съм готов да се обзаложа, че сте избрали Curly .
А не това, което е да се обичат за Кърли Хауърд, наистина ли? От този лъскав купола до невероятно изразителен лицето му, мъжът, изглежда роден да бъде звезда комедия. Като зрител, че е трудно да не преживее Stooge който беше постоянно от приемащото края на ваксини ... и все пак винаги се намира причина да се усмихва.
Хауърд почина през 1952 г., когато той е бил само на 48. В продължение на десетилетия, малко материал съществува за комик, докато племенницата си (и дъщерята на Мо), Joan Howard Maurer , решили да съставят книгата.
Публикуван за пръв път през 1985 г., Curly: An Illustrated Биография на Superstooge сега отново е в печат, благодарение на мнение Press Чикаго. Той се слави с хиляди снимки и анекдоти, както и - стегни - предговор от Майкъл Джексън .
Да, в разгара на славата си, Краля на попа седна и написа няколко точки за един от любимите му изпълнители, един човек, той ги определя като "Бог-надарен, естествено." (В предговора, Maurer казва, че тя просто пише на Jackson пита дали той ще допринесе. Той се съгласи незабавно.)
Най-любопитни факти е безкраен: В първите няколко минути на четене Curly , аз научих, че а) преди да стане Curly, приятели и семейство го нарича "Babe", и б) той си обръсна вълниста коса по-добре да "се вписват в" с Stooges . Маурер също интервюта няколко приятели и роднини, включително Кърли две дъщери.
И докато аз съм сигурен, че одобрението на Джаксън привлече вниманието към момента смятам, че този параграф от предговора особено трогателна сега:
Joan, авторът, ме попита дали аз мислех, че Кърли е страдал, когато той трябваше да се обръсне си вълниста коса на главата, за да се превърне в Stooge. Моят отговор беше, че бях сигурен, че той е, че под усмивката може да е била една сълза - в края на краищата, той е клоун. Но това е наше задължение като артисти, че отговарят на хората - да се даде на нашите души дори и да боли.
Книгата вече е в магазините и за всяка двойка и с 1977 автобиографията Moe Хауърд, I Stooged да Conquer , която Chicago Press мнение също се връща в печат.
Източник: louisville.metromix / MJ-Upbeat.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен