"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Болката на Майкъл Джексън е била истинска, лекар свидетелства

От Алън Дюк , CNN
8 Септември 2013 - осъвременена 1921 GMT (0321 HKT)

Michael Jackson док: "Той не се преструва"





Лос Анджелис (CNN) - Преди Michael Jackson попита лекар за лечение на безсънието си с пропофол, той се опита да заспите на лекаря четене му приказки за лека нощ.
Поп звездата отчаян десетилетия търсенето на сън в крайна сметка е довело до смъртта му, когато той предозиране на хирургическа упойка на 25 юни, 2009.
Делото да се реши, ако последната концерт на Джексън промотор е отговорен за смъртта му е пред край след повече от четири месеца от свидетелството.
Адвокати AEG живо плана за почивка техния случай отбрана тази седмица, с Джаксън адвокати представя няколко свидетели контрааргументи. Заключителните пледоарии вероятно последната седмица на септември.

Кой \ "и който в Jackson опити
Кой кой е в Jackson опити
Д-р Барни Van Valin, видео свидетелство, чиято бе показан за съдебни заседатели петък, отхвърля искането на Джаксън от пропофол инфузии през 2003 г., но шест милиона години по-късно - по думите на д-р Ван Валин е - друг лекар "го слагам да спи като куче."
Майката на Джексън и трите си деца твърдят, AEG живо е отговорен за смъртта му, тъй като компанията нае, задържано, или под надзора на д-р Конрад Мъри, който бе осъден за непредумишлено убийство за предозиране на Джексън пропофол. Мъри казал на следователите, той даде Джексън нощни инфузии на лекарство за лечение на безсъние му през последните два месеца от живота си.
AEG живо адвокати твърдят, Джаксън не, техните ръководители, изберете и контролирани Мъри и че дружеството не е имал начин да знае за опасните лечения в уединението на спалнята на певеца.
Производителите игнорира предупредителни знаци, че здравето на Джаксън се влошава, и вместо да намери друг лекар, за да се намеси, те държат Мъри и го направи, отговорен за получаване на Джексън да репетициите за завръщането си концерти, на Jacksons твърдят.
MJ и лекар са " б et приятели "
Практика д-р Ван Valin е близо до Neverland Ranch в окръг Санта Барбара, Калифорния, където Джаксън живее до оправдаването му в съдебен процес блудство с дете през 2005 година.
"Ние бяхме най-добри приятели, нали знаеш," Д-р Ван Valin свидетелства. "Не съм имал по-добър приятел и аз не мисля, че той го направи."
Jackson "просто ще се появи" у дома Van Valin на всяка седмица или така, без предупреждение, каза той. Лекарят ще отвори вратата му да замине за работа на сутринта "и той просто да се стои там."
Шофьорът му го каза веднъж, че Джексън е чакал на вратата му в продължение на 35 минути не искаше да прати защото си мислеше, че е неучтиво.
Деца Van VALIN би си стоят вкъщи от училище няколко дни Джексън посети.
"Бих се прибере вкъщи от работа и там е Майкъл има в къщата и те гледат анимационни филми или, нали знаеш, яде пица," Van Valin каза. В началото беше новост, но след няколко години това беше рутинно, каза той.
Лекарят е бил помолен под кръстосания разпит, ако Майкъл Джексън добър баща.
"Не, той е невероятен баща", отговори той. "Защото съм добър баща и че е по-добре от мен. Той ги уважава и, тъй като те го уважавах и ще ги коригира леко."
Лекар: Jackson не е фалшива болки, за да получите лекарства
Защита AEG живо включва твърдението, че Джексън отглежда приятелства с лекари, за да получат достъп до лекарства, за да се изхрани потаен пристрастяване. Но Van Valin отрече Jackson някога са използвали приятелството им, за да получите предписания за лекарства, които не са били клинично показано.
Въпреки, че той е бил принуден да даде показания като свидетел за AEG Live, свидетелство Van Valin е подсилен случай Jackson като докаже, че използването на Джексън на болкоуспокояващи е медицински обосновано от хронична болка страда в етап 1997 злополука, Джаксън каза адвокати.
Лекарят каза Джаксън показа на "класически симптоми на болки в кръста" и MRI изследване потвърждава едно разширение в диска в долната част на гръбнака му съответства, когато болката му беше.
Д-р Ван Valin каза, че никога не подозира Джаксън е инсценирал своята болка, за да получите болкоуспокояващо изстрела.
"Търсех това, защото има много хора, които идват в и се опитват да игнорират мен, така че аз съм винаги търсят това", той свидетелства.
Докато лекарят каза, че "нищо не предполага", че Джексън се злоупотребява с болкоуспокояващи, имаше един инцидент по време на разговор къща през 2002 г., че го накара да подозират Jackson може да бъдат намалени допълнителни снимки на мощен опиоиден Демерол от друг лекар. Той забелязал "малко място кръв" на Джаксън фланелка, след като той му даде един изстрел, каза той.
"Аз го издигнат и има малка лепенка върху него и аз казах:" Майкъл, "Аз казах:" Имате ли друг лекар, че даде един изстрел. "Аз казах: "Вие разбирате, какво риск да поставите себе си и на мен, като направите това? Кой дойде и ви даде изстрел? "О, не, не съм -. Не беше изстрел" Van Valin каза. "Но това беше. Той лъже."
AEG живо твърди Jackson държат лекарите на тъмно за лечение други лекари. Аргументът е важно за твърдението си, че си опасна употреба на наркотици щеше да съкрати живота си, дори и ако той не е починал през 2009 година. По-кратката си продължителност на живота, толкова по-малко пари, които може да бъде осъден да заплати като обезщетение, ако, които носят отговорност в смъртта му.
"Аз му казах, аз казах:" Знаеш ли какво, не мога да направя това, добре, защото ако се удвои, знаете ли, аз ви давам изстрел и след това вече сте имали един, "I каза: "Мога да те убия", "Van Valin свидетелства.
Van Valin остава близък приятел с Jackson, въпреки че той го спря лечение скоро след този инцидент, каза той.
Bedtime Stories срещу Диприван
Свидетелство Лекарят разкри повече за отношенията на Джаксън с наркотици, че го е убил - хирургическия анестетик пропофол, известен също като Диприван. AEG живо адвокати твърдят, че това е лекарство Джаксън знаеше много за това, но техните ръководители не са познавали.
Деби Роу, бившата съпруга на Джаксън, свидетелства по-рано, че германските лекари влива певицата с него в хотел Мюнхен на две нощи да му помогне да спи между "История" туроператори показва през 1997 година. Джаксън адвокатите посочи, че Пол Gongaware, който сега е на AEG живо съвместно главен изпълнителен директор, беше Джексън турне мениджър след това.
Пет години по-късно, Джаксън попита Van Valin да му помогне да заспи.
"Понякога, той ще каже:" Barney, направи ми услуга, видя дали мога да спя, аз отивам да се под завивките на дивана, че внедряването, "и той каза:" Просто ми чете от книга, "Van Valin свидетелства. "Бих се намери книга, която изглеждаше интересна и аз току-що започнете да четете или щях да го разказвам истории. Това не е работа, защото често пъти той се върнаха в мача за историята и казват:" Това наистина се е случило? " . или нещо Както и да е, бях чел за него - и когато изглеждаше, сякаш е заспал, че ще се измъкне, нали знаеш, малко трудно, защото на вратата направи малко шум Ако мислех, че той е заспал бих. напусне, и от време на време казваше: "Лека нощ, Barney," и когато стигнах до вратата, той не е бил заспал на всички. "
Д-р Ван Valin също се опита да помогне на Джексън да спя с успокоителни, включително Xanax, но без успех, каза той.
Jackson, обаче, разкрива за него през 2003 г., което имаше скривалище на пропофол в килера на ранчото си Neverland спалня, Van Valin каза.
"Той каза:" Бихте ли ме сложи да спи, не съм бил в състояние да заспи за четири дни, "и аз казах:" С какво? " И той отива, "Е, имам тези неща," и аз казах: "Майк, аз не правя IV седация. Трябва анестезиолог да го направя." И той каза: "О, това е безопасно, човече, аз го използва за всички тези години между шоу и аз се слагам да спи." Аз казах: "Не мога да си представя, че е добър сън." Знаеш ли, той каза: "Не, той работи много добре."
Той каза, че Джаксън му каза, че по време на своите световни турнета го лекар "ще постави в IV и ме сложи да спи, и той ще остане там в продължение на осем часа и да ме събуди, защото аз ще отида - ако имах три ден между показва, че ще има три дни не съм спал и, знаете ли, че не би могло да постави в шоуто исках да имам, нали знаеш, искам да кажа, искам да ми показва, че, знаете ли, по-висока свърши колкото е възможно. "
"Звучи ми като лекар, който свършил работата си, а не като този друг човек, който току-що започна на капково и излезе от стаята и в общи линии го слагам да спи като куче", каза Ван Валин.
Джексън е "доста самодоволни", когато той отхвърли молбата му за помощ с пропофол и той никога не попита за него отново, Van Valin каза.
Д-р Конрад Мъри казал на CNN Андерсън Купър през април, че Джексън имал "собствените си скривалище" на пропофол в дома си преди да започне да го лекува с нея през 2009 година.
"Не съм съгласен с Майкъл, но Майкъл усети, че не е проблем, защото той е бил изложен на него в продължение на години и знаеше точно как работи неща", каза Мъри. "И като се има предвид ситуацията в момента, това е моят подход да се опита да го получите на разстояние от него, но Майкъл Джексън не беше такъв човек, може просто да се каже" Остави го "и той ще го направи."
Джаксън адвокати твърдят, че AEG живо е проявил небрежност за не пробвате проблемни финансови Мъри ситуацията преди да се съгласи да му плати $ 150,000 на месец. Той е създаден на конфликт на интереси, който доведе Мъри да се игнорира безопасни практики и отговорността му за здравето на Джаксън, те твърдят.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен