"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*Ексклузивно: Произходът на Майкъл Джексън "I Am A Loser", разкрит!

от DAMIEN SHIELDS публикувано на 

Мистиката, че заобиколена неиздавана песен на Майкъл Джексън "I Am A Loser" е най-накрая да си почине днес, след като фен изтече на пълна онлайн песен. Все пак, въпреки че феновете вече могат да се насладят на пистата в целия си блясък, все още има много объркване по отношение на истинския произход на песента. 
Фенове на Майкъл Джексън отдавна спекулират, че пистата е написана и се записват в края на 90-те години - преди допускане на 2001 г. "Invincible" Джексън албум. Въпреки това, тази информация не е доказана, че са неточни.
"I Am A Loser" е първата замислена повече от година след излизането на "Invincible", през януари 2003 г., малко след като приключи последната от поредица от интервюта за злополучния "прехраната с Майкъл Джексън" Мартин Башир документален филм .
Jackson и дългогодишния си сътрудник Brad Buxer, който е отговорен за вноски за множество песни, включително "кой е" и "Stranger In Moscow", бяха отседнали в съседни стаи Лас Вегас хотел в момента, докато работят върху музиката заедно.
Buxer, който преживява раздялата по това време, е буден късно една нощ. Разстроен от раздялата, той крачеше из стаята си повтаря: "Аз съм неудачник! Аз съм просто един загубеняк! "
Не след дълго Jackson, който можеше да чуе Buxer през стената, почука на вратата му и влезе и попита: "Какъв е проблемът?"
"О, аз съм губещ ..." отговори Buxer, преди да обясни положението си.
"Нека да напишем песен за теб", предложи Jackson.
И така Jackson и Buxer трябва да  работят, съвместно писане и композиране на пистата "I Am A Loser" в ранните часове на сутринта.
"Имахме нашата типична настройка за запис", обяснява инженер на двойката / продуцент, Майкъл Prince. "ProTools, клавиатури, микрофон, създаден със слушалки - цялото. Така че това е в основата на мини звукозаписно студио. "
"Брад играеше ключове и Michael вършеше нулата вокал. Това се случи много бързо ", спомня си принц, който започва да работи върху песен скоро след първата вокална нулата са били определени.



ОТ ЛЯВО НА ДЯСНО: BUXER, JACKSON, PRINCE

"Michael направи няколко изпълнения, за да се получи добра демо надолу," казва Prince."Работихме върху него по-нататък в ранчото (Neverland) и по друго време и на други места, също. Майкъл обича да запази полиране неща.Той винаги иска нов звук тук или нов хай-шапка там. "
Песента е изградена търговска марка Jackson / Buxer барабана вериги и бийтбокс звуци в духа на "Stranger в Москва" и "Beautiful Girl", и подкрепена от успокояващи синтезатори и ангелски арфа. Джаксън разказва истинската история Buxer на една любов загуби с трогателните текстове; "I кажа здрасти / Вие се сбогуваме. Стигам до вас / Ти дори не се опитват.Аз съм губещ. Аз съм губещ. "
При прегледа какво изтече днес, Prince може да потвърди, че е не е най-новата версия на песента.
"Искам да кажа изтеклата версия е вокално пълна, но можете да кажете, че това е демо, защото след втория или третия хор чуете Michael движение" Ааа "ей така, защото той се готвеше да пее част и след това той спря", обяснява Prince. "Никой не е редактирано, че. Той не означава, че за да бъдат оставени на записа. Точно като на [неиздавана песен] "Глостършър" - Michael започва това малко част рог с гласа си, само за да не го забравя -. Защото това е нулата вокал "
"Версията, че изтекла е почти завършен демо от преди да стане" I Was The Loser "."
"Това, което чувате, е Майкъл пеене и свирене Брад. Това наистина е демо. Тези вокали са недокоснати, ООН настроени и неиздаден ", казва принц.
"Той е щастлив с оригинала" I Am A Loser "демо", добавя Prince. "Но преди да го играе за някой друг, имахме дълъг разговор и Майкъл каза:" Аз не искам да бъде губещ. Нямам нищо против, ако егубещ, но аз не искам да кажа, че все още съм губещ. " Така че ние променихме това. "
"Аз бях Loser" е окончателната версия на песента.
Джексън не записва цялата песен отново, когато го променя от "I Am A Loser "на" I Was The Loser ". Той просто се записва, че определена линия, а музикална композиция остава абсолютно същия.
Записването на "Аз бях губещ" линия се състоя в импровизиран студио създадена от Prince на Bel Hotel Джексън Air стая в края на 2008 г. - за същия период от време, в който Краля на попа бяха определени допълнителни вокали за друга предварителна съществуващите писти, включително "Най-доброто от Joy" и "Hollywood Tonight".
Това, наред с много други, са песни на Джексън трябваше "да се направи" списък в момента на смъртта му на 25 юни, 2009. A ръкописна бележка подробно заглавията на 28 писти Джексън се надяваше да приключи, включително "The Loser", както го нарече, Jackson е намерено край леглото му след неговата смърт. Вижте по-долу:



ДЖАКСЪН 2009 "ДА СЕ НАПРАВИ" СПИСЪКА С МУЗИКА

"Има неща, които просто остана в съзнанието му", казва принц. "Понякога той пише нови песни, а понякога и той иска да донесе нещо от миналото, че той знае, е неполиран камък."
"Спомням си направихме малко работа на" Scared Of The Moon "за" Invincible "албум, всъщност. И си спомням Стив Поркаро шегува: "О, отново тази песен?" Това е толкова смешно, защото аз никога не съм го чувал и преди. Но това е начин на Майкъл за правене на нещата - той винаги преразгледани някои от любимите му неща. Той казваше: "Защо не сложи на последния ни албум? Нека слушаме отново. Мога ли да си по-добре? " Понякога го прави в албума, а понякога и това не е така. "
Както "I Am A Loser" и "I Was The Loser" остават неиздадени си на длъжностно лице и до днес.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен