"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Kapelkakapkap Kroschechka

 


Пълен съм със сълзи в момента. Това е моята малка слабост днес. Самотата. Липсата на семейна топлина. Но основната причина, знам този трик, основната причина е уискито. Уискито, едно истинско, добро ирландско уиски може да бъде различно: то е весело, танцува, люлее се съблазнително с бедрата си в ритъма на музиката, привлича и привлича със своята сексуалност, после е тъжно, с горчиви сълзи, с рида От какво зависи как ще се окаже уискито на следващия празник?! Днес пих тъжно уиски, с големи горещи сълзи от отвращение. Срам ме е,че днес се самосъжалих,съжалих се и затова плаках. Не можеш да се самосъжаляваш. Трябва да поискаш невъзможното от себе си и тогава ще постигнеш нещо в този живот. Но аз се отпуснах и просто ридах. Плаках в ресторант на рождения ден на кръщелника ми, плаках в такси на път за вкъщи, плаках на пейка у дома, но се прибрах силен, силен, просто страхотен пример за сина ми. Светлината угасна, всички спят, и сълзите ми пак ме задушават и глухото ехо на самотата ме смазва. Но трябва да преживея нощта с него и утре пак ще се събудя като силен човек, личност и всичко ще върви по пътя си. За всичко е виновно ирландското уиски, истинско ирландско уиски. Боже, толкова съм уморена.....
Случва ли ми се това, колко самотен се е чувствал Майкъл Джексън в живота си. Ето на кого наистина му е било трудно. Михаил не беше нито ангел, нито демон, той беше необикновен човек, за разлика от всички останали. Той беше НАЙ-ДОБРИЯ!!!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен