"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Джон Тобин Интервю

 

Неделя, 16-ти септември 2012 година

Ето интервю Паула Katsikas наскоро с Джон Тобин, който играе Богарт в Майкъл "Това ли е".
Родом от Ню Йорк, актьор Джон Тобин започва актьорската си кариера в Кънектикът изпълнява в музикалния театър. Това доведе Джон от негова страна в Хъмфри Богарт почит заради ярката си прилика с Богарт.Джон е цитиран в миналото, "Дядо ми приличаше на Хъмфри Богарт и хората започнаха да ми казва да направя за да".
Късно той е бил нает за Factory Outlet реклама в Бостън и не след дълго, през 2002 г., той се премества в Калифорния, за да продължи актьорската си кариера и да се получи по-голяма работа като Богарт.
Той има множество изяви филм на кредита си във филми като "Индиана Джоунс 4", "Амистад", "Changeling"
"Мисията невъзможна" и "Запознай се с Джо Блек", за да назовем само няколко, както и части в телевизионни предавания като "Отчаяни съпруги", "Nip Tuck" и "Закон и ред". Съвсем наскоро той се е появил в "Criminal Minds" и "CSI Las Vegas", както и участие в блокбъстър филм "Трансформърс 3". Но това, което той е най-известен в рамките на Общността MJ е ролята му за Майкъл Богарт в нови кадри на "Smooth Criminal" за филма "Това е".
Три години по-късно, Джон любезно се съгласи да сподели малко от опита си по времето, когато той трябва да работя с Майкъл с MJWN и феновете.
Той разказва как един негов приятел, който е работил с него по филма "The Changeling" му казал на частта и, че мислел, че той ще бъде идеален за. Джон се явява на прослушване за ролята с един ред от "Казабланка" в предната част на режисьора Кени Ортега. Това беше Брус Джоунс, специален надзорен орган ефекти върху филм, който каза Джон, че той е част. Йоан казва: "Бях развълнуван и много развълнуван! Аз не можех да повярвам. Това е един от най-добрите работни места, които съм имала!
На следващия ден той трябваше да отиде в костюм монтаж и стреля се проведе следващия понеделник в Culver Studios. Джон заявява, че снимките за сцена "Smooth Criminal" продължи петнадесет часа, и Майкъл беше за около тринадесет часа. Част от създаден за филма е в стила на "стария Холивуд" на черно и бяло, с Pinstripe костюми, гети и с гангстерски оръжия представят като добре. Той също така включва кадри от реалния Хъмфри Богарт и Рита Хейуърт, много умело направено и брилянтна концепция. Когато Джон до тази сцена, че е трудно да се каже кой кой е в пъти.
Джон припомня колко шокирани, когато чу новината за смъртта на Майкъл. Той заявява, "Бях в шок, когато чух новината първият от сърдечен удар на Майкъл. Съм бил фен на MJ, откакто бях дете и не забравяйте, слушане на "Off The Wall" през цялото време. Майкъл също ме поканиха за втори концерт в O2 в Лондон. Знаех, че в този момент, че не е трябвало да бъде ... но какво красиво нещо на Майкъл да се направи. "
Джон също споделя опита си на първата си въвеждането на Майкъл казва; "е въведена първата Кени Ортега, който ми се усмихна, стоях там в моя облекло Богарт, а след това той посочи зад него на Майкъл, Парис, Принс и Blanket, които всички са усмихнати и да гледам сцените на големите монитори. Майкъл ми стисна ръката за първи път. Той беше много топло и сладко. Стиснахме си ръцете отново, докато бяхме на върха на стълбите, където на сцената започва. Травис Пейн се изкачи на първо място с Майкъл след зад него. Травис не, осъзнавайки, че ние вече се срещна по-рано ме запозна Майкъл, където Майкъл и ми стиснаха ръцете за втори път, а след това за трети път, че тръгва с децата си. "
Когато го попитали за времето си на снимачната площадка с Майкъл и какво си спомня повечето, Джон, че освен действие, когато се снима сцена "Smooth Criminal" с Майкъл, той си спомня с три разговора като колега актьор и Майкъл спирането от стола си през нощта, след като засне сцена, за да се каже: "Благодаря ви и лека нощ ..."
"Той не трябва да направите това, което знаете, но това е вид на човек, който Майкъл е", добави Джон.
По друг повод, а на снимачната площадка и докато Майкъл е застанал до него, Джон си спомня един сладък момент, където той казва Майкъл, "Коридорът е хлъзгав Майкъл Майкъл отговори," Аз знам той е Джон "с инфекциозни кикот на Майкъл в край. Джон също релета; "След втория на сцена" Smooth Criminal "в крайна сметка в близост до деца, които ни аплодираха. Това ме накара да се чувствам добре и по-спокоен. "
Между Джон се получи някакъв един-на-един път с Майкъл, където те говорят за стари филми. Йоан казва: "Майкъл ме попита колко пъти не бях виждал Казабланка", а аз отговорих "около 75 до 100 пъти" Майкъл след това ми каза, че го гледах около три пъти в Невърленд с един приятел и че той обичаше Хъмфри Богарт. и какъв прекрасен човек е той ... "Майкъл смирен и учтив начин траен отпечатък върху Джон.
Джон не приемаме за даденост късмета си, признавайки, какъв късмет, че е се е срещал с Майкъл и казва, че е бил изненадан, че Майкъл е бил дори и там и не го очаква, и други проекти като тези, че той е бил част от обикновено са заснети без главната звезда. Той добави, че работата с Майкъл беше невероятно и, че вижда себе си до Майкъл на екрана, по собствените му думи, "е много готино чувство", и Джон също добави, колко много благословен, той е!
Какво незабравимо преживяване и част от кариерата на Джон, че знам, че той ще съкровище завинаги. Каквото и да е бъдещето в магазин за Джон, с портфейл зад него, която включва работа с Майкъл Джексън, гладко престъпник на всички тях, тя трябва да бъде много добри неща. "Това е би било Покажи на века и Джон беше част от него.
Благодарим Ви, че Джон за споделяне на вашата история - "Ето ви гледа хлапе!"
Ако бихте искали да гледате видео на речта, че Джон Тобин през юни 2010 г., моля натиснете тук .
Източник: MJWN, със специални благодарности на Паула

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен