"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Christelle Gamboso Thérapeute et Formatrice Énergétique - Auteur

 


💫"Хората ме питат как правя музика. Отговарям им, че просто се отказвам. Това е като да влезеш в река и да се вървиш по течението. Всяка част от реката има своята песен. Затова оставам там известно време да слушам.
🌻Това, което чувам, никога не е същото. Разходката в гората ме вдъхновява към лека и хрупкава песен: листа шумолят на вятъра, птиците пеят и катериците пищят, щурците се пукат под краката ми и сърцето ми хармонизира всичко това заедно. Когато се присъедините към потока, музиката е вътре и навън и И двете идват обратно към същото. Докато продължавам да обръщам внимание на настоящия момент, винаги ще чувам музика. Майкъл Джексън
🌈Начин на живот и усещане, който е чиста поезия. Това е мелодията на душата й. Това, което ми даде желание да отдам почит на него и на Гениите, които го вдъхновяваха и подхранваха през целия му живот чрез колекцията ми със стихове за Алегорична Сублимация

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен