"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



15 въпроса за 15 минути със звездата от "MJ the Musical" на Бродуей Майлс Фрост

 

Роденият в DC района на DC Майлс Фрост превзе Бродуей с буря и се издигна до повече от петнадесет минути слава със звездния си дебют като Майкъл Джексън, Краля на попа, в новия мюзикъл MJ . Самообученият сценичен и екранен актьор, танцьор, певец/автор на песни, пианист/музикант (той свири общо на пет инструмента), музикален продуцент и аудио инженер открива любовта си към актьорството през годините си в гимназията Thomas Wootton, след като се присъединява към Theatre Club и играе главни роли в „Лак за коса на мюзикъла“ и „ Праворуса блондинка “ и поддържаща роля в „Пепеляшка“ .

Майлс Фрост. Снимка на Евън Цимерман.

Докато е в последната си година в Bowie State University, специалност музикални технологии, той получава известната си роля на Бродуей. Сред другите му забележителни заслуги са участия в хитовия сериал на Netflix Family Reunion (сезони 1 и 2) и като участник в The Voice на NBC (сезон 13). През 2020 г. той издаде два EP сингъла, “No Sleep” и “Dangerous”, които достигнаха над 17 000 потоци по целия свят, а също така заемат видно място в предстоящия да бъде издаден оригинален албум на Бродуей на MJ .

Не е изненада, че супер талантливият Майлс е много търсен, така че за мен беше трилър, че той се съгласи да сподели част от времето си, за да участва в нашия поп тест за неговия произход, нарастващата му слава и личните му фаворити.

  1. Какви три емоции изпитахте, когато за първи път се качихте на сцената на Бродуей?

Майлс:  Развълнуван. Замайване. Спокоен. Всички по едно и също време.

  1. Какво има за Бродуей? 

Бродуей е на живо; това е театралната част на живо за мен. Непредсказуемостта на публиката, на актьорския състав или на мен – никога не знаеш дали ще постигнеш този ход или какво ще направи или каже някой друг. Вълнението от това е за мен.

Майлс Фрост като Майкъл Джексън в MJ. Снимка от Матю Мърфи.
  1. На каква възраст за първи път открихте Майкъл Джексън и станахте фен?

Не мога да кажа, че имаше конкретна възраст, може би някъде около четири до шест? Току-що израснах, слушайки неговата музика, заедно с тази на Стиви Уондър, Джеймс Браун, Earth, Wind & Fire. но Майкъл Джексън се открои.

  1. Има ли една песен, която най-много обичаш да изпълняваш в шоуто?

"Били Джийн." Има дълбока връзка с мен. Видеото, което направих в гимназията, беше началото на това как стигнах до тук.

  1. Коя реплика изнасяте като Майкъл, която най-много резонира с вас?

— Но дали е идеален? Това е репликата, която казвам преди да изпълня „Man in the Mirror“. За това е шоуто и е работната етика на Майкъл Джексън – стремеж към съвършенство. Това е нещо, което никога не можете да постигнете, но затова се опитвам да направя всяко шоу по-добро, винаги да съм по-добър от предишния ден.

Майлс Фрост и компанията на MJ. Снимка от Матю Мърфи.
  1. Кой е любимият ти ход на MJ ?

Това е трудно, защото трябва да е лунната разходка, но това е странично плъзгане. Това върви по различни начини и ми е по-забавно да го правя.

  1. Кои три неща винаги имате в съблекалнята си?

Вода. Музика. И нагревател – не мога да работя на студа, така че винаги го гръмвам!

  1. Коя е най-запомнящата се реакция, която сте получили от член на публиката?

Правех сцена и някой извика: „Обичаме те, Майкъл, тук сме за теб.“ Когато съм на сцената, винаги съм фокусиран върху това, което правя и обикновено блокирам всичко останало, но това беше първият път, когато го чух – и беше толкова страхотно да чуя любовта на хората към Майкъл.

Майлс Фрост и актьори в MJ. Снимка от Матю Мърфи.
  1. Кое беше първо за теб, пеене или танци?

Определено танцува. Не бях като великия Майкъл Джексън, който имаше златен глас от шестгодишна възраст! Но в пет бях на круиз The Spirit of Washington, DC. Станах на пода и започнах да танцувам - на Майкъл Джексън. Когато вдигнах поглед, видях хора около мен и хвърлят пари на пода!

  1. Кой е най-ранният ви творчески спомен?

Бях в кола с баба ми в пет, прибирайки се от църква. Тя винаги е свирила госпъл музика и има пиано в мазето си. Когато се прибрахме, слязох долу и пуснах това, което току-що чух по радиото на колата. Никога не съм имал официално обучение, просто се бърках и го свирех на ухо.

  1. Кой е най-голямото вдъхновение в кариерата ви (освен Майкъл Джексън)?

Алиша Кийс. Нейната песен „Дневник“ е първата, която се научих да завършвам, а не просто да свиря на ухо. Между нея и Майкъл, там е Майлс. И добавете малко Джеймс Браун и Стиви Уондър.

  1. Кои три думи бихте използвали, за да опишете себе си?

Глупаво. Очарователен. Творчески.

  1. Кое е любимото ви занимание, когато не работите?

Кога не работя? Обичам да играя голф от тригодишна възраст. Преди гимназията бях състезателен голфър. За мен е забавно; това е освобождаване и ми помага да се забавя.

Майлс Фрост и компания в MJ. Снимка от Матю Мърфи.
  1. Какво обичаш най-много в Ню Йорк?

Енергията. Как всеки винаги е на път да направи нещо – дори в 4:00 сутринта! Кара ме да се чувствам сякаш трябва да правя нещо продуктивно през цялото време. 

  1. Кои са най-добрите предимства да си на Бродуей?

Да съм в състояние да връщам, да помагам на хората по какъвто и да е начин. Наличието на платформа, за да можете да накарате хората да слушат – не по арогантен начин, а по смирен начин, за да ги насочите в правилната посока относно неща, които са важни за света и за човечеството. И аз наистина обичам да ям, така че ако държат кухнята отворена малко по-дълго за мен, когато отида в ресторант след шоу, това е страхотно!

Много благодаря, Майлс, че отделихте време да отговорите на нашите въпроси и позволихте на нашите читатели да научат малко повече за вас. Поздравления за грандиозния ви успех в MJ и най-добри пожелания за безкрайни „петнадесет минути“ добре спечелена слава!

MJ играе безсрочен спектакъл в Neil Simon Theatre, 250 West 52ndStreet, NYC. За билети (на цена от $59-179), обадете се на (212) 757-8646 или отидете онлайн . За влизане в театъра са необходими доказателство за пълна ваксина срещу COVID и валиден документ за самоличност със снимка, а вътре трябва да се носят маски.

https://dcmetrotheaterarts.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен