"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



 



#MichaelJackson, изкуство, художници, изложби - става въпрос за #изкуството: Ам 1. През април 2022 в испанския манастир карамфил Santa Mar ía de El Olivar в Теруел ще бъде открита изложба на художника #NatiCanada. Този продължава до 8-ми декември 2022 г. Изложбата "Vom Irdischen zum Heiligen" е ретроспектива в чест на вече 62-годишната художничка Нати, която започва през 1960 г. Сред нейните 4000 портрета е и този на Майкъл Майкъл Джексън от 1993 г. През 2009 г. Нати каза за Майкъл Джексън: „Имах възможността да се срещна с човека, художника, и всичко, което мога да кажа, е, че винаги съм вярвал в него и че този уникален човек, беше далеч от това, което бяха хората от него. Нкен. Той беше толкова мил и много се интересуваше от работата ми. Изглеждаше ми крехък и интелигентен, качества на наистина голям художник. Мнозина го определиха като екстравагантен, но мисля, че това просто се размотава с неговия гений. ""
-
На 1 април 2022 г. в испанския манастирски анклав Санта Мария де Ел Оливар в Теруел ще се открие изложба на художника Нати Канада. Изложбата ще бъде закрита на 8 декември 2022 г. Изложбата „От земното към светец“ е ретроспектива в чест на вече 62-годишната художничка Нати, която започва през 1960 г. Сред нейните 4000 портрети е един от Майкъл Майкъл Джексън, който тя нарисува през 1993. През 2009 г. Нати каза за Майкъл Джексън: „Имах възможността да се срещна с човека, художника, и мога само да кажа, че винаги съм вярвал в него. Този уникален човек беше далеч от това, което хората мислят за него. Той беше толкова мил и много се интересуваше от творбите ми. Изглеждаше ми крехък и интелигентен, качества на наистина велики художници. Много хора го определиха като екстравагантен, но мисля, че беше просто свързано с неговия емблематичен гений. ""

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен