"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* AleMj Jackson Mammino Articolo trovato girovagando Google ❤

 

Защото Майкъл Джексън пя в "Somebody's Watching Me" на Рокуел



„Somebody's Watching Me“ на Рокуел е едно от най-уникалните чудеса на 80-те години. По време на интервю Рокуел каза, че не би могъл да напише песента, ако не е помолил Бог да му помогне да напише добра музика . Рокуел също така разкри защо Майкъл Джексън реши да изпълни ролята на бек вокали в "Somebody's Watching Me".

Какво мисли Рокуел, след като Бог му помогна да напише най-известната си песен

По време на интервю за Rolling Stone през 2016 г. , Рокуел обясни как е написал „Somebody's Watching Me.” Помолих Бог да ми го даде“, каза той. „Молитвата беше: „Бог да ми даде креативността да напиша песен, която ще отиде на върха на класациите и ще погъделичка вкусовите рецептори на музикалния ценител.“ Всичко ми дойде толкова лесно след тази молитва”.

Рокуел беше благодарен на божественото, след като написа "Somebody's Watching Me". „Казах на Бог Отец: „Ще кажа на всички за теб“, спомня си той. — Ще им кажа как го направи за мен и как наистина се случи.

Какво мисли Майкъл Джексън за „Somebody's Watching Me“, след като Рокуел му я изпя няколко пъти

Рокуел разкри, че познава Джаксън от дете. Един ден той отиде в къщата на Джаксън и изпълни в "Somebody's Watching Me". „Правил съм го около осем или девет пъти“, спомня си той. „Майкъл казва: „Хей, Реби! Хей Джанет ! Трябва да слушате тази песен [Rockwell] готово. Всеки път, когато спирахме песента, Майкъл се обаждаше на още трима души.

Джаксън беше развълнуван от песента. „След това Майкъл ме дръпна настрана и каза: „[Рокуел], трябва да говоря с теб за секунда. Кого ще пеете като фонови хорове?“ „Спомня си Рокуел. „Казах: „Защо не направиш това?“ Работеше точно така".



Как феновете в САЩ и Обединеното кралство реагираха на "Somebody's Watching Me"

"Somebody's Watching Me" стана голям хит в Съединените щати . Той достига номер 2 в Billboard Hot 100 , оставайки в класациите в продължение на 20 седмици. Нито една от другите песни на Рокуел не достигна до топ 20 в САЩ. Rockwell пусна “Somebody's Watching Me” в едноименния албум. Някой ме гледа как натискам Не. 15 в Billboard 200 остава в класациите в продължение на 30 седмици.

"Somebody's Watching Me" беше популярен във Великобритания. Според Официалната класация на компанията , тя достига своя връх на номер 6 в Обединеното кралство през 1984 г., оставайки в класацията 11 седмици. Впоследствие "Somebody's Watching Me" достигна номер 47 през 2021 г., оставайки в класациите две седмици. Междувременно албумът Someone's Watching Me достигна номер 52 в Обединеното кралство и остана в класациите в продължение на пет седмици.

„Somebody's Watching Me“ е запомнящ се хит от 80-те и нямаше да е същият без Краля на попа.

https://tebigeek.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен