"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*Коледно парти за сираци

 

Моята близка среща с Майкъл Джексън

от Гуен Карино


МАНИЛА, Филипини – Когато бях PR офицер в хотел Манила, бях назначен да ръководя годишното коледно парти на сирачетата, където 300 деца от различни домове за сираци около Метро Манила получиха ден на забавление и изненади. Това беше един от най-големите проекти в моята чиния и беше такова предизвикателство да се съсредоточа върху работата в деня преди голямото събитие, знаейки, че Майкъл Джексън беше настанен в хотела. Две вечери преди това имах късмета да бъда част от неговата приветстваща линия във фоайето на хотела заедно с останалата част от PR и търговския персонал, но бях достатъчно доволен, за да го видя да минава.
Photobucket


Ден преди това в офиса дойде човек, който твърди, че е помощник на Майкъл Джексън от Mamarao Productions. Не можах да си спомня името му, но той потърси „отговорното лице“ и каза, че шефът му е прочел съобщението за събитието във флаерите „Уважаеми гости“, които разпространихме по всички стаи седмица преди това. Майкъл искаше да знае как може да помогне. Неговият помощник се качваше до пентхауса и слизаше до PR офиса няколко пъти, след като дадохме нашите предложения.

Майкъл предложи да напълни 300-те торби с плячка с лакомства и играчки, бонбони и шоколадови бонбони. Но след като се приближихме до 50 спонсора, за нас всъщност беше проблем да изхвърлим всичко.

Така че си помислих усилено… как може кралят на попа смислено да се присъедини към аферата? Не бих могъл да го накарам да бъде с децата в играта на palayok или pabitin, тъй като може да се окаже, че ще бъде мафиот! И тъй като годишното събитие наистина беше свързано с раздаване, събрах цялата си смелост и казах на момчето от Mamarao, че най-доброто, за което се сещам, е PhotobucketМайкъл буквално да присъства, за да помогне за разпределянето на чантите с плячката, да дава автографи и да позира с децата за снимки. „Уау, това може да не е лесно. Говорите за раздаване на чанти с лакомства на 300 деца и мога само да си представя хаоса. Ще видим, г-жо Хасинто. Ще се свържа с вас", каза той.

Дойде обедната почивка и това беше най-забързаната, която съм вземал през целия си живот. Чак след 17 часа помощникът на Майкъл се върна и каза: „Майкъл е повече от щастлив да направи каквото предложиш. Как ще го направим утре?"

Исках да изкрещя. Трябваше да се успокоя и да си възвърна самообладание, докато Лизи Магуайър в мен каза: „Станете истински, върнете се на фокус“.

Разбрахме се Майкъл да се включи след игрите, музикалната програма и закуските, а в последната част да раздаде чантите с плячката. Моята колежка Анет Африкано и шефката Дулсе Агнир поискаха допълнителна охрана около градината и сцената, тъй като именно тук решихме да раздадем подаръците. Погрижихме се децата да образуват подредена редица.

Тогава моментът настъпи. Беше в градините на Шампанското на 7 декември 1996 г. Бях изненадан да го видя да върви към нас, воден от своя помощник. Майкъл дойде при мен, докато трябваше да го информирам.

"Здравей как си? Благодаря ви много, че ме допуснахте, знам, че съм подранил, защото не исках да пропусна програмата.

Казах: „Шегуваш ли се? Благодаря много за доброволчеството! Ето какво Майкъл, защо просто не седнеш тук и не гледаш музикалните номера, преди да се заемем с раздаването на подаръци. Ще трябва да променя малко програмата."

Той отвърна: „Разбира се, всичко, което кажеш... (спиране, за да погледне етикета ми с името) Гуен!“

Бях зашеметен от това колко невероятно мил и скромен беше той. И в ума ми беше: „О, Боже, това наистина се случва!“

Удивително как търпеливо издържа цялата програма. Carol Banawa, тогавашна основа на Ang TV, не можеше да повярва, че MJ я гледа как изпълнява. Тя имаше своята червена блуза, подписана от него, веднага след нейния номер. След това последва танцов номер на Стефано Мори. По-късно на сцената се качиха неговите резервни певци и танцьори, последвани от избрани деца от различни домове за сираци, които танцуваха в ритъма на Били Джийн. О, усмивката на лицето на Майкъл беше просто невероятна.

Тогава обявихме, че Майкъл ще раздава подаръци на сцената. Обясних му, че има чанта за плячка за по-малките деца и друга за по-големите и той кимна. Тръпката и вълнението, които той даде на тези деца, бяха невероятно трогателни. Точно между раздаването на торбичката с подаръци зърнах MJ, не като изпълнител, а като човек.

 


 

Беше един следобед. Дядо Коледа (Дейвид Ендрига, приятел на колегата PR Франсис Капистрано) беше с нас. Жегата настъпваше и аз се притеснявах, че Майкъл се чувства толкова горещо с черното си характерно облекло и шапка с дълги ръкави.

„Добре ли си Майкъл? Можем да те оставим да си починеш — попитах аз.

Той каза: „Готин съм, Гуен. Само си представете как се чувства Дядо Коледа в кадифения си костюм и брада. Ще се оправим.”

Никога не съм го чувал да се оплаква или да каже и дума колко е горещо или колко дълга е опашката. Имаше най-красивите маниери. Той дори не поиска питие или кърпа, за да избърше потта си, но един от нашите банкетни служители се погрижи да получи чаша пресен портокалов сок.

Измина един час и бяхме на половината път с раздаването на подаръци, когато забелязахме, че градината се пълни. Изведнъж се появиха хора от медии, политици, служители и гости на хотела, включително тези на сватбен прием в близката зала за шампанско, които напуснаха младоженците, само за да видят краля на попа.

„О, о, това не трябва да бъде, толкова съжалявам“, казах аз. Всичко е наред, ще го преодолеем“, каза усмихнат Майкъл.

Когато приключихме с раздаването на последната чанта с плячка на 11-годишно сираче, се образува нова линия от повече деца и възрастни. Бодигардът на Майкъл, Уейн, каза. — Можем да си тръгнем сега.

Майкъл отговори спокойно: „Не можем да си тръгнем, когато все още има хора на опашка. Коледа е, пич.”

Усетих как сърцето ми бие по-бързо и космите по ръцете и тила ми се изправиха. Той не беше просто най-наелектризиращият изпълнител, а най-щедрият човек.

Един от най-запомнящите се моменти беше, когато една дама дойде при него за автограф. Смейки се и държейки корема си, той каза: „Хей, Гуен, трябва да провериш това. Той прошепна: „Това е празен чек. Дамата ме кара да се подпиша върху празен чек.

Смяхме се силно и малко знаехме, че това не беше дори и половината от комедията. По-късно ми показаPhotobucketи Уейн други неща, които хората биха използвали или взели от земята, когато не можеха да намерят хартия, за да го подпише. Една дама го накара да се подпише на гърба на елегантната й дизайнерска рокля от Филипини. Един тийнейджър се приближи до него, държейки мъртво листо, а друг - избухнал балон. Представете си как смехът ни също се раздухва.

Беше невероятно, истинско преживяване. В един момент той ме попита дали ще гледам концерта му по история и аз казах „утре вечер“.

"О, ще се забавляваш!" Майкъл ми каза.

В този момент той се загрижи за сцената, тъй като възрастните превъзхождаха децата. На лицето му беше изписана нервност, но той все още не се оплакваше. Той почука няколко пъти по дървения под с крак, като се увери, че е достатъчно здрав, за да не се разпадне. „Преживях срива на сцената и просто искам да съм сигурен, че всички сме в безопасност тук“, обясни той.

Половината от мен искаше линията да приключи, защото буквално се топихме и се притеснявахме за нашата безопасност, но половината от мен не го направи, знаейки, че след като линията приключи, Майкъл ще си тръгне.

В един момент свърши. Успях да взема автограф за сестрите ми и мен, преди нашият генерален мениджър Клем Пабло да го помоли да изпее Give Love на Коледа.

Сезар Сарино, един от служителите на хотела, отправи благодарствената си бележка до краля на попа. Тогава видях неговите охранители и помощници да извеждат Майкъл от сцената.

Казах си наум: „О, човече, аз дори нямах възможност да се сбогувам.“

Внезапно видях Майкъл да се връща на сцената и да казва: „Много благодаря на теб и екипа ти, Гуен. Това наистина означава много.” Тогава той ме задържа до себе си и каза: „Ще се видим на концерта“. Докато Майкъл Джексън е положен да почива и се връща в девственото си състояние в отвъдното, тези две невероятни действия на Краля на попа – доброволчество за благотворителност и безкористно прекарване на време с по-малко щастливите, завинаги ще бъдат начинът, по който ще запомня този човек.
Photobucket



„Мисля, че Майкъл просто имаше голямо сърце. Той търсеше начини да направи хората щастливи. Непознат за мнозина, на път за хотела, когато пристигна, той слезе от микробуса си няколко пъти по пътя, само за да се ръкува с деца на улицата по булевард Роксас."

„Според телохранителите му Уейн и Яник, той им затрудни, защото слизаше три пъти и тълпата стана твърде голяма, че трябваше да се задоволи, като махна от прозореца“, каза Карино.

 "Когато той напусна хотел Манила на 11 декември, аз и моята колежка Анет Африкано веднага изтичахме до апартамента Penthouse, където той отседна. Бяхме много любопитни", споделя Карино. „Там намерихме празна кофа за пуканки Poperoo, около три или четири вкуса сладолед Haagen-Dazs в хладилника и опаковки от шоколад M&M's и Snickers на масата.

„Нищо чудно, че Пол Макартни го нарече „момче“ и не е изненадващо, че се виждаше като Питър Пан. Той беше такова дете“, продължи тя.

„Но лично аз ще запомня Майкъл Джексън като забавен, уважаващ, щедър и добросърдечен, който прави две невероятно трогателни неща в името на тези сираци, когато бяхме заедно – търсейки начини да посегнем към благотворителност и давайки безкористно време и любов на онези, които нямаха кой да ги обича.
„Това ще бъде начинът, по който завинаги ще отразявам този човек“, завърши Карино.

PS През последния си ден в хотел Манила Джаксън също остави съобщение на огледалото си в банята.
Той написа: "Ще ми липсваш!" използвайки червено червило и постави знак за целувка до съобщението.

 

Ето историята във видео:

 

Още малко снимки и видео от Филипините:

PhotobucketPhotobucket Photobucket

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Източник: www.philstar.com/article.aspx?articleid=483815 и michaeljacksoninphilippinesmanila.blogspot.com/2010/04/michael-jackson-here-in-philippines.html
 

Някои фенове си спомнят:

Помня това! По това време бях в начално училище и училището ми беше отвъд Community Hospital. Много исках да го видя, защото не съм виждал много световноизвестни хора, но все още не можехме да излезем от училището, тъй като това беше по време на учебните часове. Репетирах за танц, така че с приятелите ми не бяхме технически в час. Решихме да отидем на най-високото място в училище пред болницата. Това беше като място за съхранение на върха на сцената. Може би най-малко 6 етажа. Имаше огромна тълпа от хора, охрана и обкръжението му. Сигурно имаше някакви медии, но бях твърде зает да го търся. Лесно се забелязваше, защото беше много светла кожа. Но не успях да видя лицето му, защото бяхме толкова далеч. В този момент имах чувството, че участвам в създаването на историята.

littlemissmuppet14

 

И аз бях там! Учих в Сейнт Андрюс и вече бяхме готови за деня. Видяхме го да маха през прозореца на болницата. Няколко минути по-късно видяхме 2-ма Майкъл Джексън. Единият излизаше в главната, а другият през страната, по-близо до библиотеката на общността. Докато човекът отпред караше микробуса си, той спря за момент и имах възможност да вляза вътре. Човекът изглеждаше като Майкъл, но го иска. По-късно научил, че този ден той е имал двойник и истинският е този, който е излязъл през задния вход.

редкиноко

 

Бях в тълпата срещу църквата, защото се прибирах от гимназията. Бихте си помислили, че по това време там е имало някой, когото мога да коментирам в reddit, докато бях на другия край на света.

Той също имаше парти за деца в хотел Манила. Един приятел беше помолен да се облече като Дядо Коледа. MJ изглежда е говорил с него. Изглежда ли горещо в нейния костюм.

Знаех си, че не съм сънувал това!!!

Тогава бях много млад (роден '94) и слабо си спомням как кръстникът ми ме водеше да го видя и дори ме вдигна на раменете си, само за да видя как MJ маха на тълпата. Благодаря ви за това! (публикация)



Read more: http://m.truemichaeljackson.webnode.cz/true-stories/christmas-party-for-orphans-/?fbclid=IwAR3_G1htOFH3K_17bTbnpzwj_TTrzK1Ja5BuDlNTpyVrvFW_Jk04lLg1QFc

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Michael Jackson Official Group

  https://youtu.be/GGwWaVS7QPo?si=sxtEseTkSfGOKWHG Happy Birthday to Michael Jackson . Thank you for sharing your gift with the world and f...

Всичко за мен