"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Джованиа Соарес Мартинс Хун

 


Най-доброто от радостта (Писмо от Бог за нас)
Best of Joy е песен, издадена в албума на Post Mortem Michael и текстът говори за Sacred, Grace и Love.
Мнозина могат да разберат, че Майкъл говори за себе си... но аз виждам много по-голяма дълбочина в този текст... нещо много по-небесно... Чувал съм тази песен стотици пъти... Мислех да напиша този текст десетки пъти... Това желание за писане изгаряше в мен... но страхът как ще се получи понякога ме инхибираше и блокираше.
В моето зачатие, в рамките на християнската ми духовност, не говори Михаил, Михаил не се е сетил за тези стихове, може дори да ги е написал... но не е произлязло от него... За мен Бог говори чрез Майкъл Джексън... Това е писмо от Бог до Майкъл и човечеството.
Кой ни обеща, че е винаги до нас? Кой ни обеща свобода (свободна воля)? Кой е Единственият? Кой е Завинаги? Кой е Вечен?
Вярвам в Бог... Вярвам в Божественото вдъхновение Вярвам, че това е начин Бог да ни покаже, че е поддържал Михаил във всичките му трудни времена, бил е с него в неговото преминаване и че в най-тежките ни времена Той е с нас...
Той е най-добрият ни приятел... Той ни слуша и ни обича... Исус ни носи в скута си, когато вече не сме силни...
Това е моята интерпретация на тази красива песен... Не казвам, че това е истинската същност на музиката... това, което казвам тук е, че сърцето ми усеща присъствието и любовта на Бог, когато я чуя... и се чувствам защитен от Него.
Слушайте тази музика сега...
Мисля за това послание от Бог към Михаил за нас...
Той е с нас... Винаги е наоколо, когато имаме нужда от него...
Бог ни обича... Замислете се...
От Джована Хън

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен