"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Анна Марина Фалцоне

 


Картината се нарича Апокалиптична сцена с Майкъл Джексън в броня; от Ралф Кован, масло върху панел, подписан и датиран през 1991 г.
Той висеше в ранчото Neverland. Можете да видите този портрет на една от снимките на Майкъл, направени на
Тази картина с маслени размери 200 х 100 см беше любима на Майкъл. Той беше помолил Кован да нарисува негов портрет със скрити послания. MJ плати 30 000 долара за картината и я постави до пианото си в Neverland.
"Той ми се обади и каза с много сладък глас:" Не обичам много кучетата, харесвам маймуни, можеш ли да ме нарисуваш с маймуна? "Не беше взискателен. Беше толкова мил и мил."
Коуан, вече възрастен мъж, си спомня Майкъл Джексън като много срамежлив човек, с когото беше много приятно да се работи. "Беше абсолютно прекрасно. Беше много емоционално да чуя името му, произнесено от известен глас."
"Да нарисуваш Майкъл беше като да работиш с крал. Той е живял във фантастичен свят и ако нещо не му харесва, това е като обезглавяване."
"Един ден го попитах как е композирал музиката си и той ме заведе до онова дърво, където написа много от песните си. Качих се във влака и обичах всички деца. Детето в мен го оцени. Имам близнаци." и аз също обичам да съм с деца "
Кован също се връща към съобщенията, скрити в портрета:
1. Изречението гласи: „Аз съм многоизмерно създание, което преминава през опита на живота на Земята, за да научи последиците от празното мислене“. Кован казва: „По това време се научих да медитирам и да чета духовни книги“ (тази фраза ще дойде от стихотворение)
2. Бронята: „Майкъл беше много, много чувствителен и се ядоса, когато хората казваха лоши неща за него. Ако носеше броня, той щеше да бъде защитен.
3. Червеното наметало: означава роялти. Той беше крал. Кралят на поп музиката ".
4. Маймуните: „Не е трябвало да са мехурчета (шимпанзето на Майкъл). Имах две кучета в оригиналния портрет, но Майкъл каза, че не обича кучетата. Той обичаше маймуните.
5. Сребърната урна: „Представлява всички награди, които сте получили“.
6. Папагалът: „Той представлява многото имитатори, които е имал Микеле
7. Китайското момиче: „Тя виждаше децата като ангели, докато пораснат. Те не искаха да бъдат с възрастни, които имат его.
8. Космическата совалка: „Когато танцува, сякаш отива в космоса.
9. Исус: „Михаил беше Свидетел на Йехова и обичаше да говори за Исус Христос и колко добър беше Христос за него“.
10. Жената в бялата рокля: „Тя ми каза, че е видяла нещо като жена в бяло и че с нея ще се случи нещо вълшебно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен