"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Интервю с Айлийн Медала, учителка на децата на MJ, за MJHideout

 

През тези дни имах удоволствието да разговарям много приятно с човек, който присъстваше много в живота на Майкъл Джексън и децата му между 2005 и 2008 г. Нейното име е Ейлин Медала и тя беше частният учител на децата на Майкъл по време на един от най-трудните моменти от живота му. След изтощителния процес през 2005 г. кралят на попа временно задържа артистичните си отговорности с единствената цел да възстанови физическото и емоционалното си здраве и със семейството си се оттегли в Кралство Бахрейн, отправна точка на това, което ще стане безцелно пътуване през различни страни, като Франция или Ирландия.

Ейлийн беше там, придружаваше ги по време на това импровизирано пътешествие и споделяше с Майкъл Джексън и децата му много повече от обикновена работна връзка. В резултат на тези лични спомени със семейство Джаксън идва неговата книга „ The King Of Pop And I“ , в която той ни предлага спомените за всички онези преживявания, които са белязали преди и след в живота му и чрез които той е научил, че зад този човек, така наказан заради славата си, криел човешко същество с несравнима щедрост. Кралят на попа и аз

 

Това е повече от хрониката на околосветско пътешествие, придружаващо суперзвезда, това е интроспективно пътешествие, в което учител е научил много уроци, без да е очаквал, и това служи като огледало, в което да се наблюдава истинската връзка на Майкъл Джексън с децата му, със заобикалящата ги среда, със служителите и с живота.

Трябва да благодаря много на Айлин, че се съгласи да говори с мен за всичко това и че беше толкова готова да отговори на някои въпроси за членовете на този форум и за всички испаноезични фенове на Майкъл Джексън. Беседата, която проведохме, беше много специална от първия момент, когато той ми изясни причините, поради които е написал книгата си:

Читателите, особено феновете, заслужават да знаят истината. В тази книга искам да знаете кой е истинският Майкъл Джексън, не като художник, а като баща, шеф и нормален човек. Ако хората знаеха колко достоен и чист беше той, нямаше да повярват на тези нелепи обвинения. Целта ми е също така да разпространявам позитивност. Нека читателите никога да не губят надежда и да продължат да държат на вярата си, особено в тези трудни времена. Ако тогава бях отпаднал поради предизвикателствата на живота, нямаше да се срещна с Краля на попа. Както винаги казвам, книгата е история на НАДЕЖДАТА, ВЯРАТА и БЛАГОДАРНОСТТА . "

Именно нейната огромна благодарност привлече вниманието на Ейлин най-много, нещо, което остана повече от присъстващо през целия ни разговор и направи този разговор толкова специален за мен. Предложих му също да участва в интервю за този форум и той се съгласи на него с голям ентусиазъм! Така че няма да ви забавлявам с допълнителни преамбюли и ще препредам какви са неговите отговори на всички въпроси, които му зададох. Нека се върнем във времето към онзи период между 2005 и 2008 г., какъв беше нормалният ден със семейство Джаксън?





Нормалният ден със семейство Джаксън беше нормален ден като всеки друг дом. В учебните дни децата ходеха на училище от 8 до 15 часа, от неделя до четвъртък (в Бахрейн). Като ислямска нация работната седмица започва в неделя и завършва в четвъртък. Петък и събота са официалните дни за почивка. Спазваме графика от 8:00 до 15:00, от понеделник до петък (в други държави). След училище децата отидоха при баща си. Това беше времето, когато те играеха игри, гледаха филм или се мотаеха заедно. През почивните дни оставахме вкъщи или понякога отивахме в музей или книжарница. Дейностите бяха различни, защото пътувахме през повечето време.

Кой аспект от децата на Майкъл ви се открояваше най-много и как ги сравняваше с другите деца?

Децата бяха много мили, учтиви и имаха добри обноски. Отначало се притеснявах. Мислех, че ще бъдат нахални, сополиви и арогантни, но никога не са били. Те бяха обратното. Казаха "моля" и "благодаря" за всичко. Обръщаха се към всички с учтивост и уважение. Г-н Джаксън свърши страхотна работа, обучавайки децата си.

Разбирам, че Майкъл е бил много наясно с образованието на децата си и е говорил с вас за това. За какво Майкъл се тревожеше най-много или се интересуваше да се учи от теб? Случвало ли ви се е да им се скарате или да сте говорили, ако нещо не ви се струва добре?

Г-н Джаксън беше доволен от учебната програма, която му представих, но той наблегна на интеграцията на маниерите и правилния етикет [стандарти на поведение, протокол и др.] В нашата учебна програма. Той настоя, че е необходимо.

Когато бяхме в Бахрейн, вътре в класната стая беше инсталиран CCTV [камери със затворена верига], за да може той да контролира нашите класове. Бях информиран предварително и не видях никакъв проблем за това. Така че по същество той знаеше какво става. Веднъж се карахме в клас и той видя, че децата си говорят едновременно. Веднага ми се обади. Той каза, че децата трябва да вдигат ръце, ако трябва да кажат нещо. Той също говори с децата. В този момент разбрах, че непрекъснато наблюдавам.

Често пъти фигурата на Майкъл Джексън е обгърната от ореол на мистерия и невежество. Вие, които познавате Майкъл Джексън отблизо, какво е да си до него? Как се отнасяше към теб и останалите служители?

Г-н Джаксън може да е най-популярният човек на планетата, но той не обичаше да получава някакво специално отношение, когато бяхме с него. Искаше да се отнасяме с него като с нормален шеф.
Както винаги казвам, той беше най-добрият шеф, който можеше да има. Той беше много благодарен като шеф. Той също давал подаръци. Често ми даваше подаръци с ръкописни бележки, за да ми благодари, че съм учил децата му. И не говоря за материални неща. Именно жестът ме накара да оценя най-много г-н Джаксън. Той също ме извика неочаквано, за да ми благодари за добре свършената работа.

Веднъж имах пропуснато обаждане и гласова поща от г-н Джаксън. Пишеше: „Госпожо Айлийн, това е господин Джаксън. Моля, обадете ми се възможно най-скоро.“ Много се притеснявах. Опитах се да си спомня дали съм направил нещо, което може да го притесни. Затова му се обадих: "Г-н Джаксън, това е Айлийн. Имате ли нужда от нещо? Как мога да ви помогна?" Тогава тя каза: "Здравейте, г-жо Айлийн. Аз просто се обаждах да ви благодаря, че научихте децата ми. Вие се справяте чудесно." Толкова беше внимателен.



Знаем, че една от основните причини за публикуването на „The King Of Pop And I“ беше да се хвърли малко светлина върху истинската същност на Майкъл Джексън, тъй като образът му беше изкривен за голяма част от обществеността от неотдавнашното публикуване на документален филм в 2019. Какви чувства са породили във вас тези обвинения? Този образ на Майкъл има ли нещо общо с човека, когото сте срещнали?

Честно казано не съм гледал документалния филм. Но съм чел за него в социалните мрежи. Обвиненията ме нараняват и ми е жал за него. И ми е жал за децата, тъй като и те трябва да четат за това. Познавах го отблизо. Позволете ми да ви кажа, че това, което прочетете, е точно обратното на това, което всъщност беше. Той беше най-свестният човек, когото някога съм срещал. Той имаше най-чистото сърце. Хората могат да продължават да говорят каквото си искат. За мен никой и нищо не може да ми отнеме любовта и уважението към Краля на попа.

Бихте ли ни разказали щастлив анекдот, на който сте били свидетели в живота на Майкъл и друг, не толкова забавен за това време, прекарано с Майкъл Джексън и децата му?

Тази история е в моята книга. Беше, когато бяхме в Ирландия. Децата, г-жа Грейс [детегледачка] и аз планирахме изненада за рождения ден на г-н Джаксън. Затова събрахме всички балони, банери и други материали за украса на трапезарията. Всеки имаше конкретна задача. Предложих да приготвя балоните, а децата предложиха да изрежат буквите за ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН. Взривих балоните в трапезарията, когато внезапно влезе господин Джаксън. Бях стреснат, хванах се напълно неподготвен. Господин Джаксън се изчерви. "Здравейте, г-жо Айлийн, съжалявам. Моля, продължете", каза той и си тръгна възможно най-бързо. Той ни имаше. Вече беше чувал за изненадата. И все пак продължих със задачата си и се престорих, че не се е случило. Малко след като децата се върнаха, не казах нищо. Не исках да развалям вълнението и усилията на децата, като изненадам баща им. Веднага след като всичко беше готово, децата се качиха горе, за да кажат на господин Джаксън, че обядът е готов. След няколко минути господин Джаксън слезе с децата. Започнахме да пеем песента за рождения ден. Всички много се разминавахме, но на господин Джаксън изобщо не му пукаше - той имаше широка усмивка на лицето си. Той ме погледна и се усмихна тайно, преструвайки се, че не знае нищо. Той беше доволен от нашата изненада. Той благодари на всеки от нас за усилията ни. Това беше страхотно парти, за да отпразнуваме човека, който заслужава толкова много любов и уважение. Започнахме да пеем песента за рождения ден. Всички много се разминавахме, но на господин Джаксън изобщо не му пукаше - той имаше широка усмивка на лицето си. Той ме погледна и се усмихна тайно, преструвайки се, че не знае нищо. Той беше доволен от нашата изненада. Той благодари на всеки от нас за усилията ни. Това беше страхотно парти, за да отпразнуваме човека, който заслужава толкова много любов и уважение. Започнахме да пеем песента за рождения ден. Всички много се разминавахме, но на господин Джаксън изобщо не му пукаше - той имаше широка усмивка на лицето си. Той ме погледна и се усмихна тайно, преструвайки се, че не знае нищо. Той беше доволен от нашата изненада. Той благодари на всеки от нас за усилията ни. Това беше страхотно парти, за да отпразнуваме човека, който заслужава толкова много любов и уважение.

Все още ли контактувате с децата на Майкъл Джексън и до днес?

За последно се свързах с тях през 2011/2012 г. чрез Twitter и имейл. Имахме размяна на съобщения и снимки. Те все още бяха сладки и мили, както винаги.

Като лично съобщение, какво бихте искали да кажете на цялата испаноезична общност на феновете на Майкъл Джексън?

Скъпа общност на феновете на MJ en español, откъде да започна да ви благодаря за постоянната ви любов и лоялност към единствения крал на попа ... Изненадвате ме с непоклатимата си подкрепа. Никога не сте спирали да обичате господин Джаксън.
Г-н Джаксън обичаше феновете си. Бях благодарен за всички вас. Г-н Джаксън знаеше, че ще го защитите, независимо какво се е случило. Той почувства вашата любов и вие го зарадвахте.

Подобно на всеки, който започва нещо ново, и аз съм имал своите възходи и падения при писането на тази книга. Не беше лесно, тъй като реших да го публикувам самостоятелно. Но, подобно на вас, аз се ангажирам да защитя наследството му. И ето ме, накрая споделям пътуването си с вас. Позволете ми да хвърля светлина върху това кой всъщност беше Майкъл Джексън, за това как го срещнах. Това е най-малкото, което мога да направя, за да ви благодаря за многото неща, които сте направили за мен. Като жив свидетел на добротата и щедростта, присъщи на Майкъл Джексън, искам да споделя историята си със света.
Също така възнамерявам да разпространявам позитивност. Нека книгата вдъхнови читателите да не губят надежда в разгара на пандемията. Имах много предизвикателства в миналото и ако се бях отказал, никога нямаше да срещна господин Джаксън. Така че нека запазим вярата. Най-доброто тепърва предстои.

Отново много благодаря и нека продължим да празнуваме едно прекрасно човешко същество, Майкъл Джексън.

Любов, мир и благословия от Филипините.


И за финал, Айлин. Вие сте учител на децата на Майкъл в продължение на много трудни години за тях, но какъв урок сте научили от Майкъл Джексън и онези дни, пътуващи с него и децата му?

Научих много уроци от моя опит, работещ за г-н Джаксън. Но най-важното е как да се отнасяме към хората. Г-н Джаксън повлия силно върху сегашното ми отношение. Не съдя хората по тяхната раса, цвят на кожата или статус в живота. Отдавам същото уважение на главния изпълнителен директор на компания, както на нормален работник, защото това ме научи г-н Джаксън. Той ме прие и ме прие такъв, какъвто съм. Не бях никой, но въпреки това той се отнасяше към мен като към семейство.


... Благодаря ти, Айлийн. Все още сте част от това страхотно семейство, че ние сме тези, които уважават и се възхищават на Майкъл Джексън. Каня ви всички да прочетете The King Of Pop и аз, за да научим повече истории за онова велико приключение, което живееше с Майкъл и децата му.




Можете да го получите на връзката на уебсайта им, чрез Amazon или като пишете на тяхната Facebook страница @authoraileenmedalla.
https://thekingofpopandi.com/ Синопсис : Ейлин Медала е млада жена с велик характер, която живее и се опитва да си намери работа като чужденец в Кралство Бахрейн. Но след няколко месеца търсене на работа и никакви обаждания, той беше на път да се откаже, да се откаже и да се върне във Филипините ... докато не получи мистериозно обаждане за интервю за работа. Ейлийн ви кани да се присъедините към нея, за да откриете личния свят на единствения крал на попа Майкъл Джексън. Като един от малкото хора, които са имали неограничен достъп до личния си кръг, той разказва как е бил като баща, шеф и нормален човек.




Тази книга има за цел да отвори сърца и очи за истинския Майкъл Джексън. Това, което четете и чувате за Майкъл Джексън, не винаги е вярно. Неговата личност е по-голяма от противоречията и обвиненията.
Жива свидетелка на присъщата доброта на краля, Ейлин Медала съвестно споделя личната си история с Майкъл и синовете му, обикновени моменти, които разкриха истинската персона на нейния известен шеф, познавайки и поддържайки Джаксън в продължение на три добри години.
История за НАДЕЖДАТА, ВЯРАТА И БЛАГОДАРНОСТТА. Това е историята на Айлийн Медала и нейното пътешествие по света с краля на попа, г-н Майкъл Джексън.
https://www.mjhideout.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен