"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Martina Bressan

 



Добър вечер фенове, 
Тъй като както знаете, обичам да пиша тази вечер, бих искал да ви предложа малко разказ / показания за връзката ми /" среща ′′ с Майкъл Джексън (някои имена, освен че Майкъл има въображение, но историята е автобиографична) Предлагам го, защото някой ден Бих искал да напиша роман за живота си, в който можете да вмъкнете тази история.
Казвам се Даниел
Казвам се Даниел и съм на 7 години, посещавам първи клас в училището на малкия ми град.
В училище изпитвам малко затруднения да причиня двигателното си увреждане, което не ме кара да се свързвам с приятелите си много и това често ме натъжава.
Следобед като мнозина, след като свърших всички задачи в училище под внимателния и любящ надзор на майка ми; отивам в кухнята за закуска, виждам телевизия, но нещо привлича вниманието ми или може би е по-добре да кажа човек; мъж, когото оставя аз безмълвен.
Стоя неподвижно пред екрана, без да кажа и дума.
Мама в този момент се приближава към мен, чудейки се дали все още искам закуска, но все още съм твърде увлечена от онзи мистериозен мъж, за когото не знам нищо.
Неговият начин на правене буквално ме преследва. Сядам на масата и ям послушно закуската си, но никога не откъсвам поглед от този непознат мъж.
Изведнъж по-голямата ми сестра Марго влиза в кухнята, гледа екрана и след това започва да казва ′′ Знаеш ли кой е този мъж??" Казвам ѝ не с главата си.
Тя търпеливо ми обяснява, че името на човека е Майкъл Джексън и че го наричат краля на попа и разкъсва обещанието ми, че ще ми запише касета с всички негови най-големи хитове, включително Трилър и Ти не си сам, ако само аз бяха добре възпитани и я оставиха да учи.
Ден след завета; обещанието се изпълни и Марго ми подаде много мечтаната касета.
От този момент Майкъл стана мой детегледач след домашното.
Пораствам и стигам до 12-ия си рожден ден, сега съм в седми клас; един ден в класа ми професор се появява с очевиден чужд акцент, казващ, че името му е Марко, но който говори италиански правилно, въпреки че е един от многото заместници На повикване нещо за Той ме удари веднага се преместих много подобно на любимия ми Майкъл, всъщност бих казал почти идентично.
Първоначално не казах нищо от страх да не сгреша, но след това се направих на смел и му го посочих; в началото той се ядоса, казвайки, че греша, но след това се премести от състрадание, той се приближи до мен и каза ′′ Мартина да, това е вярно, че танцувам като него, защото съм голям фен ′′
След това продължавате да ме питате откъде знам такива движения, виждайки проблема ми и учтиво отговорих, че нямам приятели, единственият ми приятел е музиката. Продължихме нашия клас отговорих правилно на всичките му въпроси и получих супер заслужено 10 + Когато се прибрах у дома, знаех, че част от Майкъл е била с мен през този странен професор Марко.
Когато мисля за проф. Марко Майкъл веднага ми идва на ум; знам, че тази малка история може да изглежда измислена или въображаема, но наистина не се случи на малко момиченце, изпълнено с мечти и надежди, които тя има в сърцето си тези двама души вълшебни и неповторими..
Мартина Бресан
PS: тази малка история е родена, за да свидетелства, че въпреки увреждането, което ви засяга, разбирате дори в ранна възраст, че страданието е любов понякога те могат да вървят ръка за ръка.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен