"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* КОГА ВИДЯХТЕ МАЙКЪЛ ЗА ПОСЛЕДНО?

Майкъл Джексън - Дискография
9 февруари 2011 г.

Четвъртък, 28 май, месец преди смъртта му. Отидох при него около обяд за тренировка един час в танцовото студио в мазето на вилата му. Имахме 2 или 3
срещи седмично в продължение на два месеца. Майкъл се оплаква, че е малко схванат и иска да бъде на върха за турнето си. Както обикновено, чаках 20 минути проверка на компютъра и след това чух сладкия му глас зад мен: "Ей Лу съм тук!" Прегърнахме се и започнахме обичайните си упражнения: бягаща пътечка, стречинг, коремна ... във фона имаше музиката на The Mamas и Papas, The Beatles. Бях с него и той беше щастлив.
ИЗЧЕЗНАТ НОРМАЛНОТО ТОЗИ ДЕН?
Когато се сбогувахме, той ми каза нещо много необичайно: "Ще се видим скоро, бъдете добре и се грижете за себе си" - усмихнах се и казах "Уау! Изглеждаш много сериозно внезапно! "" ОК-каза - ще ти се обадя "
Това беше нещо странно. Трябваше да се видим няколко седмици по-късно в Лондон, точно преди началото на турнето му. Обикновено, когато се сбогувахме, той каза само "довиждане". Сякаш вече знаеше, че нещо ще се случи.
РАЗРЕШИЛИ ЛИ ВАШИТЕ ЗАБОЛЯВАНИЯ?
В същото време Майкъл беше много ентусиазиран да направи най-голямото си завръщане в кариерата си и изключително засегнат от размера на дълговете си. Тази обиколка го реши само по финансови причини. Той вече беше отменил две (обиколки) и не можеше да си позволи да го направи за трети път. Той дължи на кредиторите си 400 милиона долара и се притесняваше. Обратно на сцената, беше за него, единственият начин да не загуби всичко. Той се страхуваше да не бъде изгонен от къщата в Холмби Хилс (Лос Анджелис), където е плащал наем от 100 000 долара на месец. Този стрес го е погълнал.
ТЕБИ ли физически височина?
Той яде веднъж на ден, вегетарианец, тежи 58 килограма и изглеждаше годен. Видях го да опитва лунната си пътека, никой не беше толкова добър като него. На последната ни среща той също се опита да ме научи, той беше толкова възхитителен. Когато го видях да танцува, му казах: "Може да се направи". С други думи, мисля, че щеше да отнеме много повече време за обучение.
Каже "?
Майкъл беше на 50 години. Танцуваше сякаш на 20 години, но на ниво физическа подготовка беше „по-бавен“. Погрижих се за него, защото имаше проблеми с гърба и си счупил крака. През февруари миналата година той издържа теста за физическото си здраве, наложен от туристическата застрахователна компания без никакви проблеми. Но (за да го подготви оптимално, щеше да отнеме шест или седем месеца, това е един или два месеца по-дълго от нас.
ВСЕКИ ДЕН ИНЖЕТАЙТЕ ТОНИ ОТ МИРОВОСТТА.
Той се оплакваше от безсъние. Понякога не можеше да спи четиридесет и осем часа наведнъж, но винаги е бил ясен, никога не съм го виждал като разстроен или не присъствал на себе си заради тези наркотици. Ако бях забелязал, щях да му кажа да спре.
КАКВО УБИЛИ, ПО ВАС?
През следващите седмици последната ни среща беше загубила много тегло. Стресът може да убие.
Можеше ли да подкрепи натиска на 50 контракта?
Зададох си въпроса, ако всичко това не беше твърде много за него, така че аз го попитах: "Вярваш ли, че можеш да го направиш?" И той отговори: "Да, без никакъв проблем. Децата ми ще ме придружават. Бих искал да имам малко повече време да се подготвя, защото се грижа за всичко, за хореографията, продукцията и т.н., но знам, че мога да го направя, не можеш да направиш друго. Той също беше много подозрителен, не вярваше на никого. Толкова много хора го преследваха, съдят го. Той беше решен да изплати дълговете си. Когато го обучих на турне по история, преди 13 години. определено беше по-спокоен.
КАК ДА ЗНАЕТЕ?
По време на парти, организирано от д-р Стивън Хьофлин (първият му козметичен хирург) преди двадесет години. Майкъл пристигна с три деца. Той измъкна глава от главния вход и каза тихо. - Добър вечер на всички! Искаше да ме познава, защото обичаше "Хълк" и знаеше всички епизоди наизуст. Д-р Хефлин предложи да бъде обучен от мен. Той просто каза "Добре" и няколко седмици по-късно се срещнахме тук в къщата ми.
КАК СЕ БЪДЕ?
Той пристигна около 22:00, защото по онова време той заспа около 4 или 5 часа сутринта. Беше донесъл вечерята си, мексиканско ястие, купено от шофьора му. Той ме помоли да запазя тези срещи частни. Говорихме след тренировка. Тази вечер си спомням, че ми каза, че иска деца. Преди да си тръгне, аз му казах: "Следващия път иди с маратонки." Което направи няколко дни по-късно.
ЧАСТ ОТ НЕГОВОТО ПРИЕМАНЕ ЗА „ХУЛК” КАКВО ТИ РАЗБЕРЕТЕ?
Нашата уязвимост. И двамата бяхме лишени от детството си заради бащите ни. Каза ми, че е опитал до 2 или 3 сутринта, той ми каза, че като тийнейджър е страдал от акне и това му е попречило да има приятели. Знам какво означават тези неща. Станах "Хълк", защото този характер ме защити като щит. Той стана Майкъл Джексън по същата причина. Последния път, когато го видях, той каза: "Обещай ми, че ще бъдеш актьор през целия си живот!" Имахме дълбоко уважение един към друг.
КАКВО Е НАЙ-ДОБРИЯТ ПАМЕТ НА НЕГО?
Неговият смях. Един ден, по време на сесия, поглеждайки моите бицепси, той каза: "Никога не съм виждал такива големи мускули и дори вени!" "Благодаря ви. Но последния път, когато правих кръвните изследвания, това не пречеше на сестрата да намери вената и да вкара иглата в ръката ми. Боли ме толкова много ... Бях толкова ядосан с нея !!! ". Намери го за много смешно. Смеехме се поне 2 минути, като деца… В тези случаи той можеше да се търкаля по пода. Друг път той настоя да пея "Честит рожден ден". Излизам от звука като звънец, но се съгласих да го зарадвам. И тогава той каза: "Ах, виждам, че имам труден ученик" Вече не беше възможно да продължим, имахме сълзи в очите ни от смях.
КАКВО Е НАЙ-ДОБРО КАЧЕСТВО?
Той беше перфекционист. Ако можеше да купи пирамидите в Египет, той би го направил. Искаше само най-доброто. Спомням си, че един ден погледнахме един каталог на играчки и похарчихме 250 000 долара за един час. Парите не му бяха важни.
Поради това строежът на NEVERLAND ....
Той е проектиран така, че да разполага с увеселителен парк, който не е имал по време на откраднатото си детство, ден и нощ. Отидох няколко пъти и останах там няколко дни. Майкъл се погрижи да ми сервират само ястията, които харесвах. Той ми показа слоновете си, подарък от Елизабет Тейлър. Любимата му стая беше видео игри, той имаше всички (видеоигри), които можете да си представите. Когато играхме заедно, той беше много добър в Pac-man ... наистина изглеждахме като две деца.
СЪГЛАСНО ВАС, НЕОБХОДИМИ ДА БЪДАТЕ ИЗКЛЮЧЕНИ КЪМ НИКОГА?
Да, наскоро ми се довери, че иска да се върне за дълго време. Той обичаше това място и го пропускаше много. Той беше преследван от кредитори и това е единствената причина, поради която все още не се беше върнал.
КОЙ ТРЯБВА ДА ОКУПИ ДЕЦАТА ПО ВАС?
Майка му е стара. Идеалът би бил сестрите му, ако искаха. Джанет в частност. Искаше Даяна Рос да се погрижи за това и знам, че това не е прищявка. Но той нямаше намерение да умира. Той живееше за децата си. За тях това беше почти майка. Последния път, когато го видях, той каза: "Знаеш ли, вече не се чувствам самотен, защото имам децата си до мен"
ИНТЕРВЮ С ЛУ ФЕРРИГНО ПАРИЖ МАЧ 12 АВГУСТ 2009

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен