"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*Истинската душа на Невърленд


Говори бившия бодигард на Майкъл.


работих 16 години за Michael Jackson. когато опитът ми приключи, никога не се върнах в ранчото. прекарах времето си там, за да го защитя.

най-невероятното нещо в работата ми в невърленд беше да се превърна в семейство. работата с него ме накара да осъзная, че да можеш да дадеш на другите не е нещо, което всеки може да направи.

"Ти си много специален"


повечето хора не знаят, че Майкъл е посветил толкова много време на всеки детайл от ранчото и за целта, която е дал.

Съобщението за всеки посетител на Невърленд беше: "Ти си много специален". ние го представляваме, любовта и грижите, които Майкъл искаше да предаде на хората.

Много деца бяха на посещение с неизлечимо заболяване, и беше много трогателно да ги видя внезапно да вземат живот. Всяка група донесе с нея своята енергия и ни остави чувство за благодарност, че прекарваме време с тях.

Беше невероятно да видя децата в неравностойно положение да прекарват деня, правейки това, което искат.

Доброто, което някога съм казвал

Майкъл също направи много добри неща за местните. Имаше едно училище от другата страна на пътя, и често позволи на треньорите на неговия зоопарк да носят животните там за децата, които биха могли да докоснат змиите или папагалите. Той го направи и за други училища на Санта Барбара.

Няколко пъти Майкъл излезе, за да поздрави малките гости на Невърленд. Ако го беше направил, цялото внимание щеше да се фокусира върху него, и той искаше децата да се влюбиш. Той беше толкова харизматичен, че дори мравките ще го последват.

Да помогнеш да направиш ранчото безопасно място за отглеждане на децата ти, и да го видиш като родител, беше най-изненадващото нещо. Беше невероятно да го гледам, докато се грижа за тях, който го обичаше толкова много. За мен беше привилегия да съм част от това.

"Невърленд беше живо нещо"


Когато се върна след дълго отсъствие, му казах: "Добре дошъл у дома, Невърленд усети липсата ти".

Невърленд беше живо нещо, което изисква присъствието му, което усети липсата му.Ттой се нуждаеше от неговото докосване, неговата топлина и неговите мисли. Обикновено връща присъдата ми с усмивка.

Неговата визия беше нашата цел и нашата мисия. Той беше сърцето на Невърленд, а вътре в него ни накара да дишаме живот.

Нормален човек

Майкъл не беше толкова ексцентричен човек, за когото всички мислеха, че е никога не ми е било трудно да работя с него.Той беше човек с крака на земята, забавен и спонтанен.

След като е водил количката си за голф в едно от двете училища по Невърленд и е играл баскетбол с ученици. Друг път, когато излезе и изведнъж ни се обади: имаше една огромна група от момчета, които вървяха с него в ранчото, за да прекарат няколко часа забавление.

Силата на любовта


Мисля, че съобщението му е вечна и ще отиде в безкрайността. Във всичко, което е направил и постигнал, той винаги е разпространил добро съобщение. Той може да се е отказал много пъти, когато е бил съден публично, но той е продължил да се бие до след смъртта му, осъзнах как да бъда заобиколен от него, да бъда повлиян от него и неговата щедрост, да ме промени дълбоко, да направиш съобщението си, което беше силата на любовта, наистина е единственият начин да преодолееш нещата.

Исках да му благодаря за това, но никога не е имало шанс. Но може би той е знаел как се чувствам. сигурен съм, че е знаел.

Ако можеше да кажеш нещо сега, щеше да е: " Обичам те, благодаря ти, че си с мен"
____________________________

- Вайълет Гаитан-Силва, бодигард на майкъл джаксън. от книгата "Живот за любовта", от Бриджит bloemen (2013).

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен