"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Интервю с Бранди Джексън

«НА НЕЩАТА МАЙКА РАСИЗЪМ И ХИПОКРИЗА»


Бранди Джаксън, внук на Майкъл Джексън и бивша приятелка на Уейд Робсън, публикува това много интересно интервю с Билборд, в което, без прическа, обяснява защо много от тях се опитват да унищожат имиджа на чичо му.

Преглеждайки фазите на романтичната връзка с обвинителя на краля на попа, Уейд Робсън, си спомня колко много се възхищаваше на Майкъл Джексън и как винаги твърдо вярваше в пълната си невинност.

Бранди също говори за достойнството, с което чичо му реагира на обвиненията от миналото: „Той ми каза, че няма да позволи на никого да оцветява името му по този начин. Той беше решен да не променя съществото си. Той не искаше да престане да бъде добър с хората.

Ето пълното интервю.
____________________________

- Вече сте на 37 години. Бяхте много млади, когато бяха направени първите обвинения. Да пораснеш ли, спомняш ли си за злоупотреба? Как ви засяга?

- Спомням си, че бях в пети клас, когато пристигнаха обвиненията от 1993 г. Бях много объркана и си казах „за какво говорят?“, Защото това, за което говориха, не беше чичо ми.

Той бе отпечатан навсякъде. На следващия ден аз бях смях на училището. Родителите казаха неща. Хората бяха толкова лоши и неподходящи. Като пето дете не разбрах значението му, но знаех колко е неприятно за мен и колко лоши хора са стигнали до такова заключение.

Мога само да си представя как е за децата на Майкъл сега. Те са в тази възрастова група, където взаимодействат с по-младото поколение, което знае как да бъде жестоко. Всъщност, не само това поколение. Хората са лоши. Това е всичко ».
____________________________

- Имало ли е момент, в който да се чудите дали тези обвинения могат да бъдат истина?

"Не Никога не е имало никакво съмнение. Майкъл не можеше да нарани никого, особено дете.

Ако ми казахте, че [Майкъл] е откраднал песента на някого, не бих повярвал, защото той не е бил крадец ... Но да, бих повярвал, че поне е спечелил тази песен.

Когато става въпрос за нараняване на някого, особено на дете, абсолютно не. Всеки, който някога го е срещал, може да каже. Това не е злият човек, който те описват ».
____________________________

- Разкажи ми за връзката ти с Уейд Робсън. Майкъл те представи и излезе за известно време?

- Уейд и аз се срещнахме около 1991 година. Направихме снимка на LA Gear и видеото „Черно или бяло“ с чичо ми Майкъл. След като се срещнахме на сцената, Уейд се влюби в мен и чичо ми покани семейството на Уейд, аз и брат ми в Невърленд. Прекарахме пет до седем дни там.

В този случай Уейд ме помоли да стана негова приятелка. Бях на 9 или 10 години и отношенията ни продължиха повече от седем години. Не живеехме много далеч, за да можем да прекараме много време заедно.

Често го придружавах на уроците по танци. Видяхме се многократно в киното. Пътувахме цял ден. Едно от любимите ни занимания беше играенето на фонтана пред сградата му през лятото. Написа ми случайни песни, все още имам някои. Ние буквално израснахме заедно ».

[Адвокатът на Робсън, Винс Уилям Финалди, не говори директно за разказа на Бранди Джаксън за връзката му с Робсън. Но по електронна поща той пише: "Г-жа Джаксън не е била с Уейд и Майкъл Джексън, когато е станала сексуална злоупотреба, и поради тази причина тя няма нищо общо с въпроса".
____________________________

- По това време Уейд някога ли ви е казвал нещо за Майкъл и сексуално насилие?

"Никога. Единственото нещо, за което той говореше, беше колко щастлив е той да има Майкъл като бизнес партньор и приятел.

Трябва да ви кажа нещо друго: Уейд казва, че той и Майкъл винаги са били заедно. Не е така. Уейд, семейството ми и аз отивахме на ранчото няколко пъти месечно, а чичо ми никога не беше там. Той винаги е бил на работа или пътувал.
____________________________

- Как се чувстваш сега, за да гледаш Уейд, докато той разказва историята си?

- Това ме кара да се ядосвам, за да видя как тя се е променила през годините. Все още работим в същия сектор, така че си спомням за депресията и изтощението, които го удариха поради финансовото му състояние и трудностите при намирането на работа.

Спомням си, че чух всички тези истории и в известен смисъл се чувствах зле за него. Но животът е труден и хората се възстановяват. Това е разочароващо и много притесняващо да видим какво е направил на приятел.

Що се отнася до случая от 1993 г., често говорихме за това колко смешен е той. Познавахме мотивацията на семейството, което отприщи тази история, Chandlers. И макар че бяхме млади, добре разбрахме ситуацията.

Уейд бе непреклонен да защитава [Майкъл]. Той каза: "Ще се уверя, че никой не го прави, защото не е наред. Това не е Майкъл." Той беше много отбранителен към него, защото разбираше.
____________________________

- Даде ли ти някога някаква причина да се съмняваш в Майкъл?

"Ни най-малко. Той мислеше като мен за чичо ми. Никога не е имало неподходящо поведение. Той дори не подозираше нищо ... Знаеш ли, когато има нещо странно и си мислиш: "Е, не знам." Нищо подобно.

Разбирам, че обществеността обича да настоява за историята на моя чичо, който спи с децата и който беше странен, но въобще не беше така. Той беше изтъкнат като много странен човек и той не беше. Той беше много нормален човек.
____________________________

- Мислиш ли, че можеш да отделиш един художник от неговото изкуство?

- Трудно е. Ако се покаже, че някой е извършил ужасни неща - например, ако чичо ми е признат за виновен или има доказателства за неговата вина - тогава ще разбера, че не искам да го популяризирам.

Но когато някой несъмнено е най-възхитителният човек в света, най-добрият, щедър и любезен човек в света и не е признат за виновен за много обвинения след разследване от над 10 години, мисля, че те грешат в опит да заглушат това художник заради това, което [хората] казват. Това е несправедливост.

Не съм тук, за да съдя никого, но те не са направили това на Елвис Пресли , за когото е известно, че излиза с непълнолетни момичета. Те критикуват Уди Алън , но продължават да действат в неговите филми ».
____________________________

- Защо мислите, че това е така?

- Мразя да правя състезателна реч, но ако погледнете цялата ситуация и започнете да я прекъсвате, това е, защото той беше чернокож, силен и влиятелен. Той се гордееше. Той притежаваше много. Той беше много могъщ. Не го искаха.

Не обичам да говоря за раса, но честно казано това е, което изглежда. Поставете картите на масата и точно това ще се появи. Подобни случаи се оценяват с две тегла и две мерки “.
____________________________

- Говорили ли сте с Майкъл за тези съдебни дела?

- Не, не конкретни съдебни дела. Той говореше открито за това как се е чувствал, че трябва да се изправи пред тях и как не би позволил на никого да опетни името му по този начин. Винаги ни казваше, че ще продължи да се бие.

Боли го да чуе хората да казват, че е правил тези неща на децата. Биха могли да го обвинят в нещо друго, но обвинявайки го, че е наранил дете, е най-болезненото нещо, което някога може да се каже за него.

Знам, че е говорил много с баща ми за това как се чувства, но не попита: "Защо да ми правят това?" Знаеше какво е и откъде идва. За него беше болезнено, че бяха избрали нещо толкова ужасно, че да нарани дете.

Той беше толкова специален човек. Болезнена е най-добрата дума, която мога да използвам, за да ви кажа как се чувства да види какво са му направили. Още като дете знаех, че не е правилно.
____________________________

- Замисляли ли сте се да не сте по-близо до децата заради обвиненията?

- Не, точно обратното. Той беше решен да не променя съществото си. Той не искаше да престане да бъде добър с хората заради тези обвинения.

Той също го научи на нас. Той каза: "Ако знаете, че вършите добро и сърцето ви е чисто, трябва да продължите. Не им позволявайте да ви спрат. Не им позволявайте да ви отнемат. Никога не позволявайте на някого да ви промени, защото се страхуват от това, което сте."

Щастлив съм, че той продължи да прави това, което направи, защото той помогна на толкова много хора, толкова много деца и възрастни от всички сфери на живота. Той го насади във всички нас.

Поради тази причина се радвам, че не се е променило. Би могъл да бъде нещастен човек, ако спре да прави добро на другите.
____________________________

Редактирано от Джуси Масколо със съдействието на Винченцо Компирчио от нашата група във Facebook Майкъл Джексън FanSquare • ИТАЛИЯ .

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен