"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*** Майкъл Джексън iew Интервю от 28 декември 2003 г.

Невинността на Майкъл Джексън е неговата красота!


***

От Rosemarie Weiler на Понеделник, 29 декември 2014 г. в 0:36 ч.

На 25 декември 2003 г. Ед Брадли интервюира Майкъл Джексън в хотелска стая. Това е първото интервю на Майкъл, откакто той е бил обвинен в тормоз на деца.
В неделя, 28 декември 2003 г., интервюто беше излъчено на CBS в програмата "60 минути".

Ето и немския превод на интервюто:

ED BRADLEY: Какъв е вашият отговор на обвиненията на окръжния прокурор в Санта Барбара, че трябва да сте досадили това момче?

Майкъл Джексън: Напълно погрешно. Преди да нараня дете, бих предпочел бръчките Cut. Никога не бих наранила дете. Това е напълно погрешно. Ic беше поразен в лицето. Никога не бих могъл да го направя.

ED BRADLY: Това дете знаеш?

Майкъл Джексън: Да.

ED BRADLEY: Как бихте характеризирали връзката си с момчето?

МАЙКЪЛ ДЖЕКСОН: Помогнах на много, много, много деца, хиляди деца, деца с рак, деца с левкемия. Това е едно от многото.

ED BRADLEY: Е, ако той дойде, какво ще направи? Какво бихте направили?

МАЙКЪЛ ДЖЕКСОН: Мога да ви кажа точно. Когато го срещнах за първи път, той беше плешив, бял като сняг от химиотерапия, много кокалест, анорексичен, без вежди, без миглите. Той беше толкова слаб, че го нося от къщата в стаята за игри или в инвалидна количка
трябваше да настоява, за да се опита да му даде детство, живот. Защото се чувствах зле. Защото нямах шанс като дете. Разбираш ли? Това - и затова знам как се чувства - по някакъв начин. Да не бъдеш болен, но нямаш детство. Така че, сърцето ми принадлежи на тези деца, чувствам тяхната болка.

Майкъл казва, че се е опитал да помогне с лечебния процес, като е завел момчето в Невърленд до любимите места на Джексън.

МАЙКЪЛ ДЖЕКСОН: Никога не беше изкачвал дърво. Е, имах това дърво на Невърленд. Наричам го „Моето дърво“, защото обичам да пиша песни там горе. Там написах много песни. Затова казах: "Трябва да се катериш по едно дърво, то е като момче, просто трябва да го направиш." И аз му помогнах. И след като се качи на дървото, погледнахме надолу към клоните. И беше толкова хубаво. Беше вълшебно. И той го обичаше. За да му дадеш шанс на живот, разбираш ли? Защото му беше казано, че ще умре. Това му казаха. Казаха на родителите си да подготвят погребението му, беше толкова лошо. И го поставих в програма. С това помогнах на много деца.

ED BRADLEY: Какво ставаше в главата ти, когато те бяха заведени в полицейския участък, с белезници, за да могат да заснемат престъпна снимка, за която знаете, че се показва по целия свят?

МАЙКЪЛ ДЖЕКСОН: Направили са това, за да се опитат да ме омаловажат, да се опитат да ми отнемат гордостта. Но аз минавах през цялата система с тях. И накрая, исках - исках ли обществеността да знае, че съм добре, въпреки че бях в болка.

ED BRADLEY: Какво стана, когато те арестуваха? Какво направи с теб?

МАЙКЪЛ ДЖЕКСОН: Трябва да влезете и просто да проверите пръстовите ми отпечатъци и да направите всичко, което правят, когато арестуват някого. Те ме насилиха грубо. Рамото ми е изкълчено. Много ме боли. Аз съм от болка през цялото време. Това е, виждате ли тази ръка? Мога да стигна само толкова далеч. Същото е и с страницата тук.

ED BRADLEY: Заради случилото се в полицейското управление?

Майкъл Джексън: Да. Да. В полицейското управление. И какво ми направиха - ако вие - ако бяхте видели какво са направили с ръцете ми - това, което направиха, беше много лошо. Тя е много подута. Не искам да го казвам. Ще видите. Ще видите.

ED BRADLEY: Как го направихте? Искам да кажа, какво, какво физически направихте?

МАЙКЪЛ ДЖЕКСОН: С белезниците, както ги направиха твърде тесни зад гърба ми -

ED BRADLEY: Зад гърба ти?

Майкъл Джексън: Да. И както го направиха, поставиха ги в позиция, която знаеха, че ще нарани и ще атакуват гърба ми. Сега не мога да се движа. Аз - аз - това ме пречи да спя през нощта. Не мога да спя през нощта.

Майкъл казва, че има още:

МАЙКЪЛ ДЖЕКСОН: Тогава веднъж попитах за тоалетната. И те казаха: "Разбира се, това е точно зад ъгъла." Когато отидох в банята, те ме заключиха там за около 45 минути. Имаше аа, изпразнени по всички стени, по пода, над тавана. И това е толкова зле. Тогава един от полицаите дойде до прозореца. И той направи саркастична забележка. Той каза: "Мирише - има ли достатъчно мирис за вас там, как ви харесва миризмата, добре ли е?" И току-що казах: "Всичко е наред, всичко е наред." Така че аз просто седях там и чаках.

ED BRADLEY: 45 минути?

Майкъл Джексън: Да, 45 минути. Около 45 минути. И тогава - дойде един ченге - и каза: "О, ще бъдеш навън - след секунда ще излезеш за секунда." След това минаха още 10 минути, а след това още 15 минути. Това направиха нарочно.

ED BRADLEY: Как се чувствахте, когато дойдохте в Neverland, имам предвид заповед за претърсване? Искам да кажа, какво търсите? Какво взехте със себе си?

МАЙКЪЛ ДЖЕКСОН: Моята стая е пълна катастрофа. Това ми казаха моите работници. Те казаха: "Майкъл, не ходи в стаята си." Плачеха по телефона, екипа ми. Те казаха: "Ако си видял стаята си, ще плачеш." Имам стълби, които водят до леглото ми. А те казаха: "Не можеш дори да се качиш по стълбите, стаята е напълно разбита." И в тази стая имаше 80 полицаи, 80 полицаи в спалня. Наистина сте го преувеличили. Взеха ножове и отрязаха матраците ми. - Просто изрежете всичко.

ED BRADLEY: Взели ли сте нещо от Невърленд?

МАЙКЪЛ ДЖЕКСОН: Ах - не съм сигурен какво са взели. Никога нямате списък дал.

ED BRADLEY: Но вие казвате, че са унищожили вашите вещи?

Майкъл Джексън: Да, те са. И тогава те са направили това, за да изключат от къщата всеки, който е работил по този имот. Те имаха цялата къща за себе си, за да направят каквото си искат. И те напълно се възползваха от това. Отидоха в области, в които не би трябвало да влизат в моя офис. Те не са имали заповеди за претърсване на тези места. И те напълно се възползваха от това. И стаята е пълна, пълна катастрофа, те ми казаха. Не мисля, че искам да видя това. Още не съм готов да го видя.

ED BRADLEY: Значи още не сте се върнали?

Майкъл Джексън: Върнах се. Но не и в спалнята ми. Никога повече няма да живея там. Ще посетя Невърленд. Сега тя е къща. Вече не е дом. Ще посетя само там. Колко е часът? Защото съм в болка. Знаете ли нещо? Аз ... аз съм в болка. Все пак трябва скоро да напусна. Да. Добре. Не се чувствам добре.

Майкъл продължава да говори за това как мисли, че всичко е за пари ........

МАЙКЪЛ ДЖЕКСОН: По някакъв начин се появи алчност и някой - аз - не съм сигурен. Но трябва
Да се ​​правят пари. Това е Майкъл Джексън. Виж какво имаме тук. Можем да направим тези пари. Точно това се случи.

ED BRADLEY: Помогнали сте му срещу рака. Това, което не разбирам, е защо днес, знам, казвате, че това са пари, но защо да се обърне и да каже "Майкъл Джексън ме насилва сексуално", ако не е вярно?

Майкъл Джексън: Защото родителите имат власт над децата. Те чувстват, че трябва да правят това, което казват родителите им. Но любовта към парите е коренът на всяко зло. И това е послушно хлапе. И за да види как се обръща, той не е такъв. Това не е той.

ED BRADLEY: Значи не мислите, че това идва от него? Това -

МАЙКЪЛ ДЖЕКСОН: Не.

ED BRADLEY: - идва от родителите му?

МАЙКЪЛ ДЖЕКСОН: Не. Това не е той. Не. Знам сърцето му.

Майкъл каза, че НИКОГА няма да разреши този случай.

ED BRADLEY: Когато обвиненията бяха направени, обвиненията от 1993 г. сте били
невинен по това време?

Майкъл Джексън: Да.

ED BRADLEY: Е, ако сте били невинни, защо плащате, искам да кажа, хм

За да ви запази спокойствие? Искам да кажа, защо да не отидете в съда и да се биете за доброто си име? Искам да кажа -

Майкъл Джексън: Не ми е позволено да говоря за това.

- Мъжки глас: Ще ви спре за секунда

ED BRADLEY: Разбира се.

МАРК ГЕРАГО (адвокат на Майкъл): Искам да кажа, спомнете си какво му се е случило преди десет години. Беше унижен. Той беше… преживя нещо, което някой го наблюдаваше. Че някой го е снимал. Че някой го е унижавал по най-лошия начин, гледайки частните му части и фотографирайки частните му части. И - и той е бил подложен на някои от най-натрапчивите неща, които можете да си представите. Мога само да се опитам да се поставя в тази ситуация, и - и да кажа, погледнете, ако парите могат да направят това положение да изчезне, може би това е - изчислението. Не знам и не бих посъветвал отново.

ED BRADLEY: Но - но в крайна сметка, общественото мнение остава, че това не се е случило веднъж, това се е случило два пъти. Тези момчета излязоха с обвинение в него - за сексуален тормоз през последните десет години. Той публично коментира как обича да дели леглото си с деца. Можете ли да разберете как обществото мисли, че може би има нещо. Има много дим.

МАРК ГЕРАГО: Е, погледни. Има много дим. Но много хора, които причиняват този дим, изкривяват фактите. Разбирам, когато хората казват това, сега, когато някой друг излезе с него. Но аз - мисля, че с пълна справедливост повечето хора "го получават". Повечето хора разбират, че този случай е само за пари.

ED BRADLEY: Този британски документален филм миналия февруари - който не ви хареса -

Майкъл Джексън: Да, не ми хареса.

ED BRADLEY: Вие - казахте в този документален филм, че - много деца спят във вашата спалня.

Майкъл Джексън: Да.

ED BRADLEY: Казахте, и - и ви цитирам тук, "Защо не можете да споделите леглото си? Едно от най-хубавите неща, които можете да направите, е да споделите леглото си с някого."

Майкъл Джексън: Да.

ED BRADLEY: Точно както днес седим тук, смятате ли, че е приемливо да споделяте леглото си с деца?

Майкъл Джексън: Разбира се. Разбира се. Защо не? Ако сте педофил, ако сте Джак Изкормвача, ако сте убиец, това не е добра идея. Аз не съм. Така се издигаме. И аз се срещнах - не спих с детето в леглото. Дори и да го направя, това ще е наред. Спах на пода. Давам на детето леглото.

ED BRADLEY: Вие сте родител. Имате три деца.

Майкъл Джексън: Да.

ED BRADLEY: Бихте ли позволили на децата си да спят с възрастен мъж в легло, което не е роднина, или да спят в същата спалня?

МАЙКЪЛ ДЖЕКСОН: Разбира се, ако познавам човека, вярвайте й и я обичайте. Това се случи с мен няколко пъти, когато бях малък.

ED BRADLEY: Бихте ли, като родител, позволите на децата си да спят в една и съща спалня като някой, срещу когото има подозрения и обвинения срещу вас? Бихте ли позволили това?

МАЙКЪЛ ДЖЕКСОН: Някой -

ED BRADLEY: Ако познавате някой, срещу когото същото -

МАЙКЪЛ ДЖЕКСОН: Аз не съм…

ED BRADLEY: - Твърдения -

МАЙКЪЛ ДЖЕКСОН: Ед, аз знам точно какво казваш.

ED BRADLEY: - които са против вас - бихте ли били вашите деца -

МАЙКЪЛ ДЖЕКСОН: Децата ми?

ED BRADLEY: - Нека този човек да спи в спалнята?

МАЙКЪЛ ДЖЕКСОН: Ммм, ако аз - ако познавам лично лицето. Защото знам как
Преса е, и как хората изкривяват истината, ако познавам лично лицето, абсолютно да. Абсолютно. Няма да имам проблем с това.

ED BRADLEY: Знаете ли какво прилича на много хора? Искам да кажа, разбирате ли това?

МАЙКЪЛ ДЖЕКСОН: Как изглежда?

ED BRADLEY: Както факта, че вие ​​-

Майкъл Джексън: Знаеш ли защо? Хората мислят само за секса. Те мислят само за секс. Главата ми

не работи по този начин. Когато виждам деца, виждам Божието лице. Ето защо я обичам толкова много. Това виждам.

ED BRADLEY: Познавате ли някой друг от вашата възраст, 45-годишен мъж, споделящ спалнята си с деца?

Майкъл Джексън: Разбира се. Не и за секс. Не. Това е погрешно.

ED BRADLEY: Ами, позволете ми да кажа, от моя гледна точка, моя опит, знам
няма 45-годишен мъж, който не е свързан с децата и споделя спалнята си с други деца.

МАЙКЪЛ ДЖЕКСОН: Ами какво не е наред с споделянето на леглото? Не казах, че съм спал в леглото. Дори и да спя в леглото, това щеше да е наред. Не искам да правя нищо сексуално с детето. Това не е сърцето ми. Никога не бих го направил. - Това не е Майкъл Джексън. Съжалявам. Това е някой друг.

ED BRADLEY: Какво ... какво прави това с кариерата ти?

МАЙКЪЛ ДЖЕКСОН: Какво… какво е направил с кариерата ми?

ED BRADLEY: Какво направи това с вашата кариера?

МАЙКЪЛ ДЖЕКСОН: По какъв начин?

ED BRADLEY: Как ви е повлияло - разбирате -

Майкъл Джексън: Аз съм - моят албум -

ED BRADLEY: - обиколки, продажби -

МАЙКЪЛ ДЖЕКСОН: - Албумът е номер едно в света. По целия свят. Америка е

единствената, защото аз - не искам да кажа твърде много.

ED BRADLEY: Но не е ли номер едно в САЩ?

Майкъл Джексън: Това е заговор. Да. Уморявам се.

ED BRADLEY: Майкъл, какво бихте казали - феновете си, които са ви подкрепили въпреки всичко, и - и днес някои от тях могат да имат въпроси? Какво ще им кажеш?

МАЙКЪЛ ДЖЕКСОН: Е, аз ще им кажа, че ги обичам много. А аз - аз - те са научили нещо за мен и ме познават от разстояние. Но ако наистина искате да ме познавате, аз съм написал песен, която е най-честната песен, която някога съм писал. Това е най-автобиографичната песен, която някога съм писал. Тя се нарича "Детство". Трябва да го слушате. Това е, което наистина трябва да слушат. Благодаря ви за вашата подкрепа, за феновете по целия свят. Обичам те с цялото си сърце. Не приемам нищо за даденост. Нищо от това. И я обичам толкова много по целия свят.

Немски превод

от Vanita Balfer / www.Jackson.ch

Майкъл Джексън на 60 минути

https://www.youtube.com/watch?v=UKti-AjG2w4

Майкъл Джексън 60 минути Ед Брадли Интервю част 1/3

https://www.youtube.com/watch?v=QqXI258aCMg

Майкъл Джексън 60 минути Ед Брадли Интервю част 2/3

https://www.youtube.com/watch?v=MvSL1YMC414

60 минути - Майкъл Джексън интервюиран от Ед Брадли (френски) 3/3

https://www.youtube.com/watch?v=q1rcnNKXcAE

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен