"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*Когато кралицата на нощта Реджина се срещна с Майкъл Джексън през ноември 1984 година

На 7 ноември 2018 г., Régine, певица и кралица на парижките кабарети, публикува книга, наречена Gueule de Nuit (във връзка с песента, която й е написала певицата Барбара), където говори за срещите си със звезди в клубовете си, открити по целия свят. свят.


"Нощна мава, или галерията от портрети на най-скъпите ми приятели, избор, продиктуван от емоции, нежност, силата на живите преживявания и пълнотата на чувствата. Избор, продиктуван от тази известна звезда, която винаги ме води . " Така художникът обобщава автобиографията си. Нейната щастлива звезда, както обича да казва, ще го накара да се срещне два пъти с Майкъл Джексън. (Имайте предвид обаче, че втората среща вероятно е грешна на датата - тя би била по-скоро 1997 г. - и може би (?) Място)

Първият път беше в Маями, Флорида през ноември 1984 година. Градът е в сътресение с пристигането на Джаксън за турнето им за победа . Хотел Regine разполага с новооткрит клуб в хотела, където отсяда Michael Jackson.


Изграден директно на залива Кокосови гробове, където тогава живееше, хотел „Гранд Бей“, наречен „Пирамида, построена на ръба на водата“, току-що получи „Петте звезди“, най-високото отличие на годината. Вярно е, че с изключителното си местоположение, своите тераси, огромната си тропическа градина, нейните двеста апартамента на нечуван лукс и декорацията в стил Арт Деко, Гранд Бей вече обяви новата художествена и финансова революция. туристически и нощен живот на Маями.

12 яну 1983, вечерта на откриването на новия ми клуб е приветстван от американската преса. След Big Apple, кралицата на парижките нощи продължи любовта си история с Америка. Съпругът ми Роджър Choukroun, имаме красива гласове на знаменитости Хулио Иглесиас, Джина Лолобриджида, Сами Дейвис младши, Мохамед Али, Силвестър Сталоун, множество модели и всички анализатори на този уникален град, който скоро ще се превърне Меджик Сити. Най-доброто от Даяна Рос ни прави голямата чест да пее една от песните от Магьосникът от Оз .

Има знаци, които не заблуждават: всички чувстват, че Маями е възродено от пепелта. Промоутърът Ралф Санчес има отличната идея да организира шампионата IMSA GT, автомобилна надпревара в града, спонсорирана от Rolex, която ще стане престижният Grand Prix на Маями. По-добре, Майкъл Ман е подготвял два ченгета в Маями, телевизионен сериал, където двама разпръснати инспектори се търкалят във Ферари и са подкопани в Джани Версаче. Накратко, заложих на добрия кон.

Година по-късно моят приятел Джаки Ломбард, известен продуцент във Франция и САЩ, ми съобщава, че обиколката на победата на Jackson Five ще мине покрай Маями. Първоначално това легендарно турне трябваше да се нарече The Final Curtain , Майкъл решил да напусне групата.

Информацията очевидно се потвърждава, но най-невероятното е, че организаторите на това триумфално турне са запазили два етажа в Гранд Бей за персонала на Майкъл и неговите братя. Маями беше в размирици, всички места на двете изпълнения, планирани за „Оранжевата купа“, бяха откъснати след няколко часа, а тези, продавани на черния пазар, достигнаха астрономически цифри.

Принцът на попа е в града!


Щастливата ми звезда определено блестеше там. Само за мен такива неща могат да се случат. По-малко от година след откриването на нов клуб в град, който бавно се възстановява от последователни кризи, най-голямата звезда в света кацна в моя хотел. Работил съм ден и нощ за подготовката на вечерта и списъка на гостите. Един удар като този, беше важно да не го пропуснете ...

Но повече от успех на парти една нощ, бях ужасно искал да се срещна с този извънземен човек. Познавайки вкусовете и фобията на тълпата, усетих , че през нощта няма да присъства на „ Реджийн“ . Неговите братя, да. Но не и той! Както винаги, контактът се осъществи чрез комбинация от обстоятелства, много далеч от събитието и нашите съответни професионални дейности.

Този недосегаем гений, обичан от десетки милиони фенове, който революционизира традиционната поп музика, имаше мечта - да срещне Джаки Глисън, почти забравен актьор, който познаваше часовете на славата си в телевизионния сериал The Honeymooners . Бамби, верен на възхищението си от Уолт Дисни, обожаваше този вид хумор в образа на „ Тримата глупаци“ . Глисън живееше в Маями, а на Ню Йорк Стейк Бискейн авеню беше планиран обяд (прочетете историята на тази среща тук ), За да ефилтрира звездата, службата за сигурност го накара да следва сложен маршрут, който минаваше пред клуба. Този ден носех яке, с десетки фалшиви скъпоценни камъни. Когато се срещнахме, той накара конвоя да спре: - О, боже, моля те, откъде взе това невероятно яке?

Младият крал Джаксън, луд по дрехите, току-що блесна на това яке, което моя приятелка Марси бе направила преди няколко дни. Едно забавно нещо, за да вземеш светлината, като огледалните топки, които съм измислил тук, са възрасти за първата ми Chez Regine. Той ми даде среща същата вечер в апартамента му след концерта.

Това, което се нарича синхронност, вярвам в нея напълно!

Противно на това, което можеше да се повярва, Майкъл беше висок, повече от 1,80 метра, много тънък и с поразителна красота [...]. Бях донесла шампанско и букет от балони. Той държеше балоните, като ми казваше с нисък и много тих глас, че шампанското е за братята му. Тогава той опита моето сако, според мен истинската причина за тази необичайна покана.

Следната сцена е много невероятна: застанала пред огледалото, суперзвездата започва да танцува, докато пее, приема различни пози, издава малки викове. Той беше мек като котка и като че ли изпробва нов етап. Вече не съществувах, той ме беше забравил и се изгуби в светлината на фалшивите диаманти на сакото ми.

На следващия следобед, когато Марси ме видя как се спускам в малкото й студио с Майкъл Джексън, на когото всички местни медии похвалиха и нейната група охранители, за момент си помислих, че тя ще припадне. Но когато героят на Трилър нареди на двеста якета обсипани с скъпоценни камъни, заплащайки ги предварително, се страхувах за психичното му здраве. Прекарах два дни в пазаруване с този очарователен и сладък човек-дете, който очевидно отказа да порасне.

Лудото е, че той никога не се е върнал да пее в Маями. По време на смъртта си репортерите във Флорида припомниха тези два изключителни концерта, за да му отдадат последна почит. След всичките тези луди години съм толкова горд, че съм бил привилегирован свидетел на преминаването на ангел в живота ми. Защото далеч от полемиката, аз оставам убеден, че този огромен артист е имал част от божественото и невинното в него.

Срещнахме се много по-късно в Париж през 1998 г. Той слезе при Крилон и ме попита: „Ако желае, кажи на Регине, че е добре дошла!“.

Не се молех. Звуков инженер присъстваше с луда екипировка и Бамби, който носеше голяма черна шапка [...] ме накара да открия модела на Blood On The Dance Floor , след това излязох на балкона, за да поздравя стотиците фенове. пред двореца крещеше името му.

За Рок енд Рол Залата на Славата, както и за мен, най-младият и най-талантливият от Jackson Five остава и до днес най-популярният артист в развлекателната индустрия.


Régine беше гост на Yann Barthès в петък, 21 декември, 2018 г., на нейното шоу Quotidien , където също говори за срещата си с Майкъл Джексън.

Източник: Maw of Night , Régine (благодарение на Delphine за връзката и информацията)
onmjfootsteps.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен